Įkraunama...
Įkraunama...

Lituanisčių sambūris...

QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 18:28)
viskas butu kuo puikiausiai, jei ne ekspertes  garantas- mokine 100 proc. pasiruosus visokioms situacijoms. Ji pati abiturientu darbus jau taiso treti metai. apie didziuju raidziu rasyma cia neina ne sneka...Ji vienai firmai  jau metai redaguodavo tiklalapi. Ir labai prestizines firmos:)Kad butu pinigeliu   papildomoms pamokoms....kiekvienas nori savo kailiuka nusiplauti. Labai sutikau su nuomone- kiekvienas tikrintojas ziuri is savo varpines- vienam Putinas patinka, kitam Vanda Juknaite...Beje, ji buvus mano destytoja VPI, tik jaunystej ji deste oratorini mena. Mokytoja as nedirbau, nes butinas buvo aukstasis mano darbui. Per daug didele atsakomybe ruosti vaikus gyvenimui. Daugelis mokytoju labai jau aplaidziai ziuri i si darba, deja....


Mokytojai tikrai žiūri aplaidžiai į tai, kad užkraunami jiems tie darbai, kurių jie visiškai neprivalo atlikti. Mokytojai kalti, kad ištempia visus dvejetukininkus ir dar prileidžia prie egzaminų, nes paskui turim žemo intelekto valdininkėlius. Tik mokytojai kalti, kad stengiasi išmokyti, sukrauti kuo didesnį žinių bagažą, ugdyti asmenybę. Paskui jiems spjaunama atgal: "primityvai, aplaidūs". Kaip smagu, kad kitų sričių darbutojai tokie neaplaidūs, neprimityvūs, puikūs specialistai.

Ir dar - kokios čia gali būti nuoskaudos dėl garantijos? Ar jau visai žmonės išprotėjo? Juk neįmanoma nieko garantuoti! Vaikų darželis. Atsiprašau, kad taip emocingai kalbu, bet nevalioju pakęst tokių komentarų. Taip išeina, kad mokytojai jau tokie durneliai, jau taip neišmano savo darbo, jau taip negeba įvertint darbų ir įžvelgt mokinių minčių vingrybių, kad oi. Įdomu tai, kad mokiniai, nesiruošę pas ekspertus (ar tik ne mados klyksmas?) išsilaikė 85 - 90. Ir, deja, vaikinai. Čia jau galima diskutuot apie atskirą dalyką - merginos dažnai priskiedžia nesąmonių. Tuo tarpu vaikinai rašo konkrečiau ir logiškiau. Džiaugiuosi, kad nemokau privačiai, nes paskui irgi būtų kaltinimai - pernai prašėsi kelios dvyliktokės. Siaubas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo modestina: 02 liepos 2010 - 18:07
O man, škias, štai kas įdomu: ar ir į kitų profesijų temas ateina su pretenzijom dėl jų darbo ar mokyti dirbti, ar čia tik mes tokios pagerbtos, nes vis periodiškai kas nors išlenda? g.gif
Atsakyti
QUOTE(modestina @ 2010 07 02, 18:56)
Ir dar - kokios čia gali būti nuoskaudos dėl garantijos? Ar jau visai žmonės išprotėjo? Juk neįmanoma nieko garantuoti!  Vaikų darželis. Atsiprašau, kad taip emocingai kalbu, bet nevalioju pakęst tokių komentarų. Taip išeina, kad mokytojai jau tokie durneliai, jau taip neišmano savo darbo, jau taip negeba įvertint darbų ir įžvelgt mokinių minčių vingrybių, kad oi. Įdomu tai, kad mokiniai, nesiruošę pas ekspertus (ar tik ne mados klyksmas?) išsilaikė 85 - 90. Ir, deja, vaikinai. Čia jau galima diskutuot apie atskirą dalyką - merginos dažnai priskiedžia nesąmonių. Tuo tarpu vaikinai rašo konkrečiau ir logiškiau. Džiaugiuosi, kad nemokau privačiai, nes paskui irgi būtų kaltinimai - pernai prašėsi kelios dvyliktokės. Siaubas.

