Įkraunama...
Įkraunama...

Islandijos ugnikalnis ir kelionės

QUOTE(Leblon @ 2010 04 20, 08:20)
kartoju dar kartą, kad kiekvienam skrydziui
Eurocontrol (the European Organisation for the Safety of air navigation) išduoda leidimą kilti.
kai yra nesaugu, jis neišduodamas.
ir jie tikrai apie skrydžių saugumą labiau išmano nei SM narės ar žurnalistai.

galite pažiūrėti, kiek dabar lėktuvų danguje.
http://www.flightradar24.com/

kartokit kiek norit, bet del milijoniniu sumu dar ne tokie sprendimai buna priimami. o kad tie lektuvai skraido man dziaugsmo nekelia. dziaugiuosi tik, kad as nei vienam is ju nesedziu.
Atsakyti
QUOTE(Leblon @ 2010 04 20, 09:20)
kartoju dar kartą, kad kiekvienam skrydziui
Eurocontrol (the European Organisation for the Safety of air navigation) išduoda leidimą kilti.
kai yra nesaugu, jis neišduodamas.
ir jie tikrai apie skrydžių saugumą labiau išmano nei SM narės ar žurnalistai.

galite pažiūrėti, kiek dabar lėktuvų danguje.
http://www.flightradar24.com/

tai kad visur rašo, kad sprendimą dėl skrydžio priima pilotai, o ne Eurocontrol

Lietuvos oro erdvė lieka atvira, ją prižiūrinti ir skrydžius koordinuojanti įmonė „Oro navigacija“ jos neriboja.

Tai BNS patvirtino „Oro navigacijos“ generalinis direktorius Algimantas Raščius.

„Iš valdymo pusės jokių ribojimų neskelbsime, nes tokio pavojaus nėra“, – teigė jis.

Anot A. Raščiaus, sinoptikai remiasi žemėlapiais, jog Lietuvos oro erdvė vėl padengta Islandijos ugnikalnio dulkėmis. Tačiau „Oro navigacijos“ vadovas abejoja, ar jos kelia praktinę grėsmę. "Perspėjimus orlaivių ekipažams teiksime, tačiau dėl skrydžio jie galės apsispręsti patys“, – sakė jis.

Atsakyti
QUOTE(Leblon @ 2010 04 20, 08:20)
kartoju dar kartą, kad kiekvienam skrydziui
Eurocontrol (the European Organisation for the Safety of air navigation) išduoda leidimą kilti.
kai yra nesaugu, jis neišduodamas.
ir jie tikrai apie skrydžių saugumą labiau išmano nei SM narės ar žurnalistai.

galite pažiūrėti, kiek dabar lėktuvų danguje.
http://www.flightradar24.com/


gal galėtum tada paaiškinti, kodėl iš LT kyla tik čarteriniai reisai? Ten ką lėktuvai kitokie? Manau, jog tie patys Boeingai unsure.gif

o dėl lėktuvų žemėlapio, tai negali žinoti kokie lėktuvai ten skrenda, gal tokie pat kaip iš Vilniaus į Maskvą biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(taja:) @ 2010 04 20, 09:28)
gal galėtum tada paaiškinti, kodėl iš LT kyla tik čarteriniai reisai? Ten ką lėktuvai kitokie? Manau, jog tie patys Boeingai  unsure.gif

o dėl lėktuvų žemėlapio, tai negali žinoti kokie lėktuvai ten skrenda, gal tokie pat kaip iš Vilniaus į Maskvą  biggrin.gif

gal todel, kad anos puses oro uostas uzdarytas g.gif

O ant lektuviuko paspaudus paraso jo modeli, daznai net su nuotrauka biggrin.gif

Moteriskes, nekelkit panikos ax.gif
Atsakyti
http://www.15min.lt/...ondono-57-93955

Pavyzdžiui, Jungtinės Karalystės oro erdvę kontroliuojanti Nacionalinė oro susisiekimo tarnyba (NATS) dar vakar skelbė, kad kad antradienio rytą pradės veikti Škotijos oro uostai, o iš Londono skrydžiai planuoti jau antradienio vakarą.

Tačiau, artėjant naujam ugnikalnio debesiui, visi skrydžiai iš Londono vėl atšaukti. Todėl labai gali būti, kad atsigaunanti oro erdvė ir vėl bus paralyžiuota.

