ir dar prisiminiau.
Kai po ilgesnio stovėjimo (kai mašina būna sustojus apie 15-20 min.) užvedu mašiną arba tik įjungiu degimą, pasigirsta iš priekio toks duslus garsas, atrodo, jog iš kažkur būtų susikaupusios dujos ir tu atsuki kažką ir staigiai jas išleidi...ir paskui normaliai važiuoja, arba jei greit pradedi važiuot tai bevažiujant jis pasigirsta...šiaip labai netrukdo, bet erzina kažkaip, vis galvoju gal blogai kas...


QUOTE(Radvyle @ 2006 10 07, 22:19)


Nuo pinigu isleidimo masinos remontui niekas neapsaugotas

QUOTE(Radvyle @ 2006 10 08, 18:00)
Nuo pinigu isleidimo masinos remontui niekas neapsaugotas
kadangi tepalus vis tiek keisti vaziuosiu antradieni, tai turbut teks isgirsti bloga zinia ir apie galinius amortizatorius...

Po kelionės atsargiai pačiupinėk ratlankį (ne "kalpoką", o patį ratlankį, jei ratlankiai ne lengvo lydinio). Jeigu karštas - kaladės siekia stabdžių diskus. Nedelsiant reikia tvarkyti.
Per neapdairumą man nuo to buvo užsidegus padanga. Ačiū Dievui, kad laiku pastebėjau ir Ačiū Dievui, kad mašinoje buvo gesintuvas... Dažai nenukentėjo, tik va už padangą 300Lt. paklojau... Ėch...

Dar nereiskia, kad kalades... Juk nebuni prie pat galinio rato vaziuojancios auto. Garsas gali sklist, nes sarnyrui paskutines dienos, nes guolis tuoj iseis is rikiuotes..
P.S. dar baika pasakysiu
Zinokit, kad esant labai mazai kuro 80 l bake ir masinai gestant (t.y. uzsiveda, pasipurto ir uzgesta) bei dyzeliui lasant is kuro siurblio..tai dar visai nereiskia, kad siurbliui amen ir teks paklot 2000 lt uz remonta. Paprasciausiai reikia uzpilt bent 7-8 litrus, kad siurblys ta kura pagautu, o ne varytu nesudeginta ant zemes
siandienine pamoka
Siaip visad pilu pilna baka ar bent puse, o sikart kuras baiges ir is degalines sugebejom parsigabent tik 4 l dyzelio
Va ka reikia visa laika vazinet su benzininem, o paskui paimt kitoniska daikta
P.S. dar baika pasakysiu



Siaip visad pilu pilna baka ar bent puse, o sikart kuras baiges ir is degalines sugebejom parsigabent tik 4 l dyzelio


QUOTE(zhmonijus @ 2006 10 08, 22:45)
Dar nereiskia, kad kalades... Juk nebuni prie pat galinio rato vaziuojancios auto. Garsas gali sklist, nes sarnyrui paskutines dienos, nes guolis tuoj iseis is rikiuotes..
P.S. dar baika pasakysiu
Zinokit, kad esant labai mazai kuro 80 l bake ir masinai gestant (t.y. uzsiveda, pasipurto ir uzgesta) bei dyzeliui lasant is kuro siurblio..tai dar visai nereiskia, kad siurbliui amen ir teks paklot 2000 lt uz remonta. Paprasciausiai reikia uzpilt bent 7-8 litrus, kad siurblys ta kura pagautu, o ne varytu nesudeginta ant zemes
siandienine pamoka
Siaip visad pilu pilna baka ar bent puse, o sikart kuras baiges ir is degalines sugebejom parsigabent tik 4 l dyzelio
Va ka reikia visa laika vazinet su benzininem, o paskui paimt kitoniska daikta 
P.S. dar baika pasakysiu



Siaip visad pilu pilna baka ar bent puse, o sikart kuras baiges ir is degalines sugebejom parsigabent tik 4 l dyzelio


Aš ir nesakau, kad čia būtent kaladžių kaltė.
QUOTE(Radvyle @ 2006 10 07, 21:19)


Ta gofruota medžiaga - tai apsauga, dengianti amortizatorių


QUOTE(jpg @ 2006 10 04, 12:06)
Sveika.Tau reikia pabandyti rasti vieta kaip tas vanduo is po kapoto gali nuteketi net iki pedelu.O gal prateka is po apacios?Seip gal kur prarudijo.Bet as tai pabandyciau maza skylute uztepti silikonu, o didesne tai kaip leistu fantazija,issipjauciau is kokios plonos gumos lopa,ir pabandyciau is po kapoto ar is salono ta skyle uzlopiti.Na zinoma su tuo nebuvau susidurusi bet manau kad rasciau iseiti kad man ne varvetu.Sekmes ir pasitelk savo fantazija.Na o jai viszi nesugebesi tai kreipkis i autoremonto dirbtuve.
Papildyta:
QUOTE(Ciukyta @ 2006 09 06, 11:54)
Sveikos merginos,
gal galit padeti apsipresti. noriu nusipikti masiniuka ir issirinkau ford focus hecbeka (ziauriai nejauciu masinu gabaritu
), dyzelina ir 1999-2000m.
kokia jusu nuomone apie sitos markes masiniukus?
gal galit padeti apsipresti. noriu nusipikti masiniuka ir issirinkau ford focus hecbeka (ziauriai nejauciu masinu gabaritu