Dėl šito drinks_cheers.gif Kiek kalu į galvą: rašykit konkrečiai, be jokių pagraudenimų, pamokslavimų, o galų gale išeina pusė rašinio pilstymas ir savo emocijų raiška. Džiaugiuosi, kad pagaliau daugumą išmokiau, kad jei klausimas yra koks? tai ir atsakaymas turi būti pvz gražus, o ne "remiantis tekstu, galima sakyti, kad geras, puikus, gražus, tačiau, šiame pasaulyje..." o paskui klausia: "mokytoja, ką daryt, jei atsakymas netelpa?"
Dauguma tikrai eina mokytis tik todėl, kad "visi" eina, maniškai irgi ėjo kai kurie. Du iš jų surinko mažiausiai taškų iš visos klasės. Tie, kurie išlaikė geriausiai, papildomai nesimokė, tačiau mokėsi visą laiką mokykloje, jiems nereikėjo sakyt, kada būtinai rytoj reikia atsiskaityti, kad reikia perskaityti būtinai ir pan.
Atsakyti
QUOTE(modestina @ 2010 07 02, 19:56)
Mokytojai tikrai žiūri aplaidžiai į tai, kad užkraunami  jiems tie darbai, kurių jie visiškai neprivalo atlikti. Mokytojai kalti, kad ištempia visus dvejetukininkus ir dar prileidžia prie egzaminų, nes paskui turim žemo intelekto valdininkėlius. Tik mokytojai kalti, kad stengiasi išmokyti, sukrauti kuo didesnį žinių bagažą, ugdyti asmenybę. Paskui jiems spjaunama atgal: "primityvai, aplaidūs". Kaip smagu, kad kitų sričių darbutojai tokie neaplaidūs, neprimityvūs, puikūs specialistai.

Ir dar - kokios čia gali būti nuoskaudos dėl garantijos? Ar jau visai žmonės išprotėjo? Juk neįmanoma nieko garantuoti!  Vaikų darželis. Atsiprašau, kad taip emocingai kalbu, bet nevalioju pakęst tokių komentarų. Taip išeina, kad mokytojai jau tokie durneliai, jau taip neišmano savo darbo, jau taip negeba įvertint darbų ir įžvelgt mokinių minčių vingrybių, kad oi. Įdomu tai, kad mokiniai, nesiruošę pas ekspertus (ar tik ne mados klyksmas?) išsilaikė 85 - 90. Ir, deja, vaikinai. Čia jau galima diskutuot apie atskirą dalyką - merginos dažnai priskiedžia nesąmonių. Tuo tarpu vaikinai rašo konkrečiau ir logiškiau. Džiaugiuosi, kad nemokau privačiai, nes paskui irgi būtų kaltinimai - pernai prašėsi kelios dvyliktokės. Siaubas.
pedagogo darbas pas mus labai nevertinamas. paziurekite sveciose salyse- jis po kunigo, policininko ar kazko. o pas gerbiama tik valdininkija:(
Vengrijoje - pedagogui - pats didziausias demesys is valdzios puses ir visokie visokie skatinimai. ten isvis kitaip ziurima i pedagogus ir ateiti.
Vat idomia minti atskleidet- reiskia, jei mergaites giliau masto- tai vertinamos tikrintoju prasciau, o jei vaikinukai praplauke lengvai lengvai- tai toki darba ir lengviau ivertinti???? Pagal forumuose diskutuojancius taip ir matosi- pamokose varnas per langa ganiau, kartais i pamokas isvis nejau... o paziurekite- "kalikai"- 80 surinkau....Jie ne pagiezingai pries besistengusius geriau mokytis, o su dideliu dziaugsmu...Beda ta, kad tas 80 gaves istoja i universitetus... ir nepatempia... Retas uzsilaiko. cia jau nuo noro dirbti ir tikru gabumu viskas priklauso, o kai kam lieka gyvenimas sulauzytas visam laikui...
Atsakyti
QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 19:23)
Vat idomia minti atskleidet- reiskia, jei mergaites giliau masto- tai vertinamos tikrintoju prasciau, o jei vaikinukai praplauke lengvai lengvai- tai toki darba ir lengviau ivertinti???? Pagal forumuose diskutuojancius taip ir matosi- pamokose varnas per langa ganiau, kartais i pamokas isvis nejau... o paziurekite- "kalikai"- 80 surinkau....Jie ne pagiezingai pries besistengusius geriau mokytis, o su dideliu dziaugsmu...Beda ta, kad tas 80 gaves istoja i universitetus... ir nepatempia... Retas uzsilaiko. cia jau nuo noro dirbti ir tikru gabumu viskas priklauso, o kai kam lieka gyvenimas sulauzytas visam laikui...

