QUOTE(Eslieu @ 2015 03 04, 12:04)
Noriu papildyti.Nežinau, kaip tu spėsi į lėktuvą iš Džakartos į Džogdžą. Mes skridome tik ką vasario mėn. irgi Roma-colombo-jacarta-Londonas kaip tu, ir skaičiavome, kad niekaip nespėji su vietiniu skrydžiu toliau nusigauti,ir dėl tvarkaraščio,juk reikia keist oro uostą berods, ir dėl pinigų, tai sėdome tiesiai iš oro uosto į šatlą iki Bandungo. Na, jei tau pavyks, tai siūlau Džogdžoj praleist tik vieną dieną. Laisvai suspėsi aplankyt abi šventyklas(pirma prambananą,ryte bus mažiau žmonių). Vakare išvažiuoji link Bromo,t. y. į Probolingo, ar traukiniu, ar samdyta mašina, ir grįžti po visko ant kovo 14 skrydžio. Kada pailsėsi, neaišku. Kitaip nematau tavo tvarkaraštyje galimybės aplankyt tas vietas. Apžiot per 10 dienų ir Flores buvo neprotinga. Ten tokie laikai sugaištami keliaujant, kad tikrai geriausia lėktuvais, bet jie gali vėluoti ir baisūs kamščiai iki oro uostų ir apskritai keliuose,labai rizikinga nepasilikti laiko tam.
Tai, kad oro uosto keisti nereikia. Sri Lankan Airlines atskrenda i tarptautini Jakarta (Soekarno-Hatta) oro uosta. As jau susitikrinau, kad lektuvas leidziasi 14 h i T2 terminala. Tai 15 h jau viskas, busi tikrai isejes pro visas muitines ir kitokius patikrinimus. O mano tolimesnis skrydis i Dzogdzakarta bus tik 17:20 is to pacio T2 terminalo (skrendant su Lion Air, kaip pvz, dar reiktu nuvaziuoti iki T1 terminalo, bet Garuda Indonesia skrenda is to pacio terminalo, tai jokiu pervaziavimu nereikia), t.y. laiko daugiau nei pakankama. Spesiu tikrai per tas 2 h issikeisti pinigu i rupijas (sako, kad oro uoste vos ne geriausias kursas) ir dar pazylioti aplinkui

Bandungas cia visiskai ne prie ko

Dzogdzakartoj vienos dienos abiejoms sventykloms turetu uztekti. Bet kita diena, sakiau, bandyciau gal i koki Merapi ugnikalni pasikelt ir aplinkinius kaimus aplankyt. Jei oras bus prastesnis, tai po pacia Dzogdzakarta pazyliosiu, aplankysiu sultono rumus, pauksciu turgu, dar ka nors. Iki Bromo ugnikalnio as ziauriai norejau vaziuot, bet norint nukakti iki Probolingo, tai uzima begale laiko. Norint pasiekti Probolingo, o is ten iki kalno, sugaistama 10-12 valandu!!! Tik i viena puse. Ir nera jokiu autobusu/traukiniu vaziuojanciu per nakti (siekiant sutaupyti laiko). Pirmyn-atgal vazineti cia butu absurdas isvis, nes tam iseis visa para vien kelyje bunant. As svarsciau toki varianta, kad nuomoti masina su vairuotoju ir vaziuoti per nakti, kad ryte butum prie Bromo kalno, ten pavaiksciotum ir po to vel per nakti vaziuot iki Ijen kraterio (jis pakeliui) ir galiausiai iki Balio salos. Bet atsisakiau tokio varianto, nes pirmiausiai - tam reiktu samdyti masina su vairuotoju, antra - niekas 2 naktis is eiles nesutiktu vairuoti, trecia - kaina butu afygiena tokio pasivezinimo, ir ketvirta komforto butu lygiai nulis (nors man jo nelabai ir reikia, bet vis vien...). Bromo ziauriai nepatogus susisiekimas. As ir taip skaiciavau, ir taip, bet tam reikia realiai vos ne 3 dienu. Paros laiko nuvaziuot, isikurti salia esame kaimelyje, sekancia diena - lankyti kalna ir jo apylinkes, o dar sekancios dienos ryte isvaziuoti. Tik taip dar padoriau galima butu pasigereti siuo ugnikalniu. Bet tam paskirti 3 dienu is savo 9 dienu keliones as paprasciausaii negalejau. Visgi man prioritetas yra komodo drakonai

