QUOTE(Nanuk @ 2009 12 17, 12:00)
Sviesioji, o taviskis darzeli lanko? Jei lanko tai perejes i 1 klase mokykloje su ta pacia grupe nebutu jokios adaptacijos.
Maniskis lanko Ciauskuti. Kadangi tai logopedinis darzelis, tai jame vaikai is viso miesto. Paciu vaiku grupeje 11. Tad tikimybe, kad i viena mokykla eis su grupiokais praktiskai 0. O siaip tai planuoju vesti i spec. klase, kur turetu buti 6 vaikai. Detaliau dar reiks pasidomet.
Papildyta:
QUOTE(maliukas @ 2009 12 17, 12:29)
Na maniškis iš nulinukų perėjo į 1 klasę su tais pačiais vaikais. Ir galiu pasakyti, kad adaptacija vis tiek buvo ilga ir sunki. Pirmiausia, kad reikia anksti keltis. Mokykloje iš jo reikalauja sėdėti suole ( o jis juk hiperaktyvus ir šito nesugeba) per pamoką 10 kartų apibėgti turi suolus. Šią savaitę kalbėjausi su mokytoja, tai pasidžiaugė, kad lakstymai apmažėję, bet jie yra. Muzikos pamoka-dudelės plastmasinės šaižiai skambančios. O juk jis hiperjautrus garsams. Kai vaikai užgrojo, tai vaiką ištiko isterija. Muzikos mokytoja pasimetė. O kur dar reikalavimai, kad jis suspėtų atlikti užduotis, kai susikaupiam tik keliom sekundėm, o vėliau dėmesys nuslysta. Net ir namuose atliekant užduotis reikia jį grąžinti į prie sąsiuvinio, pastoviai judint už peties, kad nepamirštų ką daro. O mokosi mano, logopedės ir spec. pedagogės dėka, visai neblogai. Bet dirbam patikėkit kokius 3 kartus daugiau nei paprastas pirmokas.
PPT pasiūlė adaptuotą programą. Bet kas iš to, jei mokykloje nėra nei logopedo, nei spec. pedagogo ir jų pateiktų rekomendacijų adaptuotai programai vis tiek niekas nevykdys. Ir mano galva taip vaikas nurašomas, nes tada iš jo nereikalaujama. O kai nereikalaujama, tai nėra preteksto ir mokytis. Be to nesuprasi kaip jis vertinamas. Tai iš kur sužinoti, koks jo lygis?
Nesutikau tai adaptuotai programai, pasilikau modifikuotą. juo labiau, kad ir mokytoja buvo už ją. Bet gal aš ko nors nesuprantu, tad ir noriu, kad mamos kurių vaikai mokinukai ką nors patartų ar rekomenduotų, nes dievas mato, neturiu nei su kuo pasitarti, nei pasikalbėti.
Mes dar darzelinukai, bet man jusu politika visai patinka.

Siap tai mano vaikas irgi su hyperaktyvumo pozymiais, bet kokiu 20 min siai dienai sugeba islaikyti demesi. Ir jei su juo pastoviai uzsiimti keiciant veikla, tai jis dirba.
Su garsais viskas irgi tvarkoje. Kadangi jam muzika nuo vaikystes patiko, klausosi maga. Pastaruoju metu dar pradejo eksperimentus daryt su kompo kolonelemis (koloneles gan galingos). Tai paleisdavo garsiau, tai tyliau. Padaro garsiau ir pabega i kita kambari.

As ji kelis kartus isvariau prie tu rekanciu koloneliu: pasidarei garsiau, tai pats ir klausykis. Na ir klausesi.

Aisku man paciai jaustis kaip diskotekoje pabodo, tai as programiskai apribojau garsa, kad nevirsytu normalios ribos.
Tik problema tame, kad toki vaika kaip mano negalima ilgiau nei keleta minuciu paleisti is akiracio, nes didele tikimybe, kad jis kazkur ilys, gali ka nors netycia nuversti (nes neziuri kur eina), gali sugadinti/perprogramuoti (pvz. kokia technika klaseje) ar pats i ka nors susizaloti (saves jis nezaloja, bet toks jausmas, kad skausmo beveik nejaucia

).

O kas ji stebes mokykloje visa diena... ?
maliukas, jus privaciai samdotes logopeda ir spec. pedagoga, ar cia kazkaip per valstybe (gal as naivi...

) susiveikt galima?
Ir kas jusu hyperaktyvu vaika mokykloje priziuri? Mokytoja?