QUOTE(aistutėlė @ 2010 08 30, 13:28)
As tai suprantu, kad nelygiareiksme sankryza yra tada, kai ji turi kelio zenklus ("pagrindinis kelias", "duoti kelia"). Tuomet vairuotojas turi duoti kelia masinai, kuri arteja pagrindiniu keliu prie sankryzos.
Lygiareiksme sankryza, tai kai prie sankryzos nera jokiu kelio zenklu, o vairuojant reikia vadovautis principu "duoti kelia is desines atvaziuojanciai masinai"
Na kaip, teisingai as cia ?
Lygiareiksme sankryza, tai kai prie sankryzos nera jokiu kelio zenklu, o vairuojant reikia vadovautis principu "duoti kelia is desines atvaziuojanciai masinai"
Na kaip, teisingai as cia ?

Nebutinai turi zenklus, nes , pvz, jei asfaltuotas kelias kerta kelia, dengta zvyru, net jei nera kelio zenklu, aisku, kad pagrindis kelias- asfaltuotas,taigi, sankryza yra nelygiareiksme. nelygiareiksmese sankryzose daznai irgi vadovaujames desines rankos principu, kai, tarkime, abi masinos vaziuoja is pagrindinio i salutini kelia arba atvirksciai,
O tai, kad sankryza yra lygiareiksme , irgi rodo zenklas, toks kaip iksas trikampyje

zodziu, kai spresi bilietus, pamatysi klausima su sankryza, tai visu pirma ziurek, ar yra sviesoforas, jei jis yra, nebekreipk demesio i jokius zenklus (tiksliau nekreipk demesio i pirmumo zenklus,nes reikia ziuret i tas baltas rodykles melynam fone, kurios rodo, kuria juosta kaip galima vaziuot)


Jei sankryza su zenklais, tada masinos vaziuoja pagal zenklus- pirmenybe- vaziuojanciom pagrindiniu keliu (jei is pagrndinio suks i salutini, tada pirmenybe nebegalioja), o jei keiciasi pirmumas (is salutinio suka i pagrindini, ir atvirksciai), galioja desines rankos principas.
sankryzoje visiskai be jokiu zenklu, kurioje akivaizdziai nematyti, kad vienas is keliu- salutinis, vadovaujamasi desines rankos principu.