o kas gali būt, jei kaskart, kai pajudu ir vietos, trinkteli stabdziai galiniai? Ypač, kai mašina būna stovėjusi ir nuimu rankinį stabdį?
QUOTE(ingulia @ 2006 10 09, 15:19)
o kas gali būt, jei kaskart, kai pajudu ir vietos, trinkteli stabdziai galiniai? Ypač, kai mašina būna stovėjusi ir nuimu rankinį stabdį?
Jei ilgai stovejusi - tai galiniai stabdziai buna pridziuve, prirudije

QUOTE(Radvyle @ 2006 10 09, 15:35)
O nesmirdi peveze nustipusiu kaciuku? Nes man smirdejo kai buvo pastrige

QUOTE(Adorė @ 2006 10 09, 22:36)
Nu ne, nesmirda


QUOTE(ingulia @ 2006 10 10, 09:56)
Na, nezinau

Mums tai buvo kaciukas istriges po buferiu. Kai lope meistrai duslintuva, isgirdo, kad kazkas miauksi. Nueme buferi ir rado kaciuka vos vos gyva. Pasiliko servise, tapo mechaniku katinu

Nu aš tai visada ant rankinio palikinėju, ir žiemą palikdavau, ir nieko, neprišaldavo net per didžiuosius šalčius... kažkaip man atrodo nesaugu ant bėgio, pripratimas toks.
QUOTE(ingulia @ 2006 10 11, 09:14)
Nu aš tai visada ant rankinio palikinėju, ir žiemą palikdavau, ir nieko, neprišaldavo net per didžiuosius šalčius... kažkaip man atrodo nesaugu ant bėgio, pripratimas toks.
Šiaip jei auto stovi kampu (t.y. riedėtų be rankinio stabdžio ar įjungtos pavaros), nenorint naudot rankinio, galima įjungti pirmą pavarą ir visą vairą sumest į kairę ar dešinę, priklausomai nuo to, kurioje pusėje šaligatvis arčiau. Šis metodas netaikomas, jei nėra šaligatvio bortelio.
as pvz. maciau viena mergina, kuri ant lygios vietos pastacius auto, ijungia ir pirma begi, ir dar rankini uztraukia
.

Cia pagrindinė problema gali būti ne stabdžių kaladėlės, o surūdijęs rankinio stabdžio troselis. Tokiu atveju jis nuleidus rankinį neatsileidžia iš karto ir neatpalaiduoja stabdžių kaladėlių.
Čia idėja 
Papildyta:
+2006 10 11, 09:10-->
man kažkaip nepatikima, kai visą mašinos svorį laiko vienas sankabos dantratis...
Papildyta:
Idėja čia

Papildyta:

QUOTE(Vytautas
@ 2006 10 11, 09:10)

Šiaip jei auto stovi kampu (t.y. riedėtų be rankinio stabdžio ar įjungtos pavaros), nenorint naudot rankinio, galima įjungti pirmą pavarą ir visą vairą sumest į kairę ar dešinę, priklausomai nuo to, kurioje pusėje šaligatvis arčiau. Šis metodas netaikomas, jei nėra šaligatvio bortelio.
man kažkaip nepatikima, kai visą mašinos svorį laiko vienas sankabos dantratis...

Papildyta:
QUOTE(<ingeborga> @ 2006 10 11, 09:53)
Cia pagrindinė problema gali būti ne stabdžių kaladėlės, o surūdijęs rankinio stabdžio troselis. Tokiu atveju jis nuleidus rankinį neatsileidžia iš karto ir neatpalaiduoja stabdžių kaladėlių.
Idėja čia

