QUOTE(cibulis @ 2014 02 03, 18:07)
Įtariu, kad šilumokaičio apledėjimas sutampa su mašinų stiklų apledėjimu. Kai apledės mašinų stikliai, ir jūs rasite ledo. Tai susiję su oro drėgmės, temperatūrų ir vėjo pokyčiais.
Taip tai pagrindiniai faktoriai salygojantys apledejima ( gal tik del vejo nesu tikras) ir ju dazni. Kadangi siuo metu lauko dregme labai maza, tai SS ir dirba istisai be sustojimu, kas yra labai gerai - nenaudojama el.energija atitirpinimams.
Nors yra oponentu kurie nelabai tiki tuo ka rasau. Nemanau kad kitu gamintoju SS turetu elgtis kitaip, gali skirtis tik apledejimo kiekis nuo kurios isijungia atitirpinimas (zinau tai is praktikos, mano turetas Fuji isijungdavo atitirpinimui tikrai daug daugiau serksno turedamas ant silumokaicio, ir atitirpinimas vykdavo ilgiau lyginant su Toshiba))
Pries keleta metu atlikau eksperimenta, auto palikau per puse stogineje- tai ryte puse
automobilio radau apsalusi.