QUOTE(Una Li @ 2010 11 10, 20:32)
1. Moonte, jūs vartotės kaip blynas keptuvėje, čia teigiate, čia norite išsiginti savo teiginių. Ties visais mano teiginiais buvo jūsų citatos ar kas kitas rašo jūsų vardu? Netgi ir toliau plėtojate mintį, kad žmogus pajėgus pažinti tik remdamasis savo pojūčiais, lyg neegzistuotų kitos pažinimo formos, kitų žmonių perduodama patirtis. O.K., gal jūs ir remiatės tik savo patirtimi (kuo aš labai abejoju, tai praktiškai neįmanoma, tenka naudotis kitų pagalba, nes visų sričių žmogus nepajėgus aprėpti).
2. Iš šio jūsų atsakymo Smalsutei apie ištikimybę:
Paskaicius jus baisu darosi, viduramziai, zmones privalo kaip tarakonai stiklainyje gyventi iki mirties, . Neturi sanso abipusei laimei. Pragaras zemeje. Šis jūsų atsakymas nekalba apie jūsų laimę, o apie tai, kad ištikimas žmogus gyvena kaip tarakonas stiklainyje ir neturi šanso abipusei laimei, jūsiškiu supratimu.
Jūsų asmeninė patirtis, kai daug seksualinių partnerių turėjęs žmogus yra ištikimas ir sugeba turėti ilgalaikius santykius yra maloni išimtis iš taisyklės ir teikia vilties, kad bet kuris žmogus, jei turi motyvaciją, didelį norą ir pakankamai valios - gali pakeisti savo įpročius.
3. Teisingai, vienas iš būdų, bet ne vienintelis. Suabsoliutinus vyrišką (moterišką) meilę, gyvenimą poroje, visi, neturintys poros turėtų būti nelaimingi. Ar taip yra? Kur kas dažniau pasitaiko, kad išsiskyrus su smurtautoju, sueinama vėl su tokiu pačiu (čia jau ne iš mano patirties, iš psicholigų pateikiamų pavyzdžių). Dėl smurtautojo galimybės toliau smurtauti, Smalsutė, jau atsakė - yra galimybė atsiskirti ir dera ja pasinaudoti. Ji kalba apie katalikus, jūs kiek pamenu vadinate save agnostike, taigi turite visišką teisę skirtis, tuoktis ir skųstis vyrui, kad "jo vaikai su tamstos vaikais muša jūsų vaikus" ( iš šiuolaikinio anekdoto). Žinot, ilgą laiką skelbę, kad tėvų nesutarimai (smurtas nei psichologinis, nei fizinis į tą sąvoką neįeina) labiau kenkia vaikams negu skirybos, dabar jei jau remiasi tyrimų rezultatais ir teigia, kad skirybos daro vaikams daug didesnę žalą, nei tėvų konfliktai.
Viduramžiškumas tame, kad jūsų įvardijamos moterys neturi kito pasirinkimo, kaip gyventi vaikams ar vyrui. Taip buvo viduramžiais. Dabar taip nėra. Moteris turi kur kas daugiau pasirinkimų ir gali sėkmingai save realizuot ir neturėdama vyro.
1. Labadiena, nuo kada citatos yra jusu isvados, tai netapatu. Citatos ir liko citatomis, bet man idomu,
Kur parasytas TIK, kaip bandote man primesti. Niekada neriboju pazinimo galimybiu, ir priemoniu, tame tarpe ir kuno pagalba, bet zmogus negali persokti virs savo galvos. Yra teorines ir praktines pazinimo galimybes. Gal jums patogu galvoti, kad oponentas ribotas, bet man kazkaip nesinori aiskinti ir taip savime suprantamus dalykus suaugusiems zmonems ir abejoti ju veiksnumu.
Dar karta kartoju, kaip jus galite suvokti kas yra suru, saldu, rugstu vadovaujantis knygomis, cheminemis formulemis ir t.t. yra dalykai kuriem reikia praktiniu ziniu. Keista, kad elementarius dalykus reikia kramtyti.
2. Velgi jus matote tai ka norite, bet tai ne mano teiginiai. Nes manau, kad zmones gali skirtis kai jiems salimais vienas kito buvimas virsta kancia is to ir issirutuliavo diskusija
apie smurta, o ne apie gyvenima kartu iki mirties, kai zmones tai tenkina jie randa tame pilnatve. Vel jusu nesusivokimas, ar bandymas minipuliuoti tekstu.
Velg gi kas pasake kad isimtis? Ar tik ne jusu, jusu aplinkinio rato patirtis tai sako? Ar tai galima traktuoti kaipo aksioma? Vel verdiktas...
