QUOTE(Medinis @ 2009 06 17, 21:35)
Ar jau dabar keliauja? Ar keliaus po paskutiniojo teismo?
Bažnyčia moko, kad jau dabar.
QUOTE(Timotiejus;) @ 2009 06 17, 22:31)
jeigu sugebesi tai pagristi biblija busi saunuole

. NEs sitie tavo zodziai nera pagristi sv rastu.....
KUr parasyta kad po mirties kazkokia dalis keliauja i skaistykla? po to i pragara (Gehena)? mm?
Negrįsiu, nes daug darbo. Kaip jau minėjau to moko Bažnyčia, o jos teologai tai grindžia šv. Raštu. Aš ne teologė ir tinkamai to nepadarysiu. Vienas iš argumentų: Jėzus aiškiai kalbėjo apie Dangaus karalystę, kur patenka tam pasiruošusios sielos ir lygina ją su vestuvių puota, amžinu džiaugsmu, amžinu gyvenimu - tai nėra juk nieko nejutimas, o gyvenimas ir džiaugsmas, laimė. Ten patenkama ir iš kart po mirties, nes piktadariui kabančiam ant gretimo kryžiaus Jėzus žadėjo - dar šiandien su manimi būsi rojuje. Mini taip pat vietą, kur bus "verksmas ir dantų griežimas" - tai irgi nėra bejausmė nežinios būsena, o neviltis ir skausmas. Skaistyklos mintį palaiko tai, kad Jėzus žada dar kartą teisti pasaulį. Jei jau dabar po mirties aiškiai pasiskirstoma į dvi vietas, tai kam dar teisti? Gal būt yra tarpinė vieta iš kur įmanoma pasiekti Viešpaies artumą.
Žinoma visa tai tik mūsų supratimas, hipotezės ir tikėjimo dalykas, jokių fizinių įkalčių, nepajudinamų argumentų tuo klausimu būti negali nes vienintelis, kas ten pabuvojo ir grįžo nedaug ką mums užsiminė. Ne tas svarbiausia gyvenant šį gyvenimą, ne nustatyti būsimas buveines, o vykdyti savo misiją, kam esame siųsti. Mūsų Dievas norėjo, kad būtųme Meilės pasiuntiniai, Dievo vaikai, eitume jo keliais - tuo ir turime rūpintis, o ne rūpintis kas būtų jeigu būtų.