O as tai nezinojau ,kad Kazachstanas yra Europos valstybe. O ar skyletu lektuvu buna ar nebuna, tai manau ne tau sprest. Tas pats flylalas tikrai turi apgailetinos bukles lektuvu, pazistu kelis buvusius pilotus is ten. Dauguma kapitonu net anglu kalbos nemoka, susisneka tik rusiskai, antrieji pilotai dazniausiai buna uzsienieciai tai jie ir sneka. (Labai daug aviakatastrofu ivyksta butent del nesugebejimo susikalbet su ATC) Esu skrides su leidimu pora kart kabinoj, tai vienam lektuve buvo sugede kapitono saugos dirzai, turiu net filmuotos medziagos.

Jau nekalbu apie tai,kad patys pilotai sako,kad lektuvai nera techniskai tvarkingi, dauguma daugiau nei 20m senumo, instrumentai grybauja, kuras yra taupomas idiotiskais budais itt, as nesuvokiu kaip jie turi leidima skraidyt virs europos. Bet siuo metu tai skraido tik flylal charters. Dauguma pilotu yra atleisti. Bet as garantuoju, kad uz 1200 tu skrisi su kokiais nors lochais, skyletu lektuvu. Geri pilotai dirba tik gerose avialinijose, tarkim kokia lufthansa ar KLM, British airways priima visada gerus pilotus, net jei ir vietu neturi, jiems yra mokami labai geri atlyginimai itt, o tie kas lieka tai ir eina i visokius flylal

Aisku skrisk tu su kuo nori, bet nekalbek tai ko nezinai. Tiesiog juokingai atrodo, kai zmones del keliu simtu litu yra pasiruose rizikuot savo gyvybe, sveikata ar siaip isgastim. Apskritai snekedamas apie Europos avialinijas net neturejau galvoj tokiu saliu kaip Lietuva. Be to per Europa skraido ir kitu saliu lektuvai ir jiems gaut leidima yra lengvesnes salygos. Virs Europos uzdrausta skraidyt jau tik pacioms beviltiskiausioms avialinijoms, kuriu lektuvai apskritai netinkami skraidyt pvz (air koryo,air gemini, sonair, royal air, air trust, skyyjet..) Ir as cia netusciazodziauju, pats aviacija uzsiemu, turiu daug pazistamu zmoniu is tos aplinkos todel zinau kaip yra.