QUOTE(e_vaida @ 2010 07 19, 14:07)
Bet norint issaugot gyvybe gali tekt moket ir aborta atlikt. Jei medicinos mokymo praktikoje tai reikalaujama mokytis, vadinas aborto atlikimas skiriasi nuo siaip isvalymo., ir tai nepriklauso nuo to ka mes apie tai manome. Jei yra praktikoje, vadinas to reikia mokymuisi.
Manau, kad niekas neprieštarautų, jei praktikos metu reikėtų gelbėti moters gyvybę. Nesu ginekologė, todėl nedrįstu ginčytis, bet prie progos tikrai pasiklausiu specialistų.
Čia mano subjektyvi nuomonė, bet man atrodo, kad tai gerokai išpūsta problema. Gimdyti aš tikrai norėčiau pas ginekologą, kuris prieš pusvalandį nežudė.
QUOTE(e_vaida @ 2010 07 19, 14:07)
Ne, negali. Tikintieji gali, o Baznycia sekuliarine valstybeje - ne. Ji gali tik isreikst nuomone.
Gali pasiulyt, ir sekuliarine valstybeje tas pasiulymas turi but pagristas loginiais argumentais ir faktais, o ne tikejimu ir dogma.
O proteste prie Katedros ju irgi nebuvo?
Ar tikintieji tuomet turėtų kurti partiją? O tai, kad iš embriono, jei nesikišama, išauga žmogus, negali būti loginis argumentas?
Prie Katedros tikiu, kad tikrai buvo. Bet ir metodai skyrėsi, ar ne? Juk savo nuomonę galima išreikšti?
Man pačiai homoseksualumas yra labai didelis klaustukas. Turiu nemažai homoseksualių pažįstamų, kurių moralė, gyvenimo būdas tikrai niekuo labai stipriai nesiskiria nuo heteroseksualų, išskyrus tai, kad jų gyvenimo draugas - tos pačios lyties. Jie draugiški, atjaučiantys, suprantantys, puikūs žmonės. Ir man jų homoseksualumas tikrai neatrodo nenormalus. Tačiau manau, kad Bažnyčia gali turėti savo nuomonę ir bendra malda, kad ir vieša, yra normalus būdas ją pasakyti.