Įkraunama...
Įkraunama...

Skrisk.lt, Greitai.lt, Avia.lt ir kt. firmos

QUOTE(Piktoji Fėja @ 2008 06 27, 18:41)
ok, aisku, aciu smile.gif dar iki keliones nemazai liko, tai as dar ko nors prisigalvosiu  lotuliukas.gif cia didzioji problema ta, kad pirma karta keliausiu internetu uzsisakius bilietus, ne taip, kaip visada, tai siokiu tokiu klausimu iskyla  lotuliukas.gif

O tai kuo čia kitaip, nei paprastai užsisakius? biggrin.gif
Juk jau popierinių bilietų nebėra tongue.gif

Visi tik elektroniniai biggrin.gif
Atsakyti
Greitai.lt portale įsigijome 2 elektroninius lėktuvo bilietus. Bilietų kaina buvo nurodyta su bagažu. Tai yra paminėta pačiame el. biliete („Bagažas suaugusiam:20K“) bei tai buvo patvirtinta ir skambinant trumpuoju numeriu 1343 (2lt/min.)
Tačiau atvykus į aerouostą registruotis skrydžiui, paaiškėjo, kad bilietai yra be bagažo. Buvome priversti sumokėti papildomai 200lt, kas sukėlė papildomų nenumatytų išlaidų, bėgiojimų, bei pergyvenimų.

Grįžus, kreipiausi į greitai.lt, kad grąžintų už bagažą aerouoste sumokėtus pinigus. Tačiau jie atsisakė. Savo atsisakymą grindžia tuo, kad bilietų rezervavimo sistema jiems rodo tokią informaciją, kokią jie ir pateikia klientui, ir dėl tokio klaidinimo kalti airbaltic ar sistema, bet tik ne jie.

Tuo pačiu kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Gana greitai gavau atsakyma, nes klientai tokiu būdu klaidinami jau nebe pirmą kartą (beje, taip man buvo pasakyta ir aerouoste). Trumpai tariant ir sistema veikia tvarkingai, ir aviakompanijos informavo greitai.lt apie visus mokesčius.

Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnyba kreipėsi į greitai.lt dėl taikaus sprendimo būdo, tačiau greitai.lt visiškai tai ignoruoja.
Taigi, greitai.lt neatsiliepiant lieka tik vienintelis būdas - teismas.

Tai gana dažnas klaidinimo atvėjis, tačiau abejoju ar kas iki šiol kreipėsi į teismą, nes tiesiog nebenori terliotis dėl tokios mažos sumos.

Stengsiuos nepalikti šio reikalo.

Gal buvo ir daugiau nuskriaustųjų ?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Scarlett: 24 gegužės 2010 - 14:04
Na, apgaule akivaizdi schmoll.gif
Linkiu jums rasti teisybe ir susigrazinti pinigelius... Siaip, dar uz moraline zala turetu primoketi, bet cia, musu salyje, tai is fantastikos srities, deja unsure.gif
Atsakyti
nezinau ar kas jums pasiseks, nors jei yra kazkur rastu parasyta ant bilietu, kad jums bagazas priklause, tai gal ir pasiseks kazka ispesti, jei tik telefonu patvirtino kazkas, tai deja nieko nepesit.

