QUOTE(gobsiukas @ 2010 08 05, 15:31)
o ka daryti jei vaikas nenori piesti
Gerbti jo nenorą

Ta prasme nekišti piešimo ''prievolės'' per prievartą. Aš pati tik tokiu būdu prisivilioju - paišau pati visokius fraktalus, mandalas, tada jam pasidaro įdomu, ką aš darau ir žinoma tada jau ir pats užsikrečia ta nuotaika, prisėda šalia ir piešia. Kurį laiką sėdim kartu, tylim ir paišom. Paskui jau jis pradeda man ''trukdyti'' - pradeda pasakotis, ką jis piešia. Tada įsikalbam, kartais pasvajojam, kartais aš turiu jam papasakoti, ką aš piešiu, bet kadangi mano piešiniai labai abstraktūs - tai bandom kartu pamatyti, ką aš nupiešiau
QUOTE(skruzdeda @ 2010 08 06, 00:52)
Yra problemu su pasakojamaja kalba. Tikrai negaletu nuosekliai papasakoti pasakos, filmuko ar siaip kokiu ivykiu sekos.
Skruzdėda, aš tai norėčiau tik nuraminti tave, paskutiniu metu beveik ištisai sukiojuosi kieme tarp vaikų ir pradėjau juos stebėti. Ir pamačiau, kad maniškio bėdos ne ką didesnės už kitų vaikų. Rišliai kalbėti ir pasakoti sugeba tik jau ankstyvosios paauglystės sulaukę vaikai (maždaug nuo devynių metų). O iki tol, tai vieni geriau - kiti blogiau, bet visi su užsikirtinėjimais, pasikartojimais, minties šokinėjimais, kartais ir nebaigia ką pradėję ...
Padariau išvadą, kad visos mano vaiko bėdos - tai jo ir mano psichologinės problemos. Jo - tai nepasitikėjimas savimi, o mano - tai tas pats nepasitikėjimas ir per aukšti siekiai ir reikalavimai. Šešių metų vaikas
dar neturi ir neprivalo gražiai ir rišliai kalbėti. Neprivalo to ir suaugęs žmogus net tam kad būtų žmogus. Ir nesvarbu, ką ''aiškina'' visokie ''pedagogai'' ar mūsų švietimo ir vaiko raidos sistema - kad vaikas privalo tą ar aną, o jei nesugeba - tai lenkiam per prievartą, dubasinam, kol išprotėja
Tikrai būtų problema, jei taviškis tokio amžiaus iš viso sakinio nesuregztų arba jei garsažodžiais kalbėtų