Mano durna, pjuvenų prikišta galva, jei pajudant į kalniuką bijai, kad pariedėsi ir padarysi BUMPT, jau verčiau pasinaudot rankiniu dėl šventos ramybės.
Per egzaminą estakada įveikiama dviem būdais: arba su sankaba, arba su rankiniu - ir abu būdai yra geri.
Man tai buvo, kad su instruktorių mašinomis estakadą įveikdavau lengviausiai su sankaba, o su Regitrinėm - nė velnio, tekdavo rankinio griebtis. Dar nuo mašiniuko priklauso - dyzelinis tai bepiga, gali net akseleratoriaus nepaliest, vien su sankaba ir stabdžiu pažaisdama įveiksi kalniuką, o su benzine - gaziuko reiks duot.
Aš kai sankryžoj stoviu, tai visada ant laisvo. Nebent jau matau, kad greitai žalia užsidegs, tai pasiruošiu, įkalus pirmą pavarą. Tačiau sėdėti prie raudono šviesoforo su įjungtu bėgiu - ne, ne, ne. Negalima šitaip

mane mokydavo taip: sustojai, iškart išjungt pavarą, kad paskui nesumanyčiau pajudėt su antra ar trečia. Dar galima riedėti iki sankryžos ant laisvo bėgio - deja, nemoku. Anyta taip daro visada, tai man labai keistai atrodo