Įkraunama...
Įkraunama...

Aeroterminis šildymas (oras-vanduo)

QUOTE(Kita1 @ 2014 02 02, 22:20)
ar turite galvoje ES tai  Energy Save siurbliai?

Taip.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 02 02, 23:29)



o turite ką nors blogo apie tuos siurblius?
Atsakyti
QUOTE(Kita1 @ 2014 02 02, 22:33)
o turite ką nors blogo apie tuos siurblius?

Aš jo dar net neturiu. Laikraštis apie juos pasakoja. Jis tokį siurblį eksploatuoja.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 02 02, 22:28)
O jūsų aparatas daug ledo pridaro? Kaip su ledu kovojate ar nieko nedarote?
Papildyta:

Tai kiek suprantu likote ne itin patenkintas ES įrenginio kokybe? Beje, mano žiniomis už ES nieko pigiau Lietuvoje kaip ir nėra.

Kaip ir minėjau to ledo neperdaugiausiai - 30x30 cm ir 15 cm aukščio. kai kada plačiau, kai kada mažiau. Ne bėda žodžiu. Kaip kovoti ieškosiu forumuose atsakymų smile.gif
Nesakau kad nepatenkintas Energy Save, bet sunku patikėt, kad negalo bug'o surast greitai ir juolab pataisyt. Panašų bajerį šs buvo iškrėtęs praeitam šildymo sezone, bet tada jis taip šildė vadnenį iki +20 tik vieną parą, bet 2 kartus per 2 mėnesius. Po to pats atsistojo į vėžęs ir vėl pumpavo iki +30C. Va tada garantinis nesugebėjo surast bėdos ir šią žiemą bėda smogė stipriau. tai gaila briketų ir didesnės sąsk. už el.
O pigiau už ES pernai buvau suradęs. Nepamenu pavadinimo..
Atsakyti
Kiek zinau klaida softe istaisyta -testuojama smile.gif
Atsakyti
Tik ka apziurejau savo SS, situacija be pokyciu , talpose po SS ne laso vandens/ledo.
Abieju silumokaiciai svarus, jokio serksno ar apledejimo.
Atsakyti
QUOTE(Raimo @ 2014 02 03, 17:37)
Tik ka apziurejau savo SS, situacija be pokyciu , talpose po SS ne laso vandens/ledo.
Abieju silumokaiciai svarus, jokio serksno ar apledejimo.

Įtariu, kad šilumokaičio apledėjimas sutampa su mašinų stiklų apledėjimu. Kai apledės mašinų stikliai, ir jūs rasite ledo. Tai susiję su oro drėgmės, temperatūrų ir vėjo pokyčiais.
Atsakyti
Laikyk masina pastogej - niekada neapledes (isorej). Viduj - atvaziaves per salcius isvedink... mirksiukas.gif

QUOTE(cibulis @ 2014 02 03, 17:07)
Įtariu, kad šilumokaičio apledėjimas sutampa su mašinų stiklų apledėjimu. Kai apledės mašinų stikliai, ir jūs rasite ledo. Tai susiję su oro drėgmės, temperatūrų ir vėjo pokyčiais.

Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2014 02 03, 18:07)
Įtariu, kad šilumokaičio apledėjimas sutampa su mašinų stiklų apledėjimu. Kai apledės mašinų stikliai, ir jūs rasite ledo. Tai susiję su oro drėgmės, temperatūrų ir vėjo pokyčiais.

Taip tai pagrindiniai faktoriai salygojantys apledejima ( gal tik del vejo nesu tikras) ir ju dazni. Kadangi siuo metu lauko dregme labai maza, tai SS ir dirba istisai be sustojimu, kas yra labai gerai - nenaudojama el.energija atitirpinimams.
Nors yra oponentu kurie nelabai tiki tuo ka rasau. Nemanau kad kitu gamintoju SS turetu elgtis kitaip, gali skirtis tik apledejimo kiekis nuo kurios isijungia atitirpinimas (zinau tai is praktikos, mano turetas Fuji isijungdavo atitirpinimui tikrai daug daugiau serksno turedamas ant silumokaicio, ir atitirpinimas vykdavo ilgiau lyginant su Toshiba))
Pries keleta metu atlikau eksperimenta, auto palikau per puse stogineje- tai ryte puse
automobilio radau apsalusi.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Raimo: 03 vasario 2014 - 20:22
kokia butu jusu nuomone, ar geriau tureti vidini bloka su integruota talpa, ar atskirai montuojant boileri?
Atsakyti
QUOTE(Neringiuke1984 @ 2014 02 04, 14:11)
kokia butu jusu nuomone, ar geriau tureti vidini bloka su integruota talpa, ar atskirai montuojant boileri?

cia turite omeny oras-vanduo SS ?
Atsakyti
Integruotas gražiau, atskirai - pigiau.
Atsakyti