QUOTE(flight @ 2014 02 01, 18:03)
Savo vaiką iš Ąžuoliuko atsiėmiau. Nors pati esu muzikantė. Mano kolegė, muzikantė, irgi atsiėmė. Žiaurus krūvis, daug darbo namuose, vaikas turi būti labai stiprus psichologiškai ir labai gabus, kad visa tai atlaikytų - priešingu atveju, nukenčia mokslai. O kadangi savo vaiko muzikantu daryti nenorėjau, tai prioritetai buvo aiškūs. Daug tekstų namie mokytis atmintinai, užduodavo ir solfeždio. Užsiėmimai keturis kart per savaitę, gržįdavo namo 20 val, reikėdavo ruošti ne tik mokyklos, bet ir Ąžuoliuko pamokas, pervargdavo juodai. Dažnai į Ąžuoluką lėkdavo nepapietavęs mokykloje, nes užsimėmimų laikas toks, nespėdavo. Silpniausia vieta - instrumentas, vyksta kartą per savaitę ir nesureikšminama.
Tik tada, kai iš "Ąžuoliuko" perėjo į kitą chorą, su sūnum buvo pradėta dirbti, taisomas neteisingas išsižiojimas ir kitos klaidos - Ąžuoliuke vaikų labai daug, nesužiūri kiekvieno. Mokytojos

- tikrai ne ta atejis, kad glosto ir popina kiekvieną vaiką, kaip tik prieišngai. Kas nepatinka - varai lauk, nes daug norinčių patekti.
Verta tik tada, jei vaikas turi išties gražų, gerą balsą ir profesinė perspektyva nusimato muzikinė.
Taip ir nesupratau: rasot, kad vaiko muzikantu daryt nenorejote. Po to pateikiate pliusu, kad kitoje vietoje su vaiku pradejo dirbti.
Reiktu nepamirsti vieno dalyko: Azuoliuko muzikos mokykla yra dvi mokyklos viename: muzikos mokykla + choras. Yra skirtingi vadovai - direktore ir choro meno vadovas. Skirtingos ir programos. Norintiems, kad vaikai 100 procentu iveiktu visa muzikos mokyklos programa ir reiktu ieskoti muzikos mokyklos, bet ne tokio kompleksinio varianto su choru, kuris duoda siek tiek kitoki ,,draiva" ugdymo esmei.
Kruviu yra, bet mano vaikai sugebejo ir mokykla lankyt, ir Azuoliuka, ir sporta 1-2 kartus saviteje, mokesi mokykloj auksciau, nei vidutiniskai, Azuoliuke irgi ne prastai. Abu jau baige Azuoliuka, vienas vaikas ir jau pabaige savanoriskai pasirinkta 4mete testinio ugdymo programa, vykdoma po mokyklos baigimo. Buvo visko - ir gerumo, ir atsainumo mokiniams, ir daug ziauriu patyciu, tekusiu mano vienam vaikui, kuriu mokytojai ilgai nenorejo matyt, mate tik tevai, buvo ir nerealiu koncertu, kelioniu, susibure naujas pazitamu, bendraminciu ratas....
Galiu drasiai pasakyt, kad Azuoliukas dave daugiau, nei ateme. Nes daug laisvo laiko ne visada yra pliusas ir nebutinai tuo laisvu laiku ruosiamos pamokos
Pats idomiausias pliusas ,,islindo" netiketai: daug tekstu besimokydami mintinai, vaikai taip islavino atminti, kad mokykloje isiminti tekstus, eilerascius, formules tapo lengviau, nei kitiems klasiokams. O tai reiskia sautaupyta sioki toki laika pamoku ruosoje.
Dar vienas pliusas - ismoko planuoti ir buti atsakingais uz savo laika: speti visur, elgtis, jei pavelavo, bendrauti, bendradarbiauti, ir, svarbiausia, planuoti.
Beje, muzikantu irgi nedarome is vaiku, ateities su muzika nesiejame - vaikai igijo muzikinio issilavinimo pagrindus, o tai svarbiausia. Per ,,klausimeli" tikrai nepasakys, kad nepazista Bethoveno