QUOTE(Ice @ 2010 09 16, 16:26)
Man tai neliko nieko kito, kaip aplankyti darželio logopedę ir
paskatinti, ėjau pas ją pakalbėti, kaip sekasi maniškiui, ką jis moka, ką ji patartų. Jos įsitikinimu - lavinti lavinti ir dar kartą lavinti smulkiąją motoriką. Kol smulkioji motorika nebus išlavinta iki tam tikro lygio - tol kalba neatsiriš. Nors jis kartoja jau labai daug. Tik štai pats mažai ką pasako. Mažai naudoją kalbą kaip komunikavimo priemonę.
Mano mazosios smulkioji motorika pranokstaa jos amziaus vidurki. VRC ergo pasake, kad vaikas atlieka dali uzduociu 6-7 metu vaiku lygyje. Piesia graziai ne pagal metus (ismoko piesti per pusmeti). O kalba va gerokai atsilieka, (nors iki mokyklos yra vilciu pritempti iki normos, nes siai dienai ji kartoja, zodynas nors ir skurdus bet pleciasi, kalba isibegeje; bet cia tik nuo pavasario pabaigos tas isibegejimas prasidejo) tad manau musu variantu smulkioji motorika aplamai ne prie ko. O smulkiajai motorikai pradejom skirti daugiau demesio pries 2 metus, nes uzsiemem su berniuku, tai mergaite tiesiog automatiskai prie proceso "prisiklijavo".
Dar bando apie dvikalbyste sneket, ale cia mano nuomone irgi labai maza itaka daro, nes pasaulyje aplamai 50 proc. zmoniu yra dvikalbiai (trikalbiai ir t.t.). Siai dienai man atrodo kad cia virusai visa procesa buvo pristabde.
Papildyta:
QUOTE(maugle @ 2010 09 16, 17:33)
Labai įdomios tos mintys, kurios susidėliojo. Jei nieko prieš, pasidalinkim

... pati negalėjau į susirinkimą atvykti, bet šitas forumas - kaip nesibaigiantis susirinkimas
Pritariu.
Maliukas, man irgi idomu apie priezastis suzinot. Juolab kad pati per vargus kazka saviskiui aptikau.
Ir ar dar apart mokytojos, ar gaunat kokiu specialistu is mokyklos?
Papildyta:
QUOTE(Ice @ 2010 09 16, 18:03)
Niu ką aš žinau...aš gi ne specialistė šios srities

Aš manau, kad ne tik ji tą smulkiąją motoriką lavina. Dirba jie ten ir prieš veidrodį ir visokius pratimukus daro, ir knygutes varto, ir pažinimą plečia...
Tai kas be ko. As logopedu darba tai tikrai nenuvertinu. Ir kuo daugiau dirba, tuo daugiau naudos vaikui.
Tik noriu pasakyti kad apart tevu niekas vaikui autizmo priezasciu neieskos. Paciu priezasciu g.b. ne viena. Bet likvidavus ar susvelninant bent dali priezasciu biomedicininem priemonem, gali pasistumeti vaiko raida per viena ar keleta sriciu greiciau, nei dirbant pedagoginem-psichologinem priemonem. O taikant ir biomedicina ir pedagogines priemones aisku ir efektas bus didesnis. Nes atsilikima tai reikia likviduoti.