Įkraunama...
Įkraunama...

Suzuki mokykla Kaune

Dirbu pirmosios Suzuki klasės mokytoja, todėl noriu jums paprieštarauti.

Pernai Suzuki mokyklą baigė pirmoji ketvirtokų laida. Ketvirtokai rašė baigiamuosius kontrolinius darbus. Nei vieno iš jų žinios nebuvo įvertintos minimaliai.

Dauguma ketvirtokų buvo priimti ir dabar sėkmingai mokosi Dariaus ir Girėno gimnazijos penktojoje klasėje. Kaip ir visi penktokai turėjo pereiti adaptacinį periodą. Juk visiems penktokams tenka priprasti prie naujų mokytojų dalykininkų, kabinetinės sistemos, naujos aplinkos ir klasės draugų. Bet tikrai niekam tai netapo "košmaru". Mūsų kalbinti gimnazijos mokytojai pažymėjo, kad mūsų buvę ketvirtokai labai iniciatyvūs, aktyvūs, draugiški ir žingeidūs. Nelabai supratau, ką norėjote pasakyti tuo "visko būna su jais". Net į Angliją mokytis išvykęs mūsų ketvirtokas dabar ten yra geriausias mokinys thumbup.gif

Su šių mokslo metų lietuvių ir kontrolinių testų rezultatais I-IV klasėse galite susipažinti apsilankę www.talentas.lt Kontrolinius darbus ruošė mokyklos pavaduotoja (atstovaujanti tradiciniam ugdymui), pamokas stebėjo stebėtojai, mokytojos kontrolinius taisė pavaduotojos kabinete. Nesinori girtis, bet Suzuki klasių rezultatai tikrai džiugina thumbup.gif

Be to šiemet per mokslo metus į Suzuki klases iš kitų mokyklų "perbėgo" 8 pirmokai, nepatenkinti savo pasirinktomis mokyklomis. Dabar vaikai sėkmingai mokosi ir tėvai neatsidžiaugia, kaip į gerą pusę pasikeitė jų vaikai, atsirado motyvacija mokytis, noras eiti į mokyklą, pagerėjo mokslo rezultatai. Toks įvertinimas labai džiugina, nes šie vaikai ir tėvai turi su kuo palyginti smile.gif

Pamiršote paminėti, kad iš tradicinės trečiosios klasės 3 gerai besimokančios mergaitės po labai rimto konflikto su klasės mokytoja perėjo į Suzuki. Tradicinės klasės mokytojai tėvai net teismu grasino ir kategoriškai atsisakė vesti vaikus pas ją doh.gif

