sveikutės
noriu pasidalint savo nemalonia patirtim su Nordea banku. suprantu, klysta visi, bet kodėl dėl banko darbuotojų klaidų turi nukentėt klientai. tai vat, vakar gavau grasinantį laišką (kad jei nesumokėsit skolos iki kovo 15, perduos skolų išieškojimo bendrovei) iš nordea banko, neva aš esu skolinga beveik 300 lt, skolos tipas - neleistinas banko kreditas. prisijungiu prie internetinės bankininkystės patikrinti atliktas operacijas, o ten- minusinis likutis už įkeisto nekilnojamojo turto mokestį (gyvenime nesu įkeitinėjusi jokio turto).
aišku, pasiskambinau į banką, išsiaiškinau situaciją. banke paaiškino, kad buvo padaryta klaida ir viskas taisoma. bet ar banko darbuotojai pastebėję savo klaidas ir išsiuntinėję tokius laiškus savo klientams neturėtų su jais susisiekt ir pranešt, kad į tokius raštus nekreiptų dėmesio.
gal taip jautriai ir nebūčiau sureagavusi, bet kadangi šiuo metu laukiuosi, skaitydama laišką patyriai tikrai ne itin malonias emocijas
Kai mano lūpos tars piktus žodžius, Žinok , reikšmė jų visiškai kita, Jie kviečia apkabint mano pečius Ir trupučiuką pasėdėt šalia. Kai mano akys svaidysis žaibais, Žinok, jos slepia meilę ir tada Tu apiberk mane švelnumo bučiniais, Ir viskas vėlei plauks sena vaga. Kai bėgs per skruostus ašarų lietus, Neklausinėk kvailai, o tyliai prisiglausk, Leisk verkti tol, kol liūdesys išdžius, Na, o tada: Ar jau geriau ? paklausk. Jei kada nors supykdyčiau tave, Tu nesiginčyk, bet atsiprašyk, Snaige ištirpsiu tavo gerume, Aš Moteris, mane suprask ir gink...