QUOTE(Ingusia31 @ 2011 03 03, 09:28)
Nu kad jau uzvedziau sita temuke tai dar pasipasakosiu kaip mumi sekas

.
Esam dabar 4 klaseje, o mokomes mes Kauno Pilenu vidurineje mokykloje pas mokytoja Moisiejiene. Per tiek laiko teko truputi giliau pazinti visa reikala ir tikrai galiu drasiai sakyti kad problema yra mokytojoje

. Tiesiog paralelioje klaseje besimokantys vaikai yra zymiai aktyvesni, visur dalyvauja, idomiai pasiruosia, didesnis skaicius tos klases mokiniu puikiai pasirodo olimpiadose (musu klases tik dukra tempia vidurki visu). Tiesiog net ziurint vizualiai i mokytojas tai viena labai tokia seno tarybinio sukirpimo, viskas pilka ir jokiu emociju, o kita gyva, spalvinga, visada deganciu zvilgsniu ir trykstancia energija.
Na o mes toliau puikiai mokomes, dukros darbai rodomi pavyzdiniai visai mokyklai, puikiai moka anglu kalba, toliau nieko nesimokina, pamokas ruosia maximum puse valandos, eilerascius ismoksta perskaicius kelis kartus, bet kuri nauja dalyka ismoksta per kelias minutes

(sirgo vienu metu ir praleido daugyba stulpeliu kur skaiciai baigias nuliais, kai reikia nulius nusikelti zemyn ir panasiai, tai uzteko viena karta pasakyti, viena karta parasyti pavyzdeli ir vsio ji jau lekia ir gerai viska atlieka

). Jei vaikas nepages ir penktoje klaseje gal ir toliau sekmingai ridensis per klases

. Tiesa suzinoju kad penktos klases bus formuojamos atsizvelgus i pazanguma ir darys stipresne viena klase

. Manau bus labai geras dalykas ir mums tik i nauda

. Tiesa dukra iskart sunerimo, tipo ar as sugebesiu ten buti geriausia

. Sakau jeigu tu parasysi be klaidu tai juk kitas negales parasyti dar labiau be klaidu

tai paskui nusprende kad nu jo bus gal ir nieko

. Realiai bijau kad jeigu kartais tektu lyderio pozicijas kazkam uzleisti ar sugebes ji buti antra

Kad tik paskui toks reikalas nepakistu kojos ir neatmustu noro gerai mokintis

Ji tiek uzsisyrus kad su ja viskas imanoma
Tai tiek ziniu is musu fronto
Turiu tokią auklėtinę: iki 7 klasės buvo viena iš pirmūnių, o dabar- vien aiš prasčiausiai besimokančių. Priežastis ta, kad 7-8 klasėj atsirado mergaičių, kurioms labiau sekėsi, geresni pažymiai išėjo. Jau tada jos mama sakė, kad dukra blogai jaučiasi, kad nėra geriausia. Galiausiai pradėjo pamokų nelankyt, išsisukinėt. Ką nedarėm, viskas veltui. Protinga, apsiskaičiusi panelė, jau dvyliktokė, bet mokslai visai nerūpi. Pati mokykla irgi.
Savo sūnui visada sakiau, kad vis tiek bus už tave kas nors geresnis. Ir iš viso, geriau, kad vaikai nekonkuruotų tarpusavyje mokslų srityje. Man taip bjauru, kai prasideda: "o kiek tas gavo?", "o kiek ta klaidų padarė".

Be to ne visas tie, kurie mokosi geriausiai pradinėse, lieka geriausi ir vėliau. Vienas išgirtas, išliaupsintas pradinėse klasiėse dabartinis penktokas perėjęs į dalykinę sistemą staiga tapo vidutinioku, o mergaitė, kuri niekad nebuvo giriama,- geriausia mokinė. Ir tam buvusiam visada pirmūnui matau, kad labai sunku. Jis nesigiria kaip kiti, kiek gavo, slepia nuo draugų savo sąsiuvinį, neklausia, jei nesupranta.