Galėčiau vardinti dar daugiau faktų, paneigiančių įvairius gandus, sklandančius apie mūsų mokyklą ir Suzuki metodiką. Bet siūlau tiesiog netikėtai užsukti bet kurią dieną pas bet kurią mokytoją ir pabūti pamokose. Net jei nesate Suzuki metodo šalininkas...
Tiesiog pasmalsauti. Juk taip sunku žodžiais perteikti Suzuki klasėse tvyrančią atmosferą, apibūdinti mokinių, mokytojų ir tėvų tarpusavio santykius ir dar daug daugiau...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Rykante: 24 gegužės 2007 - 18:05
Mano vaikas lanke sia mokykla. Labai dziaugiuosi,kad jau ja pakeitem. Tik gaila, kad daug anksciau to nepadarem:
1) per keturis metus - penkios klases mokytojos, is ju tik viena buvo tikrai su patirtimi, jokiu nusiskundimu. Sioje mokykloje visos mokytojos nera jau tokios su patirtimi. Daug ju neaisku, ar turi atitinkama issilavinima, o apie patirti visai nekalbu.
2) Pamoku matu uz sirmos groja tai pieninas, tai smuikas ar gieda. Ir taip kiekviena pamoka ir kiekviena diena. Vaikai kazin ar girdi, ka mokytoja kalba. O apie nuovargi, tai nekalbu.
3)Per klase pamoku metu pastoviai marsiruoja zmones. Tad susikaupti manau sunkoka.
4) Visus tuos metus tik ir girdejom, kad eikit piketuokit, nes mokykla uzdarys. Tai ir labai vargina, nes nezinai, ar jau reikia kitos mokyklos ieskoti. Galiausiai pradeti santazuoti vaikai; sugrizta vaikas namo vos neverkdamas ir sako, kad jeigu bus ta mokytoja, o ne kita, tai juos perves i tradicine Vetrunges mokykla. Nors mes tevai nesprendem, kokia mokytoja bus.
5) Po pamoku klaseje vyksta kazkokie uzsiemimai, tad ryta klase buna baisi. Suolai suteplioti, daigtai nevietoje, sugadinti.
6) Uz papildomas pamokas mokejom 40Lt. + Instrumento pamokos. (20 Lt. viena akademine valanda, tad jeigu tik po viena pamoka savaiteje: viso 80-100 Lt., bet jeigu dar kiti papildomi grojimai..., o jeigu dar antras instrumentas...).
7) Tevai turejo apmoketi uz klasiu remonta, nupirkti suolus, spinteles, lentas ir kt.
8) Rusu kalbos moke nuo antros klases, bet per du metus neismoke net abeceles, nepazinojo nei vienos raides. Apie skaityma, net nekalbu, ismoko gal pora zodziu. Puses pamoku isviso nebudavo.
9) Susirgus mokytojai, jos niekas nepavaduodavo. Vaikai budavo vieni. Tad dare, ka norejo: kas pro langus sokinejo...
10) Mokymosi rezultatai tikrai nera jau tokie geri. Namuose daug papildomai reikejo dirbti su vaikais, nemazai vaiku isejo i kitas mokyklas, o atejo tik vienas. Pamoku metu buvo mokomas tik vienas mokinys. Kiti tik del balasto.
Tik dailes ir keramikos pamokoms neturiu priekaistu. Per jogos ir choreografijos pamokas zaidzia kvadrata, tad kam samdyti papildomus mokytojus, jeigu pastoveti prie ju gali ir klases mokytoja.
Atsakyti
na tik nereikia visos mokyklos suniveliuoti i viena neapsiprendusi zmogu ar jis nori buti suzuki pedagogu, ar valstybines istaigos garantiju naudotoju... g.gif dekui Die mitingu periodas irgi praeitis, nes mokykla jau oficialiai kuriama. thumbup.gif

o taip tai ziur labai svarbu, kad mokytoja butu atsakinga ir nesumanytu per viena laida po kelis vaikus pasigimdyti, nes paskui vaikai lieka be galvos... schmoll.gif schmoll.gif gaila, kad del sito negalima su mokytoja pasirasyti sutarties, ar bent kad ji pasiplanuotu, kad jos keitimu nereiketu daryti likus keliems menesiams iki metu pabaigos... g.gif

aisku ji irgi zmogus, bet vaikai juk planuojami g.gif , nes paskui liudna kai skaitai tokius pasisakymus, kur kalba apmaudas, kad pedagogas kuris dirbo su klase naudojasi tik savo socialinemis garantijomis, kurios biudzetinese istaigose pacios sauniausios, o nemasto apie savo pedagogini pasaukima ir savo aukletinius... schmoll.gif
tai tik irodo, kad formalus noras buti suzuki mokytoja nuo realaus galejimo ja buti labai ir labai skiriasi..... g.gif daznai mokyklu direktoriai apie tai net nesusimasto... o paskui papuola i darbo kodekso spastus ir viskas... visi ikaitai isskyrus niekam tikusi pedagoga schmoll.gif kazin ar galima toki zmogiu isvis pedagogu vadinti... g.gif

p.s. labai tikiuosi, kad si tik savo gyvenimu susirupinusi mokytoja daugiau nezalos nei vienos suzuki klases...
nes nesakykit keli gimdymai per 4 metus, paskui istisi "biuleteniai" blink.gif blink.gif , bet kuri sefa bet kurioje kitoje istaigoje jau butu seniai is proto isvare, o va mokykloje gali sau issidirbineti ir niekas nieko... visi pagrumoja darbo kodeksu ir tiek... schmoll.gif



Atsakyti
..."nera namu be dumu..." zinoma, visi mes pergyvename uz savo ir kitu vaikus, del jiems nepalankaus mikroklimato. Kiek zinau ta mokytoje, apie kuria cia eina kalba, nuo siu metu nebedirbs.

Ktirikuoti ir centukus skaiciuoti visi mokam, tik neivertinam, ka uz tai gaunam wink.gif o kai vaikus pradedam leisti i kokia "jezuitus", tu oj pat nutylam ir su nostalgija prisimenam suzuki laikus smile.gif)

Atspekite, kur mano seima siuo metu????

