O masn keista, kad mokytoja uzsispyrus ir neduoda papildomos medziagos vaikui. Kuo ji motyvuoja "prastovas"? Siais laikais, kai toks didelis pasirinkimas pratybu, uzduociu, knygu, as tiesiog stebiuosi, kad nei mokytoja, nei tevai nesugeba sudominti vaiko, parinkti jo gebejimus atitinkancio darbo.
QUOTE(Mirtyšė @ 2009 11 07, 18:24)
mano patarimas butu toks - pervesti i aukstesne klase. zinoma siaip tik uzsinorejus to nepadarysi, reikia islaikyti visokius egzaminus ir pan. pasidomekite tuo dalyku pas mokytoja. ji galetu suteikti daugiau info, nes mato jusu vaiko ziniu lygi.
papasakosiu is musu patirties. kadangi su vyresneliu daug uzsiimdavau pati namuose, tai jis jau budamas 5 metu, dar darzelyje puikiai skaite, rase be klaidu, skaiciavo, mintinai sudedavo ir atimdavo dvizenklius skaicius, tai as taip pat kaip ir jus bijojau, kad atejus i pirma klase jam nesusidarytu nuomone, jog mokykloje nera ka veikti. kad nedingtu noras mokytis, stengtis, susidomejimas ir pan. nes juk i pirma klase susirenka daugelis vaiku netgi nepazindami raidziu. todel kilo mintis vaika leisti iskart i antra klase. nuejau i mokykla, kur planavome leisti vaika, pakalbejau su pradinuku mokytoja, pas kuria norejome eiti. ji pabendravo su vaiku, patikrino jo zinias. jos isvada - vaikas moka zymiai daugiau nei kiti jos klaseje besimokantys pirmokai. tada tuo klausimu bendravome su mokyklos direktore. ji suteike mums tokia galimybe - buvo sudaryta komisija is 3 pradiniu klases mokytoju, psichologes ir kitu pedagogiu (viso buvo 7 zmones). prie sios komisijos vaikas islaike pirmos klases baigiamaji egzamina (baigiamieji pirmoku darbai), vyko pokabis su psichologe. komisijos isvada - vaikas puikiai pasiruoses, zinios leidzia eiti tiesiai i antra klase.
dabar sunus mokosi 7 klasej. pirmunas. problemu su mokslu niekada neturejom. del tokio savo sprendimo gailetis neteko. nors daug kas mus gasdino ivairiom problemom ateity.
taip kad galimybiu yra visokiu. tik pasidomekit ir tada nuspresit, kas jusu vaikui greiausia
papasakosiu is musu patirties. kadangi su vyresneliu daug uzsiimdavau pati namuose, tai jis jau budamas 5 metu, dar darzelyje puikiai skaite, rase be klaidu, skaiciavo, mintinai sudedavo ir atimdavo dvizenklius skaicius, tai as taip pat kaip ir jus bijojau, kad atejus i pirma klase jam nesusidarytu nuomone, jog mokykloje nera ka veikti. kad nedingtu noras mokytis, stengtis, susidomejimas ir pan. nes juk i pirma klase susirenka daugelis vaiku netgi nepazindami raidziu. todel kilo mintis vaika leisti iskart i antra klase. nuejau i mokykla, kur planavome leisti vaika, pakalbejau su pradinuku mokytoja, pas kuria norejome eiti. ji pabendravo su vaiku, patikrino jo zinias. jos isvada - vaikas moka zymiai daugiau nei kiti jos klaseje besimokantys pirmokai. tada tuo klausimu bendravome su mokyklos direktore. ji suteike mums tokia galimybe - buvo sudaryta komisija is 3 pradiniu klases mokytoju, psichologes ir kitu pedagogiu (viso buvo 7 zmones). prie sios komisijos vaikas islaike pirmos klases baigiamaji egzamina (baigiamieji pirmoku darbai), vyko pokabis su psichologe. komisijos isvada - vaikas puikiai pasiruoses, zinios leidzia eiti tiesiai i antra klase.
dabar sunus mokosi 7 klasej. pirmunas. problemu su mokslu niekada neturejom. del tokio savo sprendimo gailetis neteko. nors daug kas mus gasdino ivairiom problemom ateity.
taip kad galimybiu yra visokiu. tik pasidomekit ir tada nuspresit, kas jusu vaikui greiausia
Ar teisingai supratau, kad vaikas 6m. jau ėjo į 2 klasę? Jei taip, tai ar nekilo bendravimo ar kitokių soc. ar psicholog. problemų dėl vaiko amžiaus? Ar buvo jau pakankamai savarankiškas? Kada ruošėtės tam testavimui, per mokslo metus ar vasarą? Juk vien skaičiuot ir skaityt nepakanka, turi būt ir loginis mąstymas išsivystęs ir sugebėjimas ilgiau sukaupt dėmesį ir pan.