Iš esmės ši situacija visiškai atitinka Islandijos meteorologų prognozes. Jie praėjusią savaitę prognozavo, kad Islandijos ugnikalnis nurims, o vėliau vėl atsigaus, sujaukdamas visus planus. Todėl sumaištis tęsis gal net mėnesius, o ne savaites.

verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(taja:) @ 2010 04 20, 08:28)
gal galėtum tada paaiškinti, kodėl iš LT kyla tik čarteriniai reisai? Ten ką lėktuvai kitokie? Manau, jog tie patys Boeingai  unsure.gif




1. manau, kad čarteriai dėl to skrenda, kad kitur skristi nelabai įmanom, na kaip tu skrisi į Londoną, jeigu jis uždarytas

2. Egipto ir Turkijos trasos man atrodo eina kiek pamenu, per Ukrainą, Baltarusiją ir per Balkanus... o ten dulkių berods nebuvo
Atsakyti
QUOTE(liūdnasis pelėnas @ 2010 04 20, 09:46)
1. manau, kad čarteriai dėl to skrenda, kad kitur skristi nelabai įmanom, na kaip tu skrisi į Londoną, jeigu jis uždarytas

2. Egipto ir Turkijos trasos man atrodo eina kiek pamenu, per Ukrainą, Baltarusiją ir per Balkanus... o ten dulkių berods nebuvo

iki šitų šalių atnešamos tik spėjamos dulkės, todėl pavojaus skrydžiams nėra ir neturėtų kilti, nes taip toli didelis debesis dulkių neateis. Vakar buvo nemažai skrydžių per Europą į Švediją ir netgi Norvegiją, visi nuskrido normaliai. Keisčiausia elgiasi latviai ir estai, uždarę savo erdvę. Ypač latviai, nes dėl jų kaltės Air Baltico lėktuvai tupi uždaryti Rygoje ir negali skraidyti iš Vilniaus
Atsakyti
QUOTE(Rucelie @ 2010 04 20, 09:26)
tai kad visur rašo, kad sprendimą dėl skrydžio priima pilotai, o ne Eurocontrol

Lietuvos oro erdvė lieka atvira, ją prižiūrinti ir skrydžius koordinuojanti įmonė „Oro navigacija“ jos neriboja.

Tai BNS patvirtino „Oro navigacijos“ generalinis direktorius Algimantas Raščius.

„Iš valdymo pusės jokių ribojimų neskelbsime, nes tokio pavojaus nėra“, – teigė jis.

Anot A. Raščiaus, sinoptikai remiasi žemėlapiais, jog Lietuvos oro erdvė vėl padengta Islandijos ugnikalnio dulkėmis. Tačiau „Oro navigacijos“ vadovas abejoja, ar jos kelia praktinę grėsmę. "Perspėjimus orlaivių ekipažams teiksime, tačiau dėl skrydžio jie galės apsispręsti patys“, – sakė jis.


vėl remiamasi spauda.
MB dirba aviakompanijoje, baigęs orlaivių pilotavimą.
tai rašydama čia postus remiuosi išmanančio savo darbą žmogaus nuomone.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Leblon: 20 balandžio 2010 - 08:57
QUOTE(PlayIt @ 2010 04 20, 09:51)
iki šitų šalių atnešamos tik spėjamos dulkės, todėl pavojaus skrydžiams nėra ir neturėtų kilti, nes taip toli didelis debesis dulkių neateis. Vakar buvo nemažai skrydžių per Europą į Švediją ir netgi Norvegiją, visi nuskrido normaliai. Keisčiausia elgiasi latviai ir estai, uždarę savo erdvę. Ypač latviai, nes dėl jų kaltės Air Baltico lėktuvai tupi uždaryti Rygoje ir negali skraidyti iš Vilniaus

pagal šį žemėlapį
http://newsimg.bbc.c...th_1828_466.gif
visai neatrodo, kad toks nepasklidęs tas debesėlis...
Atsakyti
QUOTE(taja:) @ 2010 04 20, 09:28)
gal galėtum tada paaiškinti, kodėl iš LT kyla tik čarteriniai reisai? Ten ką lėktuvai kitokie? Manau, jog tie patys Boeingai  unsure.gif

o dėl lėktuvų žemėlapio, tai negali žinoti kokie lėktuvai ten skrenda, gal tokie pat kaip iš Vilniaus į Maskvą  biggrin.gif


kyla tik užsakomieji lėktuvai, nes kai kurie oro uostai uždaryti dar.
be to, dar Rygos oro uostas nedirba, o per jį vykdoma daug skrydžių iš LT.
dėl žemėlapio, ten viskas matosi koks lėktuvas, kur skrenda.
Atsakyti
QUOTE(Rucelie @ 2010 04 20, 09:56)
pagal šį žemėlapį
http://newsimg.bbc.c...th_1828_466.gif
visai neatrodo, kad toks nepasklidęs tas debesėlis...

nu bet cia visai neaisku, kokia dulkiu koncentracija smile.gif

Atsakyti
QUOTE(primavera @ 2010 04 20, 09:25)
kartokit kiek norit, bet del milijoniniu sumu dar ne tokie sprendimai buna priimami. o kad tie lektuvai skraido man dziaugsmo nekelia. dziaugiuosi tik, kad as nei vienam is ju nesedziu.

pati neskraidot, tai ir neklaidinkit kitų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo foolmeto: 20 balandžio 2010 - 09:03