QUOTE(*Citra* @ 2006 10 01, 12:18)
O kokia jusu nuomone yra pigesne linija?? Ir kaip jus ta perkelima isivaizduojate??
Pvz is Vichy pigiausia linija yra drekinamoji ir maitinamoji. Tai ar jums atrodo, kad liftingine linija yra kazkaip imanoma perkelti i maitinamaja ar drekinamaja linija??
Ir isvis, as tokios savokos kaip "perkelimas i pigesne linija"
Nesupratai, ka norėjau pasakyti

O kitos suprato

Paimi naują formulę, išleidi kremą su Vichy ženklu ir pardavinėji po 100 lt. Po kelių metų visoms Vichy pirkėjoms baisiai reikia naujienos - išmeti naują formulę ir pardavinėji vėl brangiai. Tada buvusią formulę įmeti į Loreal ar kt. seriją ir parduodi sėkmingai po 50 lt... ir taip toliau. Tą patį sėkmingai daro ir Procter kompanija su šampūnais: Pantene Pro-V parduodi brangiausiai, o paskui lieka visi kiti: Wash&Go, Herbal Essences - turinys panašus, o kaina skirtinga....
O jūs, moterys (kaip, beje, ir aš dažnai....) perkat ne formules, ne tyrimus ir ne pakuotę, o emocijas ir socialinį statusą. Kaip pasakys reklama, taip ir bus
Įdomumo dėlei - L'oreal koncernas turi 24 prekės ženklus... Kai perki Body Shop, argi pagalvoji, kad tai iš tų pačių rankų kaip ir Garnier?
Apie kosmetikos pramonę galim baisiai ilgai diskutuoti, tik jūs duokit man daugiau rimtų argumentų, o ne pletkų