Na gal paprasčiausiai dažniausiai tie "kalikai" ir būna iškalę šabloniškas frazes, originalumu nepasižymi. Žinau, kad pvz. interpretacijoms yra net sukuri šablonai kiekvanam autoriui. Tas pats ir su samprotavimo temom, yra šabloniškos pradžios, pastraipos struktūros. Kai skaitai kokį 5 panašų darbą, tikrai jau nusivili. O koks tinginys gal tik į pamokas nėjo, tačiau jo mąstymas originalus, jo sakinių konstrukcijos įvairesnės, jis remiasi ne tik klasėje skaitytais kūriniais, bet ir kažkokiu matytu filmu arba staiga prisimena, kad va, koks istorijos mokytojas taip sakė, o aš tuo savo mintį pagrįsiu.

Sutikit, kad yra vaikų, kurie gabūs, bet tingi mokytis. Pati šiemet turėjau mokinę, kuri praleido daugiau kaip pusę pamokų, turėjo 5, nes nieatsiskaitinėdavo darbų, bet surinko virš 50, nes ji daug skaitė jai patinkančias knygas, lankėsi festivaliuose, važinėjo į užsienį. Mokslai jai buvo dzin. Tokiem ir pasiseka per egzaminus. Abejoju, kad nors vienas beraštis, nieko neskaitantis, niekuo nesidomintis apart balių gautų 50 ar daugiau.
Atsakyti
QUOTE(dangiuk @ 2010 07 02, 20:10)
O man, škias, štai kas įdomu: ar ir į kitų profesijų temas ateina su pretenzijom dėl jų darbo ar mokyti dirbti, ar čia tik mes tokios pagerbtos, nes vis periodiškai kas nors išlenda? g.gif


MAN ISTIES GAILA JUSU SUNKAUS, NEIKAINOJAMO DARBO. TACIAU, KA DARYTI SU TAIS NONSENSAIS ABITURIENTAMS, KURIEMS SPRENDZIASI LIKIMAS. SENIAU BUVO DAUG GERIAU- I dalis egzamie gramatika, skytyba... zodziu rastingumas. II dalis- tema- va ir parodai kaip moki mintis guldyti, ak ziniu surinkai, kaip analizuoji ...aR NESUTINKATE SU MANIM? Is didelio rasto iseinama is krasto... ka daryti- ministrai keicias, reikia rodyti, kad dirbair 'nusidirba' arba reikia kitas salis nevykusiai kopijuoti....
Atsakyti
drinks_cheers.gif
QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 19:34)
MAN ISTIES GAILA JUSU SUNKAUS, NEIKAINOJAMO DARBO. TACIAU, KA DARYTI SU TAIS NONSENSAIS ABITURIENTAMS, KURIEMS SPRENDZIASI LIKIMAS. SENIAU BUVO DAUG GERIAU- I dalis egzamie gramatika, skytyba... zodziu rastingumas. II dalis- tema- va ir parodai kaip moki mintis guldyti, ak ziniu surinkai, kaip analizuoji ...aR NESUTINKATE SU MANIM? Is didelio rasto iseinama is krasto... ka daryti- ministrai keicias, reikia rodyti, kad dirbair 'nusidirba' arba reikia kitas salis nevykusiai kopijuoti....

drinks_cheers.gif Tikrinant gramatiką, būtų objektyvus vertinimas.
Atsakyti
QUOTE(ernoja @ 2010 07 02, 20:33)
Na gal paprasčiausiai dažniausiai tie "kalikai" ir būna iškalę šabloniškas frazes, originalumu nepasižymi. Žinau, kad pvz. interpretacijoms yra net sukuri šablonai kiekvanam autoriui. Tas pats ir su samprotavimo temom, yra šabloniškos pradžios, pastraipos struktūros. Kai skaitai kokį 5 panašų darbą, tikrai jau nusivili. O koks tinginys gal tik į pamokas nėjo, tačiau jo mąstymas originalus, jo sakinių konstrukcijos įvairesnės, jis remiasi ne tik klasėje skaitytais kūriniais, bet ir kažkokiu matytu filmu arba staiga prisimena, kad va, koks istorijos mokytojas taip sakė, o aš tuo savo mintį pagrįsiu.

