Įkraunama...
Įkraunama...

Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė ?

QUOTE(ALBAS @ 2006 02 28, 22:40)
Pritariu pats važinėju jau penkti metai su "tiptroniku" , keleta kartų pabandžiau juom naudotis - kuro gali sutaupyti biški, bet pats važiavimas tai "nei du nei devyni" jei jau norisi pavaras pačiam junginėti tai perki su mechanine dėže ir varai į priekį, o kadangi esu ramaus važiavimo šalininkas tai naudojuosi "automatu"( nors kai reikia ir tas "automatas" daugeliui duoda dūmų pauostyti)
Kuro uždarymas stabdant pavara buvo jau VAZ 2108 ir vadinasi tai laisvos eigos ekonomaizeriu, kurį turi praktiškai visos vakarietiškos benzininės mašinos jau nuo kokių 80-tų metų(išskyrus "automatus") tame tarpe ir kai kurios karbiuratorinės.

P.S kai paklausi labai peikiančio "automatus" žmogėno, ar važinėjo su tokia , tai 90% atsakymas kad NE, bet girdėjo kad su jom tokios ir anokios problemos. Likusieji 10% arba pataikė ant "suknistos" dėžės, arba per nežinojimą kaip ja nudotis ir prižiūrėti patys ją "sukniso".
Vienuolikti metai dirbu su auto tad manau kad galiu šiokus tokius pastebėjimus pareikšti.
Pagarbiai. smile.gif


Ekonomaizeris aisku.
Labai gerai kad islindo zmogus su patirtim, galesim pabendrauti atidziau.
Bet pusiau automatines dezes automatas tas pats kas ne automatas, perjungineja greicius taip pat abiem rezimais, Ir nuo paprasto automato skiriasi tuo, kad perjungineja ne hidrauliniai mehanizmai, o elektriniai varikliukai. Ar automatu naudojies, ar mechaniniu rezimu, triptronikas kura taupo anyway. Paprasta automatine, man biski nelabai, nes man kartais paciam saibas metyt norisi. Bet 2-3 dienas i savaite norisi saibu visai nemetyt, nes bunu arba pavarges, arba uzsigalvojes. Taigi sekancia masina ieskosiu pusiau automata.
Atsakyti
Suprantu tave "Tetis2005" drinks_cheers.gif , bet esmė ne tame kokiu principu pejungia pavaras, o tame kad pats junginėjimas ranka yra kitoks nei paprastos mechaninės t.y. judesiai ranka netokie - neįprasti.
PVZ mano auto Chrysler Stratus , tai "tiptronic" režime svirtį pastumiant dešinėn pavaros jungiamos aukštyn, o į kairę žemyn. Neįprasta ar ne? Be to yra apsauga nuo durnumo, jegu neperjungi pav. kai RPM pasiekia 6200aps/min tai automatika pati tai padaro. Kada greitis mažėja nereikia mesti žemyn pavarų tai vyksta automatiškai. Taip kad tas rankinis valdymas labai jau "rankinis", na bet jei žmogus nori tai nieko blogo tas režimas nedaro, o gal ir labai patiks.
Gero pirkinio. thumbup.gif
Atsakyti
As pasisakau uz mechanine pavaru deze smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Lauritus @ 2006 03 02, 13:08)
As pasisakau uz mechanine pavaru deze  smile.gif


Mano vyras irgi pasisake. Ka ten pasisake - kryzium gule, kad jau masinos su automatu jis niekada nepirks schmoll.gif O uzteko tik savaite pavazineti su nuomota masina automatine deze smile.gif Is pradziu tyledamas vazinejo, paskui prasitare, kad beveik smagu jam blush2.gif O finale isgirdau, kad komfortas nusveria visas problemas,susij su automatais, kuro sanaudas ir t.t. cool.gif
O pati manau, kad saugiau vairuoti automobili su automat. pavaru deze.
Atsakyti
QUOTE(Fijona @ 2006 03 02, 14:25)
Mano vyras irgi pasisake. Ka ten pasisake - kryzium gule, kad jau masinos su automatu jis niekada nepirks  schmoll.gif  O uzteko tik savaite pavazineti su nuomota masina automatine deze  smile.gif Is pradziu tyledamas vazinejo, paskui prasitare, kad beveik smagu jam  blush2.gif O finale isgirdau, kad komfortas nusveria visas problemas,susij su automatais, kuro sanaudas ir t.t.  cool.gif
O pati manau, kad saugiau vairuoti automobili su automat. pavaru deze.

Del saugumo gincytinas variantas. Ne spvz daug atveju kada zmones paspaudzia gaza vietoj stabdzio ir su mehcanine gesta, nes buna per didelis begis, o su automatu kala kur nors.
Nu aisku su mehcanine tai nepataiko saibos ir ikala nuriedejes nuo ikalnes, taip kad tu pliusu ir minusu saugumo klausimu daug ir ivairiu.
Atsakyti
automatas yra jega ypac autostradoj jei yra kruizas thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
bet isdalies labai nesureiksminu to wub.gif
Atsakyti
Man asmeniškai- tik mechaninė greičių dėžė. Nesiginčiju, miestuose, kamščiuose ir pan. automatinė dėžė yra daug patogesnė, tačiau su ja vairavimas man pasidaro nuobodus, tik sėdi ir vairą sukioji. Mašinoj su mechanine dėže daugiau veiksmo: įmini, įmuši, išmini, spaudi tongue.gif thumbup.gif
Atsakyti
Aš už automatinę pavarų dėžę thumbup.gif
Vairuoju jau seniai 13 metų. Turėjau mech., bet kai vyras nupirko automatą - aš net užprotestavau "Kaip aš čia dabar važinėsiu", bet, kaip sakoma - kartą paragavęs - negali sustot. Tai daugiau ir nebenoriu mech. dėžės.
Neseniai keičiau auto - tai Citroen C5 su triptroniku. thumbup.gif
Atsakyti
Mes su tata tik uz automatine friends.gif Uzteko pabandyt ir keisti nenorim 4u.gif
Atsakyti
As pati vazinejau masina su mechanine, po to su automatine pavaru deze, po to vel mechanine, o dabar turiu aukso viduriuka wub.gif . Gali vaziuot ir taip ir taip. Kadangi deze selespeed. Ji is esmes mechanine, bet gali vaziuot kaip su automatine. biggrin.gif zodzoiu visiems gyvenimo atvejams thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Tetis2005 @ 2006 03 02, 13:32)
Del saugumo gincytinas variantas. Ne spvz daug atveju kada zmones paspaudzia gaza vietoj stabdzio ir su mehcanine gesta, nes buna per didelis begis, o su automatu kala kur nors.
Nu aisku su mehcanine tai nepataiko saibos ir ikala nuriedejes nuo ikalnes, taip kad tu pliusu ir minusu saugumo klausimu daug ir ivairiu.


Saugumas man atrodo cia niekuo detas. kai zmogus nemoka vairuoti,tai nepades nei mechanine, nei automatine. zinot kaip buna.. maciau tokiu, kur ziuri kaip begi perjungti, o ne i kelia lotuliukas.gif
Pritariu. yra savo pliusu ir savo minusu.Kartais taip reikia ,kad uz tave masina galvotu, nes esi pavarges, ar siaip mieste , kamsciuose ypac. o kartais nori "padraginti", tada su automatine tu ne autoritetas.. biggrin.gif biggrin.gif
Atsakyti
Tik uz automata. Tobulejant technologijoms, jie isstums visas mechanines. Tai ateities pasirinkimas
Atsakyti