Atsakau - kaimo sodyboje prie juros, su kitais klases vaikais ir teveliais ir mokytojais (!)
Sauniai leidzia laika, zaidzia, groja soka, bendrauja...Kas gali buti geriau? thumbup.gif
Savaitgali ir as ten prisijungsiu, o kai grisiu, paruosiu ir atsiusiu nuorodas i foto ir video reportaza wink.gif

O dabar kartu pagalvokim, kurioje kitoje mokykloje dar yra toks stiprus kolektyviskumas? Maza to, kiti apie tai isgirde tik peciais guzcioja blink.gif , dar kitiems tai kazkoks paradoksas doh.gif

O juk tai tradicino ugdymo deklaruojama siekiamybe ir tikslas, bet taip ir nepasiekiamas... unsure.gif

Atsakyti
Kalta netik mokytoja, kuri vis i dekretines iseina. Kai ji isejo dar buvo bent 3 mokytojos, deja Deja nepasirupino, kad pirma karta isejus mokytojai i dekreta, butu paskirta normali mokytoja, kuri butu iki galo mokiusi vaikus. Paskyre tokia, kad geriau jokios. Veliau buvo paskirta Irmina, kuri vel tik trumpai mokino, kodel jai toliau neleido vaiku mokyti, vel buvo pakeista. O kad susirgus mokytojai, vaikai buvo paliekami vieni, jiems nevyko pamokos, kas kaltas?! Jeigu Dejai butu bent kiek tie vaikai rupeja, tai manau butu bent kazka darius.
Atsakyti
QUOTE(rimleo @ 2007 06 14, 10:34)
Kalta netik mokytoja, kuri vis i dekretines iseina. Kai ji isejo dar buvo bent 3 mokytojos, deja Deja nepasirupino, kad pirma karta isejus mokytojai i dekreta, butu paskirta normali mokytoja, kuri butu iki galo mokiusi vaikus. Paskyre tokia, kad geriau jokios. Veliau buvo paskirta Irmina, kuri vel tik trumpai mokino, kodel jai toliau neleido vaiku mokyti, vel buvo pakeista. O kad susirgus mokytojai, vaikai buvo paliekami vieni, jiems nevyko pamokos, kas kaltas?! Jeigu Dejai butu bent kiek tie vaikai rupeja, tai manau butu bent kazka darius.


na ir vel kazkas turejo, privalejo... g.gif

o kodel jus patysm, vaiku tevai, nieko nedarete... g.gif
juk tai jusu vaikai, tai kodel ir nesusiradote savo vaikams tinkamos jusu nuomone mokytojos, nes dabar jau ne laikas kelti klausimus.

p.s. o siaip tai Dėja juk nera tos mokyklos direktore ir ne ji sprendzia kas kurioje klaseje dirba ir kiek laiko vaikus turi mokyti... g.gif
beja is dekreto grizusi mokytoja, jei nezinote grizta i ankstesne savo darbo vieta... g.gif

Atsakyti
QUOTE(rimleo @ 2007 06 14, 10:34)
Kalta netik mokytoja, kuri vis i dekretines iseina. Kai ji isejo dar buvo bent 3 mokytojos, deja Deja nepasirupino, kad pirma karta isejus mokytojai i dekreta, butu paskirta normali mokytoja, kuri butu iki galo mokiusi vaikus. Paskyre tokia, kad geriau jokios. Veliau buvo paskirta Irmina, kuri vel tik trumpai mokino, kodel jai toliau neleido vaiku mokyti, vel buvo pakeista. O kad susirgus mokytojai, vaikai buvo paliekami vieni, jiems nevyko pamokos, kas kaltas?! Jeigu Dejai butu bent kiek tie vaikai rupeja, tai manau butu bent kazka darius.


Rimleo, sutikite, kad mokykla yra daugelio aplinkybių sąveika - atrodo, kad konkrečiai Jūsų atveju kelių svarbių aplinkybių pritrūko.
1. Mokytojos nėštumai. Mūsų klasėje taip pat keitėsi mokytoja - kai kurios mamos nebuvo patenkintos, aš tame problemos nematau, juk ne mama keitėsi. Aišku, mūsų mokytoja nuostabi, tegu gimdo nors ir penkis vaikus, bile tik su tokia pačia energija grįžtų.

