jei jau perkat a6.. tai ponios ieskokit iskarto ir meiluzio, kuris butu sarnyru meistras

sarnyrai byra kas met..

kadangi ant vieno rato stovi po 6 sarnyrus kazkur, jei neklystu.. tai vienas sarnyras restauruoti 100 lt + pakeitimas vos netiek pat.. per abi puses ir grazios sumos gaunasi.. o kad juos keisti reikes, tai tikrai.,.

plius oro srauto matuokle galima uzsisakineti iskarto ( man kainavo 350lt, bet realiai jus uz tiek pigiai negausit

min 800 lt kainuos) plius dar visokiu davikliu, kurie tikrai jau bus atgyvenine, ju tarnavimas realus mazesnis nei masinai jau metu ...

am dirziukus pasikeisti reiktu iskarto, kaina ir solidi ( pries pora metu sumokejes buvau 1500 lt, dabar uz kokius 800 lt pakeis). kas su automatu, tai deze reikes tikrai perrinkineti

dyzeliai dazniausiai kuro surbliai subyra-kaina puse masinos

pas ka turbinos, 100 proc restauruoti reikes.. alsuoklis ir daigtas geras sutrupa (apie 150 lt + idejimas).. su kompu kolkas bedu neturejau.. o kiti gedimai standartiski kaip ir kitu masinu, tik kainos dvigubos

bet siaip super masinyte, nekeisciau ne i jokia kita ar tai koki bmw. keisciau tik i nauja AUDI
Papildyta:beja dyzeliai atsiminkit ir remonta dvigubai nei benzinas.. kaip pvz ir benzininio variklio 1.8 bus pigesnis remontas nei 2,5 ar 4

ir nepirkit tik QUATRO audi

visi 4 varomi, taip kad ir remontas kaip 4 varomuju...

reiskias dvigubai nei paprastu priekiniu varomu..