QUOTE(pradingau @ 2011 09 08, 21:28)
Labas,
kažkada buvau pas jus užsukusi. Tai va, prieš tai buvau visai žalia, dabar, net su darbine patirtim
Norėčiau paklaust kaip jus suvaldot save, kai kliento netenkina užsakymas, nors jis reikalauja visisko sh.
Arba kaip išmokt susitaikyti su kritika?
Man labai sunku, nes aš pati save visada kritikuoju, bet kai kiti, mane kažkaip dar labiau smukdo.
tai žiūrint kokie tie komentarai. Jei tiesiog tą į kairę, aną žalią ir t.t. tai ok, jie pinigus moka. bet jei a la tu nieko nemoki ir t.t. aišku sunervina. jei būna chalturkės, tai pasiunčiu velniop. vienus gražiai, tai gal pasieškokit, kas geriau jus supranta, o vienąkart nusiunčiau linką tutorial'o kažkokio painto ir parašius, kad ne tam tiek metų mokiausi, kad sh daryti. Sh ir patys galite pasidaryti, manęs tam nereikia. tai poto kolegė tos dūros man paskambino, kad aceit atsiprašom, perdaug įsijautė ir t.t.
o jeigu ne chalturkė, kur nėra kur dingti, tai tada sėdi dantis sukandęs ir niekur nedingsi.. aš kai pradedu abejoti savimi, paklausiu kolegų nuomonės. jei jie sako, kad su mano darbais viskas normaliai, tiesiog nebekreipiu dėmesio į klientų nuomonę. o jei sako, kad nieko gero, aišku pasinervinu truputį ir bandau padaryti geriau.
manau, svarbiausia atsirinkti į kokią nuomonę reik atsižvelgti, o į kokią tiesiog nekreipti dėmesio.
jei turi laimę rinktis klientus, tada matuoji kas tau brangiau ar nervai, ar pinigai