QUOTE(klopedija @ 2010 02 01, 16:44)
Kiekvienas žodis yra sąvoka. Konkrečių daiktų, veiksmų pavadinimus (sąvokas) suvokti lengva, nes daiktūs galima apčiuopti, veiksmus atlikti arba bent bandyti pamėgdžioti. O
laikas, pinigų
vertė - abstraktūs dalykai, nepačiupinėsi, nepasversi, neatsikąsi, neužuosi, nepamatysi... Todėl vaikai juos labai sunkiai suvokia. Kalba, mąstymas, suvokimas labai glaudžiai susiję ir vienas kitą įtakoja. Taigi, tai nėra "pašalinis" sutrikimas.
Dauguma sulėtėjusios kalbos raidos vaikų turi erdvės, laiko ir kt. suvokimo problemų.
aciu

mane balamutija tai, kad erdveje jis puikiai gaudosi, visi erdviniai uzdaviniai, geometriniai puikiai suvokiami, abstrakcios savokos daznai irgi be problemu, laikrodi syvokia, bet laiko tekmes ne

dabar pergyvena, nes laika jau skaiciuoja paga klases, treciokas tai jau rimtas mokinys, ketvirtokas tai jau senatve
QUOTE(DonaldaB @ 2010 02 01, 17:04)
aha...maniškiui tos abstrakčios sąvokos tai

, o PPT klausinėja, kad yra laimė, viltis, baimė...
nu maniskis vienintelis is klases sugebejo ivertinti savoka svelnumas, kaip nematoma, nepalieciama dalyka, o kiti vaikai tai lygino su katino kailiu

gal normalu, kad ne visai dar suvokia tokio amziaus
Donalda B kaip jum sekesi?
QUOTE(skruzdeda @ 2010 02 01, 19:27)
jo, pas mumis irgi yra su laiko suvokimu problemos. Sakai rytoj, poryt. Tai jis butinai pasitikslina "kiek kartu pamiegosim, kai taip atsitiks? viena ar du.." o pinigu gal penkiameciai ne visi ir taip suvokia? Maniskis tai be problemu gali pasakyti iki 10 koks skaicius uz kuri daugiau, bet siaip tai ne itin gaudosi dar kainose ir kas kiek kainuoja. Na labai ir nemokom. Bet visgi pati didziausia musu problema yra nedrasumas kitose vietose. Na jis pasikeicia ziauriai. Kitoks visai namie ir kitoks darzelyje. O paskui skundziasi, kad su juo nebendrauja. Nebijo jis tik su mazais vaikais bendrauti. SU jais tai jau gerai jauciasi, savimi. O su bendraamziausiais ir vyresniais.... deja...Na pasiekimas gal bent toks, kad gatve eidamas dabar kalba su manim, pasakoja, dalinasi ispudziais. Seniau iseidavom i gatve ir vaikas uzsiciaupe. Perzenge namu slenksti - prabilo, atsilo kaip as sakau. Nesu niekada pas psichologa jo vedusi, nezinau, padetu manot?

as sutariau su musu "larioko" pardavejom, kad atsiusiu pirkti pieno ar dar ko, tai padetu jam su pinigais , Atsirado motyvacija, nes jis gali padeti mamai, pats nueiti i parduotuve. Dar duodu centu, kad uz juos atsirinktu, ka gali nusipirkti, o ko ne

+2010 02 01, 22:38-->
QUOTE(Blondinė

@ 2010 02 01, 22:38)
Na tai dabar visai susinervijau , gal jos dar ko nors nepapasakojo, ką jos ten mano vaike pamatė? Kad extra tvarka grūda į tą komisiją? Aš tai bijau, kad ten, tem PPT iš vis bus tragedija, nes naujoje vietoje jis sunkiai eina į kontaktą, jam pirma labai reikia ištyrinėti aplinką, parašinėti su visais tušinukais, viską pačiupinėti, ir taip toliau
oi mamuk

laikykis..labai zinoma situacija. Viska, ka cia parase tau klopedija ir kitos mamos yra eisinga ir nervinti nereikia, as tau tik galiu pasakyti KA JOS PAMATE tavo vaike.
mes tokia situacijas patyreme tris kartus

aukletoja pamate, akd su situo vaiku bus daug darbo, reikes dirbti su juo, rasti priejima, neuzteks vien zodzio "ne", cia eikia zmogisko santykio vaiko pasitikejimo, saugumo suteikimo, o joms uz tai nemoka

nebent aukletoja buna atsidavusi darbui ir delto dirba su vaikais, akd jiems butu geriau. Tai, ak jie cia tau susake ir parase tai budas atsikratyti vaiko (nes pvz. gali pasakyti, kad ju darzelyje tokia pagalba neteikiama, uzuomina, kad jis "nenormalus", protiskai atsilikes" reiskia, kad ju darzelis netinka ir jiems nereiketu dirbti su situo vaiku).
Dabar galiu tau apsakyti, kad pirmiausia yra kvaila daryti zaislu paroda darzelyje, kur vaikai dar tikrai nesupranta, kodel negalima zaisti su tais zaislais. Sulauzytas zaislas manau ne problema, juk ne pirmas ir ne paskutinis..jei aukletoja turi bent kazkoki pedagogini isilavinima ji turi zinoti, kad vaikui adaptacija vyksta pusmeti, kokios reakcijos gali buti del naujos vietos, zmoniu, nesaugumo jausmo. Tu turi pilna teise vesti vaika i darzeli, vesti i PPT, kai pati to noresi ir manysi, akd to reikia, ir paaiskinti aukletojoms, kodel vaikas elgiasi sitaip ir ka reiketu daryti (pvz. nuo ko vaikas nurimtu, kas jam padetu tokioje situacijoje, tu turetum su aukletojom prie vaiko kalbeti ramiai, parodyti apsitikejima tuo zmogumi, kad vaikas irgi galetu pasitiketi (jei tik iseina susikalbeti su aukletoja)
Stiprybes

zinau, akd viduje dabar tau uraganai plesiantys sirdi, bet tu eini teisingu keliu ir darai viska, kas geriausia savo vaikui