2. Problemos vidury mokslo metų pakeisti mokytoją.

3. Administracijos nedraugiškumas - mokykla kūrėsi svetimoje terpėje, neturėdama piniginių išteklių (juk tai nėra privataus kapitalo mokykla). Pirmosioms klasėms iš tiesų spaudimas ir buitinės sąlygos nebuvo stebuklingos. Atrodo, kad ir Jūsų mokytoja nepalaikė Jūsų kaip tėvų. Tačiau jau pernai dalis Suzuki pirmokėlių gavo pirmąsias klases su poilsio kambariais.

4. Mokytojai ir mokytojai specialistai - konkrečiai rusų kalbos juk ir buvo atsisakyta tėvams išreiškus pastabas, kad jie nepatenkinti mokytoja. Be abejo, nesinori, kad tokie prakiniai momentai įvyktų mūsų vaikams, bet į ateinančio dirbti žmogaus vidų neįlysi. Sutikite, nedaugelyje mokyklų į tėvų nuomonę dėl mokytojų atsižvelgiama.

5. Tėvai. Jums nepatiko (iš dalies ir dėl to, kad nesėkmingai sprendėsi kai kurie klausimai), ir tai nėra kažkas blogo ar stigma mokyklai. Tikiuosi, kad kitoje mokykloje patiks labiau. Savo ruožtu bent jau į pirmąsias klases vidury mokeslo metų aatėjo kokie 5-7 vaikai, vadinasi jiems kitur buvo blogiau nei pas mus. Blogiau būtų, jei ta mokykla taptų madinga, o ne pasirenkama sąmoningai. Man patinka, kad ši mokykla formuoja ir auga ne kažkokių atskirų tetų iniciatyva, o dalyvaujant tėvams.
Man pačiai nėra gaila nei remontui išleistų pinigų, nei pinigų už pamokas, nors pinigais nesninga man, kol mano vaikas noriai lanko, mokosi.

Dar kartą sėkmės siekiant mokslų.
Atsakyti
QUOTE(prabegom @ 2007 06 14, 13:35)
3. Administracijos nedraugiškumas - mokykla kūrėsi svetimoje terpėje, neturėdama piniginių išteklių (juk tai nėra privataus kapitalo mokykla). Pirmosioms klasėms iš tiesų spaudimas ir buitinės sąlygos nebuvo stebuklingos. Atrodo, kad ir Jūsų mokytoja nepalaikė Jūsų kaip tėvų. Tačiau jau pernai dalis Suzuki pirmokėlių gavo pirmąsias klases su poilsio kambariais.

4. Mokytojai ir mokytojai specialistai - konkrečiai rusų kalbos juk ir buvo atsisakyta tėvams išreiškus pastabas, kad jie nepatenkinti mokytoja. Be abejo, nesinori, kad tokie prakiniai momentai įvyktų mūsų vaikams, bet į ateinančio dirbti žmogaus vidų neįlysi. Sutikite, nedaugelyje mokyklų į tėvų nuomonę dėl mokytojų atsižvelgiama.

5. Tėvai. Jums nepatiko (iš dalies ir dėl to, kad nesėkmingai sprendėsi kai kurie klausimai), ir tai nėra kažkas blogo ar stigma mokyklai. Tikiuosi, kad kitoje mokykloje patiks labiau. Savo ruožtu bent jau į pirmąsias klases vidury mokeslo metų aatėjo kokie 5-7 vaikai, vadinasi jiems kitur buvo blogiau nei pas mus. Blogiau būtų, jei ta mokykla taptų madinga, o ne pasirenkama sąmoningai.  Man patinka, kad ši mokykla formuoja ir auga ne kažkokių atskirų tetų iniciatyva, o dalyvaujant tėvams.
Man pačiai nėra gaila nei remontui išleistų pinigų, nei pinigų už pamokas, nors pinigais nesninga man, kol mano vaikas noriai lanko, mokosi.

Dar kartą sėkmės siekiant mokslų.