[quote=Ingusia31,2009 06 25, 14:22]
Tai kad ji skaito ir taip jau per akis ir lietuviskai ir angliskai pradejo... versti nereikia...
Idomu kaip sekasi mamytei ir mergaitei
,koks buvo sprendimas,ar pervedet i kita mokykla ar kaip issprendet problema?
Tai kad ji skaito ir taip jau per akis ir lietuviskai ir angliskai pradejo... versti nereikia...
Idomu kaip sekasi mamytei ir mergaitei
Nu vat problemos nepavyko isspresti tinkamai
apie perkelima i aukstesne klase suzinojau per velai (tiksliau cia buvo patarta), nes per velu buvo kazka keisti tais metais. Dabar vis taip pat nelaimingai sedim neidomiose pamokose
, siekiam rekordu
nes visa sasiuvini diktantu parasom be nei vienos klaidos
, toliau pykstames su mokytoja, tik dabar dukra jau naglesne patapo ir iskart akis drasko mokytojai sakydama kad jai neidomu tas ar anas
.Skaitymo metu mokytoja duoda jai knygutes skaityti atskirai bet tik tiek. Siaip dabar smarkiai atrado biblioteka
ir skaito labai daug ir noriai. Del persokimo is 3 iskart i 5 mokytoja nerekomenduoja nes smarkiai skirias lygiai ir pati prisibijau pakeisti iskart ir mokymosi profili ir kolektyva vienu metu. Praziopsojau momenta is 2 i 4 ir traukinys nuvaziavo
QUOTE(Ingusia31 @ 2010 04 09, 14:42)
toliau pykstames su mokytoja, tik dabar dukra jau naglesne patapo ir iskart akis drasko mokytojai sakydama kad jai neidomu tas ar anas
Sveiki,
Norėčiau žinoti, kurioje mokykloje, pas kokią mokytoją čia taip?
Galima per AŽ.
Iš anksto dėkoju.
Bet labai daznai buna taip, kad vaikas moka ir zino lyg ir daugiau nei kiti, taciau padavus sudetingesne papildoma uzduoti (gabiesiems), jis su ja nesusitvarko ir istisai kelia ranka, kad nesupranta... Va cia ir atsiranda problema - kada mokytojai atskirai vienam vaikui paaiskint pasunkinta uzduoti ar nauja tema i prieki? Jei visiems kitiems neretai irgi prireikia pagalbos, o ka jau bekalbet apie modifikuota ar net adaptuota mokymosi programa turincius vaikus...
Siulyciau pabendraut su kitu mokyklu vadovais, paklausinet, gal kurie turi atrinke kokia stipresniu vaiku klase ar tiesiog vakai taip sukrito... o gal pvz. yra klase su sustiprinta lietuviu ar anglu kalba kurioj mokykloj?
O ir matematikoj i prieki pazengus?
Jei tikrai gabi (gerai sprendzia tekstinius, logines uzd., uzd. su trupmenomis (nors 3kl. tik pati pradzia)), tai gal tarkites, kad mokytoja uzduotu jai temas, taisykles i prieki (bet su jusu pagalba vaikui). Paprasykit, kad jums skirtu truputi laiko retkarciais po pamoku, kad po to neteisingai netycia ko vaiko nepamokytumet. Aisku, ketvirtoj kl. tektu tada jau ir su 5kl. mokytojais pabendraut
. bet gal taip po truputi kuriais metais ir persoktumet klase.
Siulyciau pabendraut su kitu mokyklu vadovais, paklausinet, gal kurie turi atrinke kokia stipresniu vaiku klase ar tiesiog vakai taip sukrito... o gal pvz. yra klase su sustiprinta lietuviu ar anglu kalba kurioj mokykloj?
O ir matematikoj i prieki pazengus?
Jei tikrai gabi (gerai sprendzia tekstinius, logines uzd., uzd. su trupmenomis (nors 3kl. tik pati pradzia)), tai gal tarkites, kad mokytoja uzduotu jai temas, taisykles i prieki (bet su jusu pagalba vaikui). Paprasykit, kad jums skirtu truputi laiko retkarciais po pamoku, kad po to neteisingai netycia ko vaiko nepamokytumet. Aisku, ketvirtoj kl. tektu tada jau ir su 5kl. mokytojais pabendraut
Mano dukra, pradėdama mokytis 1-oje klasėje, jau labai gerai skaitė, tai lygiai taip pat sėdėdavo ir tinginiaudavo. Ir labai gaila, tačiau pasibaigus mokslo metams ji taip ir liko tame pačiame lygmenyje - per metus jokio pasiekimo.