Tik dar karta pamoka, kad niekada nereikia pilnai pasitiketi jokiom agenturom, kelioniu agentais ir t.t. visa rupima info reikia tiesiogiai patikrinti su avialinijom, viesbuciais ir t.t., nes ne kiekvienas agentas saziningai seka ir zino visus reikalavimus. Neseniai cia JAV pokalbiuose buvo atvejis kai kelioniu agentas, pardaves bilietus, kelis kartus uztikrintai garantavo viena bagazo skaiciu keliaujanciai seimai, bet kazkas is pasnekovu zinojo, kad jau kuri laika tos avialinijos leidzia maziau ir perspejo, paskambinus i jas paaiskejo, kad nemokamai gali imti tik puse to kiekio, kuri sake agentas doh.gif
Atsakyti
Skridot su airBaltic? garantuoju, kad Greitai ne prie ko - ne karta yra buve atveju su airBaltic registracijoj del bagazo. Gerai, kad tuomet bilietus zmones pirko is kelioniu agenturos, ir galejom pagelbeti bendrauti ir pinigus atgauti. Ko gero, ir siuo atveju, kalta aviakompanija, bet ne pardavejas..Bandykite skambinti butent jiems, jei turite bilietus, ir bagazo apmokejimo kvitus - turetu grazinti.
Jei norite - parasykite savo numeri AZ, bandysiu patarti. Sekmes!! 4u.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo julcionok: 25 gegužės 2010 - 14:51
Man buvo tas pats, kai pirkau Airbaltic bilietus per greitai.lt vilnius-ryga-stambulas. Vilniaus oro uoste registruojantis teko susimoket uz bagaza, nors greitai.lt aiskiai juodu ant balto parasyta, kad bagazas iskaiciuotas. Drauge skrido tuo paciu marsrutu ta pacia diena su manimi tik is Rygos ir jai uz joki bagaza Rygoj registruojantis moket nereikejo biggrin.gif Ji bilietus taip pat pirko greitai.lt
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo -Jzh-: 25 gegužės 2010 - 15:08
sveiki
rasau, nes noriu pasidalinti savo karcia patirtimi del kompanijos greitai.lt.
su daraugu nusprendeme skristi i Kanada, paziureje internete susigundeme pigiomis bilietu kainomis, kurias siulo greitai.lt. uzsisake bilietus ir juos apmokeje banko pavedimu, gryze mano pamateme kad musu bilietai yra anuliuoti, del techniniu kliuciu.paskambine jiems suzinojome kad tikrai bilietai yra anuliuoti ir pakeisti kitais neymanoma.pradeje reikalauti kad mums grazintu pinigu,kekviena diena isgirsdavome atsakyma, kad pinigu grazinimas yra vykdomas,ir pinigai bus grazinti per 1-2 darbo dienas. ir taip 3 savaites diena is dienos tas pats
nieko nelauke kreipemes i valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, kuri mums patare pardavejams rasyti registruota skunda.mes taip ir padareme, taciau y skunda negavome jokiu ziniu...veina laime, kad po 3 savaiciu kanciu ir istvermes mes atgavome savo ponigelius
taciau labai pikta kad kompanija apgaudineja zmones, vedzioja juos uz nosies.
o kas blogiausia kad vvtat nieko negali padaryti is karto, jie tik pataria zmogui ka daryti, o patys konkreciu veiksmu nesiima, nes greitai.lt yra tik agentura, kuri turi savo atskirus nuostatus....
tikiuosi kad zmones apdairiau rinksis kur pirkti bielietus, nes greitai.lt tikrai nera patikima ir atsakinga kompanija...
Atsakyti
QUOTE(viktoryte1 @ 2011 02 22, 10:39)
sveiki
rasau, nes noriu pasidalinti savo karcia patirtimi del kompanijos greitai.lt.
su daraugu nusprendeme skristi i Kanada, paziureje internete susigundeme pigiomis bilietu kainomis, kurias siulo greitai.lt. uzsisake bilietus ir juos apmokeje banko pavedimu, gryze mano pamateme kad musu bilietai yra anuliuoti, del techniniu kliuciu.paskambine jiems suzinojome kad tikrai bilietai yra anuliuoti ir pakeisti kitais neymanoma.pradeje reikalauti kad mums grazintu pinigu,kekviena diena isgirsdavome atsakyma, kad pinigu grazinimas yra vykdomas,ir pinigai bus grazinti per 1-2 darbo dienas. ir taip 3 savaites diena is dienos tas pats
nieko nelauke kreipemes i valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba, kuri mums patare pardavejams rasyti registruota skunda.mes taip ir padareme, taciau y skunda negavome jokiu ziniu...veina laime, kad po 3 savaiciu kanciu ir istvermes mes atgavome savo ponigelius
taciau labai pikta kad kompanija apgaudineja zmones, vedzioja juos uz nosies.
o kas blogiausia kad vvtat nieko negali padaryti is karto, jie tik pataria zmogui ka daryti, o patys konkreciu veiksmu nesiima, nes greitai.lt yra tik agentura, kuri turi savo atskirus nuostatus....
tikiuosi kad zmones apdairiau rinksis kur pirkti bielietus, nes greitai.lt tikrai nera patikima ir atsakinga kompanija...


