QUOTE(light blue @ 2009 10 12, 09:14)
tai ir sakau...mankšta, nes kai kuriems reik, foneminės klausos lavinimas ir tada kiekvienam individualiai užduotis pamėtau, pagal poreikius. Kam diferencijuoti, kam pasakojimą pakurti, kam pasiruošti pavadinti kas nupiešta. O tuo tarpu su vienu ar dviem mūčinu kokį r s ar š. Pas mane devyni pirmokai, jiems skirtos keturios pamokos. Vienoje grupėje jų keturi, kitoje penki. Nusišovimas. Bet...nieko doresnio negaliu pasiūlyti. Gal kanonų ale Ivoškuvienės neatitinka, bet man nors ką nors galvon-burnon įmesti rūpi.
O su Jakimavičienės pratybomis nebandai?

Aš tai dirbu su jos pratybomis visiems bendrai, o paskui , kai atlikinėja užduotis mokiniai, tai kiekvieną individuliia imu po keletą minučių.
Light blue, kodėl su pirmokais net 4 pamokas imi? Juk priklauso 3?
Papildyta:
QUOTE(pinciuke @ 2009 10 12, 10:11)
radau labai gražų puslapiuką darželinukams vaikams ir mokytojams:
http://www.kitokspas...mpelis/?id=1095
geras puslapiukas, Pinciuke

Tik gaila, kad užduočių nėra word varianto ir atsispausdinti neina
"Yra tik du būdai gyventi. Vienas galvoti, jog stebuklų nebūna. Kitas galvoti, jog viskas yra stebuklas" Albertas Einšteinas