QUOTE(Madika @ 2010 01 07, 13:59)
Sveiki,
Vis paskaitau šią temą, pasigrožiu darbeliais, bet vis neprisijungdavau. Tačiau paskutinės aptartos temos aktualumas privertė tą padaryti.
Kad ir ne taip senas įvykis....
http://whatson.delfi...o.d?id=26057317
Aš buvau priblokšta..ką manot?
Pati laisvu laiku tapau...esu ieškojimuose..

Patinka abstraktumas, kad kiekvienas mano pav. mato savo vaizdinį..
Įkeliu keletą savo darbelių, labai įdomi nuomonė..
neblogi darbai, ypač pirmas. antrame (gaila tas blicas truputį trukdo žiūrėti, ta tamsioji dalis blogai matosi) ta balta kiek kietoka, norisi suteikti jai gyvumo, įvairovės (tapybiškumo), ypač tiem langų apvadam, truputį prigesinti juos (o gal čia tas blicas juos taip išryškina

). tačiau pats siužetas labai savotiškas, lengvai siurealistinis ir turintis nuotaiką.

labai skirtingi darbai pirmas toks švelnus ir šviesus, antras niurus, paslaptingas...
o dėl skandalo įdomu,
(šitas dailininkas geras, labai ekpresyvi tapyba, bet aš jo nemėgstų, kažkokia pikta ta jo kūryba, net agresyvoka
juolab kai regis žmogui šlovės klausimas ne paskutinėj vietoj..
). na su tuo apsivogimu įdomu ar jo paaiškinimas sekė jau po skandalo, ar buvo pateiktas nuo pat pradžių.

jei tik po skandalo tai gėda. o šiaip visai realu, kad kopijavimas gali tapti pagrįsta koncepcijos dalis (ypač dabartiniame postmodernizmo mene). kaip jis aiškina idėjos vinis yra džinsai. bet nežinodamas nei tos nuotraukos (kad tai reklama) nei autoriaus paaiškinimo pats niekaip nedasigalvotum, nes tų džinsų ten beveik nėra..

na pritempta mintis atrodo, neįtikina (bent jau manęs). tačiau kai jis pasakoja kaip jis daug vartė, gilinosi ir ruošėsi prieš piešdamas paskutinę vakarienę, tai viskas teisingai, taip ir turi būt, ir tai nėra kopijavimas, nes tai religinis siužetas, o jie dažniausiai būna labiau kanonizuoti (kadangi turi tiksliai pailiustruoti Šv.Rašto žodžius), turi tam tikras ikonografines taisykles. (beje, šiuolaikinės religinės tapybos klausimas man žiauriai įdomus

buvau maloniai nustebinta kai kažkurioje europos bažnyčioje pamačiau šiuolaikišką paveikslą, visišką abstrakcija, bet sakralumo joje buvo ne mažiau nei klasikiniuose religiniuose kūriniuose..

)