Tuo paciu ten dar jei pavyktu su rajom paplaukioti, pasiziureti milijonus vakare pakylanciu siksnosparniu, tai butu tikrai geriau ir ispudingiau nei Bromo ugnikalnis. Na, o bunant Indonezijoje Balio neaplankyti taipogi neiseina. Paskyriau jam 4 dienas tuo paciu uzgriebiant didziausia Balio svente - Nyepi Tylos diena, tiksliau, jos isvakares, kur vyks didziausias paradas ir svente gatvese - Ogoh-Ogoh paradas. Turetu buti super idomu

Na, ir kas belieka... 3 dienos Flores, 4 dienos Balyje ir viskas... 2 dienos Dzogdzakartoje. Daugiau as niekur sutilpt nebesugebejau. Norejau nulekti ir laukinius orangutangus pamatyti, ir aplankyti laukinius nacionalinius parkus, ir pamatyti kaip ciabuviai gyvena salia Naujosios Gvinejos sienos, bet, na, tam reikia jau 3-4 savaiciu keliones, o ne pusantros savaites
Del kamsciu keliuose, tai as sutinku, bet velgi - pas mane viskas apgalvota, kas liecia skrydzius.
Atskrendu 11 diena, ta pacia diena uz 3 h isskrendu i Dzogdzakarta. Niekur nereikia vaziuoti ir gaisti laiko kamsciuose. Geras variantas? Geras...
Toliau is Dzogdzakartos skrendu i Bali ir po 2 valandu is Balio iskart i LabuanBajo. Vel sutaupomas laikas del pasiekimo/nuvaziavimo iki oro uosto.
Labuan Bajo yra kaimas ir ten jokiu kamsciu neturetu buti.
Vienintelis tikrai ilgas transferis bus griztant is Flores i Bali ir kai reikes nukakti ta pati vakara iki Ubudo. Uzsisakiau is anksto per viesbuti transferi uz 250.000 IDR (normali kaina, nera pigu, bet nera ir brangu, nes vietiniai taksistai, kaip skaiciau, tai lupa nuo 350.000 IDR), tai reikes prasikratyti toj masinoj kokia valanda-pusantros iki Ubudo. O po to pabunu ten, pervaziuoju i Kuta, kur specialiai viesbuti pasiemiau vos uz 1.6 km nuo oro uosto, kad iki jo pesti butu galima ateiti Nyepi dienos isvakarese del visur sustojusio eismo is sventes. Nes kaip skaiciau, tai Nyepi dienos isvakarese jau nuo 14 h pradeda viskas uzsidarineti, gatves Kutos, Ubudo, Sanuro ir kituose miestuose uztveriamos ir visi nuo 18 h iseina linksmintis. Net bankomatai nedirba. Tai va, pagal mano plana, as ten padalyvauju toje sventeje iki 19:30 ir po to dasigaunu iki viesbucio, pasiimu lagaminus ir tuos 1.6 km pagal google maps nueinu iki oro uosto ir isskrendu lauk i Dzakarta. Is kurios tik ant rytojaus skrendu jau i Londona, o is ten - i Lietuva

Manau, kad planas idealus, turint tik 9 dienas Indonezijoje. As ji deliojau kelis menesius, begale laiko sugaisau ir, man rodos, pasirinkau optimaliausia ir geriausia varianta. Aisku, viskas sugrius, jei nespeju i kuri nors is dvieju Garudos skrydziu (Dzakartoj arba Balyje). Bet gal to neatsitiks. Tikekimes