Sutikit, kad yra vaikų, kurie gabūs, bet tingi mokytis. Pati šiemet turėjau mokinę, kuri praleido daugiau kaip pusę pamokų, turėjo 5, nes nieatsiskaitinėdavo darbų, bet surinko virš 50, nes ji daug skaitė jai patinkančias knygas, lankėsi festivaliuose, važinėjo į užsienį. Mokslai jai buvo dzin. Tokiem ir pasiseka per egzaminus. Abejoju, kad nors vienas beraštis, nieko neskaitantis, niekuo nesidomintis apart balių gautų 50 ar daugiau.
o jei tai isties rastinga abituriente, gebanti  pranesimus tarptautiniuose mainuose skaityti jau isverstus i anglu kalba, jei masto jau kaip studente I ar II kurse... tai jau blogai... ji teverta 50?


Papildyta:
[quote=metosMetos,2010 07 02, 20:37]

o jei tai isties rastinga abituriente, gebanti pranesimus tarptautiniuose mainuose skaityti jau isverstus i anglu kalba, jei masto jau kaip studente I ar II kurse... tai jau blogai... ji teverta 50?



Atsakyti
QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 19:23)
pedagogo darbas pas mus labai nevertinamas. paziurekite sveciose salyse- jis po kunigo, policininko ar kazko. o pas gerbiama tik valdininkija:(
Vengrijoje - pedagogui - pats didziausias demesys is valdzios puses ir visokie visokie skatinimai. ten isvis  kitaip ziurima i pedagogus ir ateiti.
Vat idomia minti atskleidet- reiskia, jei mergaites giliau masto- tai vertinamos tikrintoju prasciau, o jei vaikinukai praplauke lengvai lengvai- tai toki darba ir lengviau ivertinti???? Pagal forumuose diskutuojancius taip ir matosi- pamokose varnas per langa ganiau, kartais i pamokas isvis nejau... o paziurekite- "kalikai"- 80 surinkau....Jie ne pagiezingai pries besistengusius geriau mokytis, o su dideliu dziaugsmu...Beda ta, kad tas 80 gaves istoja i universitetus... ir nepatempia... Retas uzsilaiko. cia jau nuo noro dirbti ir tikru gabumu viskas priklauso, o kai kam lieka gyvenimas sulauzytas visam laikui...


gerbiamoji, gyvenimas sulaužomas tik tada, kai pats žmogus jį sulaužo. priešingu atveju - išmoksta pamoką ir eina toliau. Rekomenduoju paskaityti Somaly Mam "Prarastos nekaltybės kelias", Shoko Tendo "Jakudzos mėnulis". Kai paskaitysite šias biografines knygas, tada bus galima kalbėti apie asmenines tragedijas ir sulaužytus gyvenimus. Galų gale juk reikia ir lankstumo. Tai, kad vaikinai rašo konkrečiau ir nepilstydami, tai dar nereiškia, kad jų rašto darbai skurdūs. Priešingai. Prisimenu ir puikias interpretacijas, ir esė, ir recenzijas. Skaitai ir džiaugiesi, kad jaunas žmogus nesapalioja, bet gerbia šalį, yra kultūringas, rašo be šabloniškų frazių, išsireiškimų, padūsavimų ir pasiseiliojimų. Išties kuria tekstą, jaučia, ką ir kaip rašyti. Dažnai mokiniai mano, kad užtenka numest standartines sentimentalias minteles, padeklaruot tariamą jausmingumą ir minčių gilumą. Aš dar mažai dirbu mokykloje, bet vyresnės kolegės šimtus darbų skaitę, kuriuose nieko nėra. Tik skyryba ir rašyba, o mintis - perpučiama vėjo. O juk taip stengėsi rašyti. Bet tik rašyti. Dar - argumentuoti. Tai ir viskas.