greiciausiai tai buvo ne ju kalte, o avialiniju, kurios nepervede jiems pinigu is karto, kad jie galetu jums grazint ir tiek. Kazkada mums buvo panasi situacija su mamos bielietais, tai uztruko apie savaite grazinimas, bet irgi sake, kad bet kuria diena gali buti, nes laukia kol is KLM avialiniju jiems perves pinigus patys. Siaip kompanija tikrai patikima ir seniai veikianti jau.
Atsakyti
Klientu nuo to tikrai nesumazes, per daug isreklamuotas tinklalapis, tos pacios agenturos juo naudojasi kai kurios...

QUOTE(viktoryte1 @ 2011 02 22, 16:39)
QUOTE
tikiuosi kad zmones apdairiau rinksis kur pirkti bielietus, nes greitai.lt tikrai nera patikima ir atsakinga kompanija...

Atsakyti
Šį pranešimą redagavo MajaLi: 22 vasario 2011 - 22:56
as puikiai suprantu, kad gal tai ir ne ju kalte del to, kad negavo pinigu grazinimui, taciau buvo sokas....jei netasake y elektoninius laiskus, neatsake y registruota laiska, tik tos mergaites visada sakydavo kad vykdomas ir vykdomas pavedimas...blogiausia kad nebudavo jokio konkretaus atsakymo...
Atsakyti
man panaši sitaucaija buvo su "tiesiai.lt", visada pirkdavau pas juos, nes kad ir pora lt, bet kainos pas juos būdavo mažesnės tam pačiam skrydžiui, be to, man patikdavo galimybė įvairiai atsisakityti už bilietą, nori kortele iš karto, nori - grynais jų biure per tris dienas

bet va, jie man irgi paskambino, kad bilietai anuliuoti dėl kažkokios techninės klaidos, tai kadangi ant smūgio nežinojau, kaip perplanuoti atsotogas, tai paprašiau, kad pinigus grąžintų, viskas OK, grąžino per 3 dienas

bet

nėra dar bendravimo kultūros pas mus su klientais, nes, jeigu aš siunčiu kažkokiai mergaitei el. paštu savo kortelės sąskaitos numerį, tai norėčiau bent trumpo atsakymo, ačiū, gavom, rytoj pervesim, nes tris dienas nervinausi, ar gavo, ar tuo paštu siunčiau, kol vieną dieną pinigus pamačiau jau sąskaitoj, nei labas, nei viso gero iš jų pusės, smulkmena, žinoma, bet vis tiek
Atsakyti
QUOTE(liūdnasis pelėnas @ 2011 02 23, 12:16)


nėra dar bendravimo kultūros pas mus su klientais, nes, jeigu aš siunčiu kažkokiai mergaitei el. paštu savo kortelės sąskaitos numerį, tai norėčiau bent trumpo atsakymo, ačiū, gavom, rytoj pervesim, nes tris dienas nervinausi, ar gavo, ar tuo paštu siunčiau, kol vieną dieną pinigus pamačiau jau sąskaitoj, nei labas, nei viso gero iš jų pusės, smulkmena, žinoma, bet vis tiek


tikra tiesa, ka tik uztrukau virs dvieju savaiciu kol draugei dovanu kupona internetu uzsakiau, korteliu neima, lietuvishkos saskaitos as neturiu, bet raso, kad ima Paypal - uztrunka n dienu atsiusti savo Paypal saskaita man, tada iraso bile koki skaiciu valiuta perverte, tenka perskaiciuoti, kai pastebiu nemaza skirtuma. Pinigus persiunciu - 5 dienas tyla, pagaliau atraso, klausdami ar elektronini varianta pristatyti ar popierini, parasau koki, vel po 4 dienu turiu aiskintis koks statusas pristatymo, nes patys nei bu nei me ar jau pristate ar ne.
Atsakyti