QUOTE(light blue @ 2009 10 12, 09:14)
tai ir sakau...mankšta, nes kai kuriems reik, foneminės klausos lavinimas ir tada kiekvienam individualiai užduotis pamėtau, pagal poreikius. Kam diferencijuoti, kam pasakojimą pakurti, kam pasiruošti pavadinti kas nupiešta. O tuo tarpu su vienu ar dviem mūčinu kokį r s ar š. Pas mane devyni pirmokai, jiems skirtos keturios pamokos. Vienoje grupėje jų keturi, kitoje penki. Nusišovimas. Bet...nieko doresnio negaliu pasiūlyti. Gal kanonų ale Ivoškuvienės neatitinka, bet man nors ką nors galvon-burnon įmesti rūpi.
ane

iš principo ir aš panašiai, bet teturiu vieną kartą per savaitę su viom grupėm, tai rezultatai oj kaip lėtai pastebimi



QUOTE(pinciuke @ 2009 10 12, 10:11)
radau labai gražų puslapiuką darželinukams vaikams ir mokytojams:
http://www.kitokspas...mpelis/?id=1095
http://www.kitokspas...mpelis/?id=1095