kokia jusu nuomone apie sitos markes masiniukus?
Mano nuomone tai jai tau patinka isvaizda tai ir pirk.Masyna yra ne labai jau sena tai ir puiku.O seip genda jos visos genda.Viskas priklausys nuo savininko ekspluatacijo.Ir prieziuros.
www.autoreviu.lt
Skubus bekamerės padangos remontas lauko sąlygomis
2006-09-21
Turbūt daugeliui vairuotojų yra tekę patirti tokį malonumą kaip nuleista padanga. Gerai, jei tai atsitinka mieste arba bagažinėje yra atsarginis ratas. Dažniausiai tokie dalykai nutinka tada, kai atsarginio rato nėra, o jūs esate užmiestyje. Tokiu atveju labai praverstų į kelionę pasiimti kamerų remonto komplektą, kuris leis susitvarkyti ratą ir tęsti kelionę. Kaip atrodo savarankiškas bekamerės padangos remontas?
PADANGŲ REMONTO RINKINYS. Sudėtis: savaime vulkanizuojantys lopai 3 vnt., aktyvuojantys klijai, apvalus metalinis brūžiklis ir bekamerių padangų remontui skirtas instrumentas su ausele.
Raskite tą vietą, kur padanga pradurta, ir įdėmiai ją apžiūrėkite (padangoje gali būti užstrigęs ją pradūręs daiktas, kuris ateityje vėl trukdytų).
Apvalų brūžiklį įstatyti į skylę ir intensyviai apdoroti ją, stengdamiesi praplėsti kordą.
Iškerpame savaime vulkanizuojantį lopą.
Nuo lopo (iki vidurio) nuimame apsauginę plėvelę.
Lopą perveriame per bekamerių padangų remontui skirto instrumento auselę.
Turi išeiti maždaug taip!
Savaime vulkanizuojantį lopą sutepame aktyvuojančiais klijais.
Instrumentą su lopo juostele įstatome į taisomą skylę.
Instrumentas įkišamas į skylę maždaug per pusę savo ilgio.
Instrumentas ištraukiamas staigiu judesiu, kad savaime vulkanizuojantis lopas liktų skylėje.
Išlindusį lopo galiuką nukerpame prie pat padangos paviršiaus.
Dabar pripučiame ratą ir galime važiuoti toliau.
Tikimės, kad mūsų patarimas padės jums be reikalo nestovėti pakelėje laukiant pakeleivingos mašinos arba techninės pagalbos.
Skubus bekamerės padangos remontas lauko sąlygomis
2006-09-21
Turbūt daugeliui vairuotojų yra tekę patirti tokį malonumą kaip nuleista padanga. Gerai, jei tai atsitinka mieste arba bagažinėje yra atsarginis ratas. Dažniausiai tokie dalykai nutinka tada, kai atsarginio rato nėra, o jūs esate užmiestyje. Tokiu atveju labai praverstų į kelionę pasiimti kamerų remonto komplektą, kuris leis susitvarkyti ratą ir tęsti kelionę. Kaip atrodo savarankiškas bekamerės padangos remontas?
PADANGŲ REMONTO RINKINYS. Sudėtis: savaime vulkanizuojantys lopai 3 vnt., aktyvuojantys klijai, apvalus metalinis brūžiklis ir bekamerių padangų remontui skirtas instrumentas su ausele.
Raskite tą vietą, kur padanga pradurta, ir įdėmiai ją apžiūrėkite (padangoje gali būti užstrigęs ją pradūręs daiktas, kuris ateityje vėl trukdytų).
Apvalų brūžiklį įstatyti į skylę ir intensyviai apdoroti ją, stengdamiesi praplėsti kordą.
Iškerpame savaime vulkanizuojantį lopą.
Nuo lopo (iki vidurio) nuimame apsauginę plėvelę.
Lopą perveriame per bekamerių padangų remontui skirto instrumento auselę.
Turi išeiti maždaug taip!
Savaime vulkanizuojantį lopą sutepame aktyvuojančiais klijais.
Instrumentą su lopo juostele įstatome į taisomą skylę.
Instrumentas įkišamas į skylę maždaug per pusę savo ilgio.
Instrumentas ištraukiamas staigiu judesiu, kad savaime vulkanizuojantis lopas liktų skylėje.
Išlindusį lopo galiuką nukerpame prie pat padangos paviršiaus.
Dabar pripučiame ratą ir galime važiuoti toliau.
Tikimės, kad mūsų patarimas padės jums be reikalo nestovėti pakelėje laukiant pakeleivingos mašinos arba techninės pagalbos.

QUOTE(Vytautas
@ 2006 10 08, 22:32)

Po kelionės atsargiai pačiupinėk ratlankį (ne "kalpoką", o patį ratlankį, jei ratlankiai ne lengvo lydinio). Jeigu karštas - kaladės siekia stabdžių diskus. Nedelsiant reikia tvarkyti.
Per neapdairumą man nuo to buvo užsidegus padanga. Ačiū Dievui, kad laiku pastebėjau ir Ačiū Dievui, kad mašinoje buvo gesintuvas... Dažai nenukentėjo, tik va už padangą 300Lt. paklojau... Ėch...
Per neapdairumą man nuo to buvo užsidegus padanga. Ačiū Dievui, kad laiku pastebėjau ir Ačiū Dievui, kad mašinoje buvo gesintuvas... Dažai nenukentėjo, tik va už padangą 300Lt. paklojau... Ėch...

Galiniai stabdziai pilnai pakeisti sausi. O garsa tai nuklause mama, kai prie savo masinos krapstesi, o as parkavausi salia. Nu girdisi kazkoks garsas ir salone, sunku apibudint, bet jauciu, kad amortikai bus keiciami. Juk apsauga jau sutrukinejusi neblogai. Si rudeni vargsiukas didelius svorius ir didelius atstumus veziojo, tej ir prasosi dabar pas mechanika
