Savo vaiką iš Ąžuoliuko atsiėmiau. Nors pati esu muzikantė. Mano kolegė, muzikantė, irgi atsiėmė. Žiaurus krūvis, daug darbo namuose, vaikas turi būti labai stiprus psichologiškai ir labai gabus, kad visa tai atlaikytų - priešingu atveju, nukenčia mokslai. O kadangi savo vaiko muzikantu daryti nenorėjau, tai prioritetai buvo aiškūs. Daug tekstų namie mokytis atmintinai, užduodavo ir solfeždio. Užsiėmimai keturis kart per savaitę, gržįdavo namo 20 val, reikėdavo ruošti ne tik mokyklos, bet ir Ąžuoliuko pamokas, pervargdavo juodai. Dažnai į Ąžuoluką lėkdavo nepapietavęs mokykloje, nes užsimėmimų laikas toks, nespėdavo. Silpniausia vieta - instrumentas, vyksta kartą per savaitę ir nesureikšminama.
Tik tada, kai iš "Ąžuoliuko" perėjo į kitą chorą, su sūnum buvo pradėta dirbti, taisomas neteisingas išsižiojimas ir kitos klaidos - Ąžuoliuke vaikų labai daug, nesužiūri kiekvieno. Mokytojos

- tikrai ne ta atejis, kad glosto ir popina kiekvieną vaiką, kaip tik prieišngai. Kas nepatinka - varai lauk, nes daug norinčių patekti.
Verta tik tada, jei vaikas turi išties gražų, gerą balsą ir profesinė perspektyva nusimato muzikinė.