QUOTE(Amica @ 2010 08 06, 18:52)
Mes jau trys metai susidėję langus iš Plazos, Veka profilis. Absoliučiai jokių nusiskundimų kol kas neturime, tfu tfu tfu ir 3k medin

. Dėjome langus su vertikaliomis orlaidėmis, langai nerasoja, gerai darinėjasi, nepasėdo ir t.t. Apdaila padaryta be priekaištų. Vienintelis dalykas - gan grubiai senuosius langus išėmė. Bet apdailininkas viską labai gražiai sutvarkė. Gal mums tiesiog pasisekė tuo kartu su Plaza

. Nors mes jau prieš darydami užsakymą sakėme, kad esame priekabūs, tad geriau lai iš karto dirba gerai
Papildyta:
Prieš kelias savaites kaimynai visame bute susidėjo langus iš Hrone. Kol kas viskas gerai, apdailą irgi gražiai padarė.
Mes irgi užsisakėme Hrono langus, ir labai patenkinti rinkomės dar su šiltu rėmėliu.....tarp kitko mums juos rekomendavo pazystami, kurie dėjosi i nama, ir kokybė vokiška langu super ir kaintė sudėrėjom normalia...
Papildyta:
QUOTE(SauleleRu @ 2010 07 15, 09:32)
O aš niekam nepatariu užsakinėti langų ar apskritai ko nors
HRONE. jau tooooookio absurdo dar niekur nebuvau mačius. Užsisakėme tik 1 landgelį, bet... Žodžiu, atvažiavo vadybininkas, užsakyma priėmė, avansą sumokėjom. Pažadėjo langą per 2 savaites (juos tiek ir gamina). Ir tada prasidėjo... Po 2 savaičių lango nėr, kažkokios "techninės kliūtys" + šventės ir pan... Palaukite dar. Palaukėme. Po savaitės to lango vis dar nėr, o mum jo reikia DEGANT, nes remontuojam katilinę. Nėr lango - stovi darbai, nėr kartšto vandes. Ką gi, vadybininkas ėmė atsiprašinėt, sako atiduodu avansą, pirkit kitur. Pikta, žinoma, kitur galėjom jau langą turėt, bet laukėm savo užsakytojo. Na, bet pinigus gražina, tai jau tiek to, pagalvojom. O tada prasidėjo vadybininko su pinigais paieškos po visą Jonavą. Tai jis db kažkur užtruko, tai db negali, tai atvažiuo rytoj, o rytojus niekaip neateina. Taip jį 3 dienas vaikėmės, kol man trūko kantrybė ir aš paskambinau Jonavos skyriaus Hrono direktoriui - p. G. Strelčiūnui. Ir ką gi - sako nieko nežinau, užsakymas vykdomas, galėsit atvažiuot lango pasiimti... Likau tokia lengvai "apšalus", nes ponas Gintautas dar man ėmė pasakot, kad jei jum užsakymas nereikalingas, tai malonėkit jį patį įspėti. Pasiūlė atvažiuoti į kontorą - pakalbėti. Nuvažiavo vyras, rado ir patį vadybininką, ir patį poną. Vadybininkas atkišo pinigėlius, pasakė:" Nebesiaiškinam, va pinigai viso gero." O pats ponas dar sugebėjo pareplikuoti, kad mes JO ŽMOGŲ NUSKRIAUDĖM... Žodžiu, gyvenime iš HRONO NIEKO nepirksiuu ir nužsakinėsiu, nes neduok die, dar žmonių nuskriausti....
o mus aptarnavo labai puikiia, aišku kitam mieste Hronas, labai maloni vadybininkė, tai jums paprasciausiai nepasisekė su darbuotojais,o ne su pačiu produktu....