Labutis
QUOTE(SandraB @ 2010 07 16, 13:06)
o Jums neurologas taip pasake, kad raida atsilieka nuo depakino? mes ji irgi vartojame, tiesa, tik pusmeti. bet nepastebejau nei as, nei pedagogai jokiu raidos sutrikimu .....
Mums Endzinienė sakė, kad čia daugiau dėl priepuolių

Nes pagal tokį skaičių priepuolių, mums pasisekė, kad liga taip pasidavė gydymui.. O juk kiekvienas priepuolis "žudo" smegenis

Suskaičiavus, kiek mums priepuolių buvo ligos pradžioje per 2 mėn., tai būtų baisus skaičius... O ir dabar dar iškrovos smegenyse vyksta, tik tiek, kad priepuolių nebėra, bet juk vis tiek nėra smegenys sveikos
O dėl depakino, manau, kad jis labiau trukdo vaikui susikaupti, nors turbūt ir raidai įtakos turi vaistų kiekis (geriam Convulex retartd 600 mg per parą ir Lamictal'io 125 mg per parą) Mūsiškis ne tik išsiblaškęs labai, bet ir matematika jam sunku, nesuvokia elementarių aritmetikos veiksmų (vieną kartą išaiškini, kaip reikia atlikti sudėtį 1+1, atrodo suprato, bet po minutės kitos, atrodo, kad pirmą kartą mato tokį veiksmą ir nežino, ką su juo daryt, jau nekalbu apie tai, kad visiškai nežino, kaip reikia sudėti, aki bandai kitą dieną

). Auklėtoja darželyje sakydavo, kad jam sunku suvokti užduotis, kur reikia loginio mąstymo... Ir čia tikrai nėra išsiblaškymas ar nesusikaupimas, nes sunku mokintis ir namuose kai susėdam dviese

Nežinau, kaip bus mokykloje... Adaptuoto ar modifikuoto mokymo programos nesinori nuo pat pirmos klasės, o gal kai baigsis mūsų bėdelės (aš tuo labai labai tikiu

), kai EEG bus "švari", nebereiks vaistukų, gal teigiamais pažymiais mokysis ir pagal normalią mokymo programą

Bet, aišku, viską parodys laikas... Jei vaikui bus sunku, nesusitvarkys su užduotim, nespausim ir nekankinsim vaiko vakarais per prievartą prie knygų.. žiūrėsim, kad vaikui būtų geriau
Dabar atostogaujam, džiaugiamės gerais orais, lepinamės saulutėje, esam padėję visas knygas, užduotis, ilsimės ir ruošiamės morališkai rugsėjui

Vaikinukas laukia nesulaukia rugsėjo 1-osios
renatuxaass, labai labai tikiuosi, kad Jums ne epi