QUOTE(pince @ 2011 03 02, 22:51)
Gal ir man kas nors padės
Jeigu įregistruoju individualią veiklą su pažyma,galiu iškarto pradėti dirbti?Prekiausiu drabužiais ,tai
man būtinas kasos aparatas? Jeigu taip ar aš būtinai jį turiu pirkti naują,ar galiu naudotis senu,kurį turiu iš senos įmonės? Ar kasos aparatas turi būti oficialiai nupirktas,kažkaip įregistruotas?
Dar klausimas:rubus pirksiu ne vienetais,o kilogramais iš užsienio,o pardavinėsiu vienetais,kaip turiu fiksuoti išlaidas, iš karto visus kg nurašyti į išlaidas,liks aišku likutis ,kurio neparduosiu,kaip jį parodyti?Ar niekas į tokius dalykus nesigilina?
Ar nuomuojamos patalpos neturi kažkokių specifinių reikalavimų(priešgaisrinė,darbų sauga...)
Ar metu gale pildoma deklaracija yra sudėtinga? Ar sugebėsiu pati vest apskaitą?ar reikia samdytis buhalterį?
apie šitus štai ką iškasiau :
gali iškart pradėt dirbt,tai tikrai,netgi jei tu pažymą pasiimsi po kelių dienų,betjau turėsi duomenis-registracijos numerį ir kt duomenis-jau gali vykdyt veiklą
Kasos ap.nebūtinas,gali išrašinėti pinigų paėmimo čekius.jei naudoji kasos aparatą-jį turi užregistruoti VMI.Jo aptarnavimo,įsigijimo ir kt mokesčius,jei tokių yra, gali gale metų nurašyt į išlaidas.O naujas ar naudotas,reikšmės neturi,svarbu priregistruot tavo veiklai
dėl nurašymo-paieškok nete galbūt tax.lt,nepamenu jau,apie tai rašė kažkas plačiau,o gal ir šiame forume...

sklerozė jau man nuo informacijos rinkimo

Bet gilinasi ,reiks kažkaip formint viską,paieškok info pati
Kadangi patalpos nuomojamos,jose privalo būti gesintuvas,atsarginis išėjimas ir kt nurodomieji ženklai,pildyt turi darbų sdaugos žurnalą,dar kažkas yra,patalpos būtinai turi atitikti priešgaisrinės saugos reikalavimus.darbų sauga-irgi reikalinga,gali higienos pažymėjimo pareikalaut,priklausomai nuo veiklos rūšies