Papildyta:
QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 20:37)

o jei tai isties rastinga abituriente, gebanti  pranesimus tarptautiniuose mainuose skaityti jau isverstus i anglu kalba, jei masto jau kaip studente I ar II kurse... tai jau blogai... ji teverta 50?


Ar už mainus vertinti, ar už angliškus tekstus? Ar per egzaminą nereikėjo kurti teksto?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo modestina: 02 liepos 2010 - 18:45
QUOTE(metosMetos @ 2010 07 02, 18:34)
SENIAU BUVO DAUG GERIAU- I dalis egzamie gramatika, skytyba... zodziu rastingumas. II dalis- tema- va ir parodai kaip moki mintis guldyti, ak ziniu surinkai, kaip analizuoji ...aR NESUTINKATE SU MANIM?

nu va su šituo sutinku drinks_cheers.gif bet daugeliu atvejų (ne šimtu proc) abiturientai patys kala savo likimą: kartais sužaidžia jaudulys, kartais stresas užblokuoja atmintį, kartais ministerijos genijai vertinimą fantastišką susuka, bet yra kaip yra, ir sutinku su kolege - kaltų ieškoti PIRMIAUSIAI reikėtų prieš veidrodį, ir tik paskui kitur. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE
o jei tai isties rastinga abituriente, gebanti  pranesimus tarptautiniuose mainuose skaityti jau isverstus i anglu kalba, jei masto jau kaip studente I ar II kurse... tai jau blogai... ji teverta 50?


niekas jums nepasakys apie kokretų atvejį, juo labiau, kad nė vienas nei jos darbų matę, nei kalbant girdėję. 9-10 vienoj mokykloj kitoj gali būti verti tik 6-7.
Mainų programoj mano auklėtiniai dalyvauja, turintys ir 5, ir 9. Bet nė vienas iš ten pačių aktyviausių negautų nė 50.
Turiu 8, kuri mąsto kaip 12-okė, tačiau rašo kaip 2-okė.

Tai jokie rodikliai, pasikartosiu, aš nežinau tos merginos lygio ir negaliu spręst, ar ji tiek verta, ar daugiau. Paduosit apeliaciją ir pamatysit. Apeliantų darbus tikrina, kiek žinau, komisija, sudaryta iš metodininkų ir ekspertų. Bet dažnai vertinimas pakyla tik kokiais 2 balais, o dažnai ir sumažėja.

Čia ankstesnių metų apeliacijų rezultatai: "12 dalykų 1875 apeliacijas pateikę kandidatai pageidavo...nepakeista 1733 apeliantų darbų rezultatai;
padidinta 101 darbo rezultatai (informacinių technologijų – 4, matematikos – 5, chemijos – 1, biologijos – 1, lietuvių k. (gimtoji) – 82, anglų k. – 5, rusų k. – 2).
sumažinta 41 darbo rezultatai (chemijos ir lietuvių kalbos (gimtosios).
Pastarojo dalyko apeliacijas pateikė 963 kandidatai, iš jų 407 kandidatai, neišlaikę egzamino, po apeliacijos 19 jų egzaminą išlaikė. Po komisijos, (per)vertinusios apeliantų darbus, ir Apeliacinio komiteto darbo 88 procentų kandidatų rezultatai nepakito, 3,5 procentų kandidatų įvertinimai buvo sumažinti, likusiųjų 8,5 procentų įvertinimai padidėjo"
Atsakyti
ojojoi,kokios diskusijos čia verda doh.gif

Aš šiemet turėjau gana stiprią klasę. Po egzamino rezultatų buvo džiūgaujančių, buvo ir verkiančių, nors iki liepos 1 visi tik ir tekalbėjo:kad tik išlaikyčiau ax.gif Kai išlaiko, norisi dar daugiau...ir manau,egzamino įvertinimas visiškai nepriklauso,pas ką mokėsi moksleivis:pas ekspertę, pas metodininkę ar pas vyr.mokytoją. Svarbiausia yra paties mokinio mąstymas, nusiteikimas ir netgi,kaip aš sakau,tinkama diena. Egzaminas - laimės dalykas, į kurį reikia įdėti ir savo pastangų.
Atsakyti