Atene, dziaugiuosi su jumis.
del mokytoju uzsienyje irgi sekmes reikia, net jei padejeja turi.
Turim ir mes lydincia mokytoja, kuriai musu dabartine klases mokytioja ir kitos, nuo pernai mokancios mano dukros klase, nebeleidzia padeti tiek kiek dukrai reikia. O kai pasakai, kad kontrolini blogai parase,nes kalusimus savaip suprato, atsake man" zinot, ka, ji jau ketvirtoke, visi uzsinieciai vaikai suprato siuos klausimus, ji turi juos irgi suprasti"

Na tai praktiskai tas pats,kad bekojui vaikui pasakytu" zinai, ka, tu jau ketvirtoj kalsej ir turi moketi begti". Zodziu su mokytoja turejau keleta labai nemaloniu pokalbiu. Mokytoja uz tai, akd dukra nesugeba is teksto svarbiu dalyku isrinkti( tai kas mokytojai svarbu) numazino uz vokieciu kalba pazymi. Nors juk butent autisme ir yra ta beda, kad jiems su tekstais sunku yra, tai sutrikimo dalis, ir butent uz tai nuzemina pazymi, numzemina ir uz tai, jei lydinti mokytoja padeda klausima kitaip suformuluoti ir turi kazkiek daugiau paaiskinti. Tai klausimas, kam ta lydinti, jei jai niekas neleidzia to darbo dirbti, o ir ji pati nelabai matyt verziasi.
Paskutinis poikalbis del sekanciu metu lydincios mokytijos valandu buvo labai nemalonus. Dukra eis i kita mokykla nuo kitu metu, nes cia po 4 kalses vaikai isskirstomi i triju lygiu mokyklas. Gimnazija, real( gal kaip ta pro gimnazija planuojama

Lietuoj) ir pagrindine. I pagrindine pacios sake, dukrai ten ne vieta, gimanzijos ir pazymiais ji nepasieke ir siaip neleisciau. I real mokykla jos tinkami pazymiai, net nuzemintais.O mokytioja vis siule, akd as i Valdorfo mokykla ja leisciau. Bet.. visu pirma,. ten mazaiusiai 2 metus eilej reikai laukti , kad paimtu vaika. antra, ten klases daug didesnes mokiniu skaicium, nei normaliose mokyklose, pradedant nuo 30( geriausiu atveju. pagrinde nuo 35mokiniu. ir 38 gali buti, kas net labai normalu).Trecia, specialistai patys sake, Valdorfas tokiems vaikasm netinka, jie jau patirties turi, kad tai nepasiteisina. Tai mokytoja liko baisiai supykus, akd as neuzrasiau i valdorfa. As net pinigu tai mokyklai neturiu, o ji pusiau privati, tai reikstu greiciausiai kad lydincia mokytoja as pati apmokte tureciau. ir uz moksla ir pan. Mums neliko jokio kito varianto tik sita real. Tai per paskutini pokalbi mokytoja neistvere ir pasake" Smiltei bus labai ir labai blogai real mokykloj, ji smuks ten, vaziuos zemyn ir pan." Ir tikrai pagiezingu, piktu balsu issake viska.
direktorius dar bande padeti taisyti, sakydamas, kad lengva nebus, bet mokytija tik papurte galva ir atsake, kad ne, ji mane tai ka ji sake. As tik sypsopjausi mokytojai i veida. Nes jauciau, akd ji mane bande is provokuoti pries direktoriu. bet nesiruosiau as su ja gincytis, o pagaliau , pamaniau, parode ji savo tikra veida. zinau,a kd musm ateinatys metai bus be galo sunkus. nezinau ar dukrai tikrai pavyks toj mokykloj mokytis, nezinau kaip mokytojai reaguos. Bet visteik manau, kad ji turi pabandyti, nes ji ir pati labai norejo i sita mokykla patekti.
Maniske pazista ir laikrodi ir raistelius seniai uzsirisa, ir pati viena jau daug kur nueina. Bet yra dalyku ko ji negali. sunku su tekstu parasytu, pasakytu, daug ka praleidzia, neisgirsta, pati sau isaiskina kai kuriuos zodzisu blogai ir paraso neteisingai atsakymus., Bet gali skaiciuoti neblogai( tik nemegsta to daryti) raso prakstiskai be klaidu. Diktantus rasyti jai nesunku. Pradejo net rasinelisu po biski geriau rasyti. Tik, negali pralaimeti, supkysta, kai ja paskutine i komanda isrenka per sporta. Tada nebegali susikauopti, verkia, drasko save. Prakstikai, po tokiu atveju, su ja reikai eiti i atskira patalpa dirbti, nes klaseje nepavyktu nieko padaryti. Bet eisim pas logopede vel, ir prasysiu kad butent ant teksto supratimo dirbtu. Kalbesiuos su psichologu kaip tuos pykcio priepuolisu geraiu valdyti.