Taigi jokiu būdu nenuleiskit rankų, eikit pas mokyklos spec. pedagogą ir pasitarkite, gal jūs turite galimybę mokytis savarankiškai namuose - mokytoja užduos darbų atlikti ir kartą savaitėje patikrins, taip jūs galėsite kur kas greičiau praeiti 4 klasės programą ir, galbūt, po naujųjų turėtumėt galimybę mokytis 5 klasės kursą, nes kiek mums pasakojo, tai penktokai dažniausiai vos ne pusė metų tik kartoja praeitų metų kursą, nes vaikai dažnai būna susirinkę iš įvairių mokyklų ir įvairaus lygio...
Jei jau viską apeisit ir niekas jums nieko nepadės - tai bent jau žinosit, kad padarėte viską dėl savo vaiko... Sėkmės.
Taigi jokiu būdu nenuleiskit rankų, eikit pas mokyklos spec. pedagogą ir pasitarkite, gal jūs turite galimybę mokytis savarankiškai namuose - mokytoja užduos darbų atlikti ir kartą savaitėje patikrins, taip jūs galėsite kur kas greičiau praeiti 4 klasės programą ir, galbūt, po naujųjų turėtumėt galimybę mokytis 5 klasės kursą, nes kiek mums pasakojo, tai penktokai dažniausiai vos ne pusė metų tik kartoja praeitų metų kursą, nes vaikai dažnai būna susirinkę iš įvairių mokyklų ir įvairaus lygio...
Jei jau viską apeisit ir niekas jums nieko nepadės - tai bent jau žinosit, kad padarėte viską dėl savo vaiko... Sėkmės.
QUOTE(lelijabalta1 @ 2010 07 29, 14:36)
Mano dukra, pradėdama mokytis 1-oje klasėje, jau labai gerai skaitė, tai lygiai taip pat sėdėdavo ir tinginiaudavo. Ir labai gaila, tačiau pasibaigus mokslo metams ji taip ir liko tame pačiame lygmenyje - per metus jokio pasiekimo.
Taigi jokiu būdu nenuleiskit rankų, eikit pas mokyklos spec. pedagogą ir pasitarkite, gal jūs turite galimybę mokytis savarankiškai namuose - mokytoja užduos darbų atlikti ir kartą savaitėje patikrins, taip jūs galėsite kur kas greičiau praeiti 4 klasės programą ir, galbūt, po naujųjų turėtumėt galimybę mokytis 5 klasės kursą, nes kiek mums pasakojo, tai penktokai dažniausiai vos ne pusė metų tik kartoja praeitų metų kursą, nes vaikai dažnai būna susirinkę iš įvairių mokyklų ir įvairaus lygio...
Jei jau viską apeisit ir niekas jums nieko nepadės - tai bent jau žinosit, kad padarėte viską dėl savo vaiko... Sėkmės.
Taigi jokiu būdu nenuleiskit rankų, eikit pas mokyklos spec. pedagogą ir pasitarkite, gal jūs turite galimybę mokytis savarankiškai namuose - mokytoja užduos darbų atlikti ir kartą savaitėje patikrins, taip jūs galėsite kur kas greičiau praeiti 4 klasės programą ir, galbūt, po naujųjų turėtumėt galimybę mokytis 5 klasės kursą, nes kiek mums pasakojo, tai penktokai dažniausiai vos ne pusė metų tik kartoja praeitų metų kursą, nes vaikai dažnai būna susirinkę iš įvairių mokyklų ir įvairaus lygio...
Jei jau viską apeisit ir niekas jums nieko nepadės - tai bent jau žinosit, kad padarėte viską dėl savo vaiko... Sėkmės.
Sūnus šiemet mokėsi 5. Tikrai nekartoja, kartojimui skirtos gal 2 sav, o bent lietuvių kalbos labai daug naujų dalykų nuo pačių pradžių. Vien kirčio vieta, kirčiuoti skiemenys ką reiškia
Jei šokt per klasę, tai tik pradinėse, vėliau tai gali tik labai gabus vaikas.