3. Vlegi tai jusu teiginiai ir samprotavimai. Kodel as turiu atsakineti i tai kas net nebuvo aptarta. NOrit absloliutinti, prasom, bet prie ko cia as, apie tai net nerasiau. Kalba eina apie elementaru smurta seimoje, ir moteri, kuriai atimta teise i seimynine laime su kitu vyru. Todel ir klausiu vardan ko? Del smurtautojo?
O mano patirtis, patikekite ji nemaza, sako, kad nesusideda (slykstus zodis) ir ka dabar, kurios tiesa tiesiausia. O jus kada nors abejojate savo teiginiais? Gal palikime mano vaikus ramybeje, tuomet as nesakysiu, kur jums detis su savo samprotavimais apie mano vaikus, jus labai nekorektiska (cia nieko bendro su ankedotu neturi, jusu vaiku as nelieciu).
Ir vel beapeliacinis teiginys, ar reikia mano argumemtu? As gidejau, as skaiciau. Analogiskai ir as galiu pasakyti, kad konfliktai itakoja vaiko psichika, tai jau mano asmenines su psichologu konsultacijos isdava. Vaikai nesugeba kitaip spresti savo problemu tik konfliktuodami, nes neturi kitokiu igudziu, tevu pavyzdys. Elementaru. Na matyt tas psichologas sarlatanas-dieltantas buvo. Bet esu jam labai dekinga, kad suteike man jegu padaryti reikiamus sprendimus, juk deka ju isgelbejau vyra nuo degradacijos, ir vaiko pasaulio pazinima apribojau, kol mezametis, kad neitakotu gyvenimiskas purvas.
Oi dekui, kad leidote moteriai realizuoti save, bet kazkodel atemete viena is realizacijos aspektu, tokiu kaip elementaria vyro-moteri, meiluze, drauge, motina, kodel moteris turi apsiriboti tik vaikais nuo pirmo sutuoktinio, kai ji turi poreiki ir galimybe gimdyti daugiau?
QUOTE(Una Li @ 2010 11 10, 21:21)
Rodos požiūrį į smurtą jau išsakiau. O dėl visą gyvenimą ieškančio žmogaus turiu įtarimų, kad jo ieškojimai daugeliui yra skausmo šaltinis, todėl nesižaviu tokiais ieškojimas. Vėlgi dėl seksualinės patirties kaip tokios turėjimo ir būtinybės turėti gausią seksualinę patirtį yra nemenkas skirtumas. Tema, rodos, apie antrąjį variantą?
O dėl našlio, atsakysiu ta pačia liaudiška istorija. Ištekėjo moteriškė už našlio. Viskas lyg ir neblogai, bet ką bepataisytų valgyt, vis išgirsta:
- Skanu, bet ne taip, kaip nabaštikės...
Moteriškė stengiasi iš paskutiniųjų, ieško vis naujų receptų, kuo įvairesnio maisto, o atsakymas vis tas pats.
Vieną dieną nesužiūrėjo ir pietūs prisvilo. Persigandusi laukia, ką dabar vyras pasakys? O tas tik įmerkė šaukštą, įsikišo į burną ir džiaugsmingai pareiškė:
- Dabar tai akurat, visai, kaip nabaštikės!
Dieve mano, tai reikia suprasti liaudies ismintimi, ar istorija apie chama? Nereikia visus bandyti suriktuoti pagal jums patogu stereotipa. Jums taip ir knieti visus suklasifikuoti ir i lentyneles sudelioti, bet jus pamirstate, kad zmones ivairus, juos dar itakoja auklejimas, aplinka, pasauleziura ir t.t.. Man baisu darosi del tu liaudies stereotipu, senmerges kvailos, vienturciai egoistai, nasliai-nasles chamai, nes zeidzia savo zodziais salimais esancius, moteris panorejusi buti laiminga paleistuve.
Tiesa, knieti suzinoti, ka anai daryti kai vaikai, tarkim, isvaziavo i Amerika ir niekada negris i Lietuva... Daryti karjera, o ar visos jau yra tokios karjeristes... Greiciausiai privalo nusipirkti auginti, ar isirasityti i kokia sekta neva dvasiskai tobuleja, bet ar tai gali buti pakaitalu ir vardan ko si moteris turi atsisakyti moteriskos laimes, buti mylima kito vyro. Vardan ko ta moteri ir taip nuskriausta gyvenimu reikia riboti. Kam nuo to geriau, Dievui? Bet juk Dievas ne sadistas.