QUOTE(Medinis @ 2009 06 12, 07:15)
Matote... Jei išminčius nori, kad jo mokymai būtų į naudą, tuomet jis ras tinkamą išraišką. Jei jis tik "išminčiauja", tuomet to negalima vadinti mokymu. Mokymas pats savaime skirtas tam, kad būtų suprastas. Jis pritaikomas pagal mokinio sugebėjimus.
Priminėte man vieną fantastinį romaną. Ten žmonės suvienijo visus resursus, pastatė super kompiuterį ir davė užduoti atsakyti į patį svarbiausią klausimą. Kompiuteris veikė kelis šimtus metų ir davė atsakymą - "aštuoni" (tarkim, čia kaip pavyzdys, nebepamenu tiksliai). Žmonės apstulbo... Po to paprašė kompuiterio paaiškinti ką tai reiškia. Kompiuteris paprašė dar milijardo metų atsakymui paruošti.
Medinis, kur tie mokytojai išminčiai kuriems rupi tavo problemos?
Visi mokymai yra skirti priėjusiems ribą bet jų esmė nėra įtikti. Tai tik informacija apie naujas galimybes. O ar pasinaudos ieškantis savo naujomis galimybėmis tai jau kiekvieno asmeninis reikalas.
Šis mokymosi principas paaiškink, kad aš suprasčiau yra "priėjusio ribą proto".
Malonu yra suprasti nes tai sena ir įprasta. "Priėjęs ribą protas" maitinasi supratimais. Suprasti tai reiškia dar kartą pamaitinti "priėjusį ribą protą". Jam gi reikia save išsaugoti.
O jeigu susiduri su nesuprantamu? Gali ir suerzinti, bet tai ir yra šansas! Bet norint pasinaudoti tuo šansu be atsidarymo, atsivėrimo, žavėjimosi nesuprantamu ne realu. Būna, kad nieko nesupranti ir tai net erzina, bet kažkas iš vidaus stipriai traukia. Susižavi, atsiveri, įninki tai irgi yra mokymosi principas ir kelias. Bet kas vadovausis šiuo principu tam negali būti blogų mokytojų, o yra tik netikę mokiniai.