Kazin ka pataria tokioje situacijoje mokyklos direktorius? Reiktu eiti pas ji ir sneketis ka tokiu atveju daryti, nes mokytoja nemanau kad kalta tokioje situacijoje, tiesiog jei daugelis vaiku mokosi pagal savo amziu tai lygiuotis i viena gabu mokini tikrai nera teisinga visu atzvilgiu, juolab ir pati programa mergaitei yra lengvai ikandama. Bet palikti visko taip ir nera gera iseitis, zodziu reikia ieskoti galimu sprendimu budu. Manyciau jums turetu buti pasiulyti kazkokia iseitis. Tik va ar sokti is 2 i 5 klase verta net nezinau, mano manymu per didelis suolis vaikui. Pradinese tvarka kita, galu gale amzius vaiko ir labai daug nauju dalyku, ar susitvarkys vaikas su tiek uzgriuvusiu pasikeitimu jo gyvenime?
Panasu, kad mokytoja truputuka tinginiauja - juk yra visokiu papildomu uzduociu pratybu, olimpiadu uzdaviniu ir panasiu dalyku. Jei mergaite issprendzia i prieki, o mokytoja barasi, na tai cia jau isvis nonsensas. Vien del to keisciau klase.
Taciau kai matau seses mergaites klasiokes, tai abejoju, ar skubeciau vaika sokdinti per klases - prasidejus paauglystei kai kurios jau visiskai subrendusios panos, o tos, kur pusmetuka jaunesnes - atrodo kaip is vaiku darzelio. Tada jau sunku rasti bendru interesu su klasiokais, o juk vistiek pagrinde vaikai labiausiai bendrauja su kolektyvo draugais. O tokie dalykai jau kenkia vaiko socialiniam intelektui, kuris daug labiau svarbus nei IQ.
Taciau kai matau seses mergaites klasiokes, tai abejoju, ar skubeciau vaika sokdinti per klases - prasidejus paauglystei kai kurios jau visiskai subrendusios panos, o tos, kur pusmetuka jaunesnes - atrodo kaip is vaiku darzelio. Tada jau sunku rasti bendru interesu su klasiokais, o juk vistiek pagrinde vaikai labiausiai bendrauja su kolektyvo draugais. O tokie dalykai jau kenkia vaiko socialiniam intelektui, kuris daug labiau svarbus nei IQ.
QUOTE(Jolita Lialia @ 2010 07 31, 12:24)
Panasu, kad mokytoja truputuka tinginiauja - juk yra visokiu papildomu uzduociu pratybu, olimpiadu uzdaviniu ir panasiu dalyku. Jei mergaite issprendzia i prieki, o mokytoja barasi, na tai cia jau isvis nonsensas. Vien del to keisciau klase.
Taciau kai matau seses mergaites klasiokes, tai abejoju, ar skubeciau vaika sokdinti per klases - prasidejus paauglystei kai kurios jau visiskai subrendusios panos, o tos, kur pusmetuka jaunesnes - atrodo kaip is vaiku darzelio. Tada jau sunku rasti bendru interesu su klasiokais, o juk vistiek pagrinde vaikai labiausiai bendrauja su kolektyvo draugais. O tokie dalykai jau kenkia vaiko socialiniam intelektui, kuris daug labiau svarbus nei IQ.
Taciau kai matau seses mergaites klasiokes, tai abejoju, ar skubeciau vaika sokdinti per klases - prasidejus paauglystei kai kurios jau visiskai subrendusios panos, o tos, kur pusmetuka jaunesnes - atrodo kaip is vaiku darzelio. Tada jau sunku rasti bendru interesu su klasiokais, o juk vistiek pagrinde vaikai labiausiai bendrauja su kolektyvo draugais. O tokie dalykai jau kenkia vaiko socialiniam intelektui, kuris daug labiau svarbus nei IQ.
sutinku 100% ,viskas priklauso tik nuo mokytojo...
turiu 2 vaikus ir 2 atskirus pavyzdzius,mano sunus skaite 4 metu laisvai,ir rasytinem ir spausdintinem raidem.(puikiai mokinasi ir dabar,6-oje kl.,tiksliukas iki pagrindu)..i pirma klase pradejo eiti nuo 7 metu ir ne karto klaseje nenuobodziavo,nes mokytoja buvo atvira kiekvienam vaikui,su kiekvienu dirbo pagal jo galimybes
va dukros mokytoja nors ir priesmokyklinej klasej,bet nesugeba dirbti su vaikais
vaiku akivaizdoje juos kritikuoja,rusiuoja i blogus ir gerus
dukra labai jautri,atvira ne kiekvienam zmogui ,ieskom dabar geros,nuosirdzios pradinuku mokytojos/mokyklos,uij kokia sunki padetis Kaune siam reikale ...
Labai idomu paskaitineti, bet, merginos, gal nieko tokio jei ivardintumete mokyklas, kuriuoje visa tai vyksta...









