QUOTE(tata11 @ 2010 09 12, 13:38)
o praktinio egzo metu ar daug klausimu buvo is masino mechanikos, ar klausinejo, kur koki vtepala pilti reikia, kur yra pilamas antifrizas, kur stabdziu skystis.Ar buvo klausimai kam gabaritines sviesos reikalingos, kaip veidrodeliai isijungia.
Na del to, kad puskyje negali8ma sankaba laikyti man irgi vakar paaiskino, geriau sako vaziuoti ant 2 pavaros, bet regitroje aisku isgastis, oj bijau regitros, o ypac aiksteles
Kaune kiek zinau tai tik vienas atidaro kapota ir klausineja. Toks aukstas, kudas, sviesiais plaukais. Pati maciau ir instruktorius dar parode, jei laikant ant sito uzsirausiu, tai klausines.
Papildyta:
QUOTE(Jurgachka @ 2010 09 12, 17:49)
Fabiana, Monami,aciu uz palaikyma
Na bet kaip skirtingai tie instruktoriai moko

: man tai liepe butinai jungt antra pavara isibegejimo juostoje,nes uzkaukia masina ant pirmos pavaros ant 30

:
Manes neklausinejo nieko is teorijos per egzamina
O kojos ir man drebejo aikstelej,bet kai sekmingai pirma figura iveikiau,apsiraminau...bet tas jaudulys per egza mane nustebino,atrodo,gyvenime ko tik nemaciau,kokiose situacijose nebuvau,o vat emiau ir isskydau per vairavimo egza
Kaip issiaiskinau nuo automobilio priklauso, jei koks pavarges dyzeliukas, tai ir kaukia ant 30. Neperjungus pavaros lengviau si pratima atlikti nepraleki STOP linijos.
Papildyta:
QUOTE(Eedytka @ 2010 09 12, 16:01)
Man taip pat trečiadienį egzas
Kas dėl pagreitėjimo,tai mane instruktorius mokino taip-pradedi važiuot pirma pavara,duodi gazo,jungi antrą ir gazą spaudi iki galo,ir stabdai prieš STOP liniją
,o tai galima ir nejungti antro bėgio,kaip,kad čia skaičiau
,nes aš tai arba sustoju per toli nuo STOP linijos,arba ją pervažiuoju
Pravaziuojat, nes antra begi reik mestis, o jei su pirmu viskas turetu iseiti, bent man tai pavyksta gerai.
Kuriame mieste laikysite egzamina?
Papildyta:
QUOTE(elizabeta_depp @ 2010 09 11, 11:22)
visus kartus sukau į pirmą ir šiandien prieš porą valandų išlaikiau egzaminą

laimės pilnos kelnės, kad pagaliau viskas baigta

iš trečio karto
šiaip tikrai bent jau Kauno Regitra man paliko tik teigiamus įspūdžius, nes pirmus du kartus neišlaikiau dėl savo kaltės, o ir šiandien labai nesisekė aikštelės per išsiblaškymą, būčiau savęs neišleidus į gatvę

, bet egzaminuotojas liepė važiuot ir man pavyko

visi trys egzaminuotojai papuolė malonūs, paaiškindavo išsamiai klaidas, patardavo, ką kitą kartą reiktų daryti kitaip ir palaikydavo kai nervindavausi, tad tas sklaidantis mitas apie siaubą baubą tik gąsdina prieš einant laikyt, o bereikalo
ties mano klaidos: parkuodamasi prie šaligatvio lygegrečiai, nežiūrėjau į priekį, tik į veidrodėlį, tai davė pastabą kad viską darau kaip išmokus, bet čia ne klaida, nes paparkavau gerai. toliau gatvėje, kai prie sankryžos laukiau kad galėčiau pasukt į kairę stovėjau įjungus pirmą bėgį ir aišku nuspaudus sankabą, man kažkaip net į galvą neatėjo mintis kad ir čia skaičiuoja tas tris sekundes ir kad reikia stovėti ant laisvos, nes man taip greičiau įlyst sekas kai eismas intensyvus

iš viso padariau 7 klaidas, bet sakė, kad su tokiom praleistų padarius ir 8-9 nes jos nėra didelės, o vairuoju ir gaudausi gatvėj gerai

atsiprašau už tokią ilgą litaniją, bet dar emocijos liejas pro kraštus
sėkmės ir kantrybės visoms
O asnkryza buvo su sviesaforu ar be? Nes mane kai mokino sake, kad prie sviesaforo laukiam ant laisvos ir kai isijungia geltonas tik tada spaudziam sankaba ir metam begi, o siaip sankryzose ant pirmo begio stovime.