QUOTE(maliukas @ 2010 03 06, 17:02)
Na va o aš galiu pasigirti, kad mūsų logopedė ir spec. pedagogė dirba su vaiku apie valandą laiko, o jei jis nesuspėja, tai ir ilgiau. Begalinio gerumo žmonės, kreipia dėmesį į vaiko nuotaiką, jau žino kaip prie jo prisitaikyti. Gaila, kad tik jis pats nesupranta, kiek tie žmonės jam padeda.
Man vis idomu kaip cia yra su tais spec.pedagogais... Nes pirmam darzelyje su vaiku dirbu spec. pedagoge. Bet mes ta darza mazai lankem ir perejom i logopedini. Tai pagal darzo direktore, spec. pedagoga turi teise gauti tik tie vaikai, kurie negali dirbti grupeje. Ir man cia net reikia dziaugtis, kad vaikas negavo to spec.pedagogo.



Labai man keista ta visa situacija... Ar cia galima priskirti prie lesu taupymo programos? Nes i darzeli nunestos VRC isvados, kur parasyta: "pagal galimybes-spec.pedagogo pagalba". Tai jei darze yra spec.pedagogas, tai reiski kaip ir galimybes yra?
As sutinku, kad praejus daugiau nei metu laiko, vaikas socializavosi ir gali dirbti grupeje. Bet ar tai yra pagrindinis pozymis, pagal kuri sprendziama teikti, ar neteikti jam spec.pedagogo pagalba?
Gal kas galetu paaiskinti pagal savo vaiko patirti? Ir aplamai, ar gali visiskai pakeisti spec.pedagogo pagalba priesmokyklinis pedagogas, dirbantis vaiku grupeje?