3. Problema kilo ne del klases, remontu ir pan. O tai kad tevai turejo atlaikyti spaudima is abieju pusiu.
4. I tevu nuomone keiciant mokytojas atsizvelgta nebuvo. Antros mokytojos (Ausrines) praseme, kad nebutu, deja ji buvo labai patogi Dejai.
5. Tiek kiek musu tevai atlaike del samoningo mokyklos pasirinkimo mazai kam reikia atlaikyti. Ir tai nebuvo islaidos remontam, pamokom.... O demonstratyvus parodymas, kad privalom "sutvarkyti" mokytoja ir kol ji dirbs tol kentes vaikai. Ir as pati dar iki sausio galvojau, kad cia tik del Sonatos, deja kai galu gale Deja teikesi ateiti i susirinkima (tik todel, kad pasirinkom susirinkimo laika, kai ji buvo mokykloj) isgirdom, kad musu vaikai buvo nurasyti, kai "nesugebejom" (tevai nemate reikalo daryti konfliktus su mokytoja tik todel, kad ji kazka pasake Dejai) atsisakyti mokytojos. Lygiai tas pats vyko visus metus ir tevai tylejo, kol nesugalvojo aiskintis santykiu prie vaiku ir per vaikus (pvz. demonstratyvus mokytoju atsisveikinimas, nes daugiau negales ju mokinti).
Ir tai dar daug ka nurasem ant nesugebejimo nusileisti (t.y. ant atskiru zmoniu, o ne mokyklos), bet ir isleistuves buvo vienai klasei, t.y. musu klases tevai susirinko paziureti kitos klases vaiku (musiskiai buvo netinkami).
Paskutine buvo labai gera mokytoja (bent toj mokykloj, kurioje dirba sunkiausia patekti pas ja) - ta kurios norejo Deja ir tevai sugebejo gauti is svietimo skyriaus leidima mokytojai dirbti 2 pamainom (nes pas mus buvo maziau pamoku pagrindinei mokytojai - atiduotos papildomu dalyku mokytojoms)- nebetiko, nes pvz. pas direktore eidavo viena, pasake, kad negalima santykiu aiskintis ant vaiku...
As net neabejoju, kad jei butu likus mokytoja Ausrine, santykiai su Deja (ir kitom mokytojom) butu idealus, tik smarkiai butu nukenteje mokymosi pasiekimai.
Atsakyti
QUOTE(arturaslietuvis @ 2007 06 14, 11:29)
O dabar kartu pagalvokim, kurioje kitoje mokykloje dar yra toks stiprus kolektyviskumas? Maza to, kiti apie tai isgirde tik peciais guzcioja  blink.gif , dar kitiems tai kazkoks paradoksas doh.gif 


pagalvokim, bet ką gali daug galvoti apie kitas mokyklas nežinodamas arba prisiklausęs nuogirdų. ar visos klasės tokios kolektyviškos? ar žmonės susibendrauja ar ne, nesusiję su jokiais japoniškais požiūriais į vaiką. keista, kad gali išsikirpti gabaliuką svetimos rytų kultūros ir profanuoti ją. tai kuo užsiima ši mokykla nėra joks unikalus metodas, tiesiog žmoniškas požiūris į vaiką. tokio požiūrio dabar esama visur - ir Animoje, Valdorfe, Montesori, Steinerio darželiuose, Vėjų fėjoj, sakralinės muzikos chore ar bet kur kitur, kur dirba mylintys darbą, gerbiantys save ir kitus žmonės. naujovė yra papildomų specialistų samdymas meninio ugdymo pamokoms.

QUOTE(Eilina @ 2007 06 14, 14:29)
juk tai jusu vaikai, tai kodel ir nesusiradote savo vaikams tinkamos jusu nuomone mokytojos, nes dabar jau ne laikas kelti klausimus.
p.s. o siaip tai Dėja juk nera tos mokyklos direktore ir ne ji sprendzia kas kurioje klaseje dirba ir kiek laiko vaikus turi mokyti... g.gif


ogo, tėvai turi susirasti mokytoja. liberalizmas čia ar anarchija?
o kas toji mistinė Dėja? suzuki prekės ženklas su paantrašte dr.?

QUOTE(prabegom @ 2007 06 14, 14:35)
4. Mokytojai ir mokytojai specialistai - konkrečiai rusų kalbos juk ir buvo atsisakyta tėvams išreiškus pastabas, kad jie nepatenkinti mokytoja. Sutikite, nedaugelyje mokyklų į tėvų nuomonę dėl mokytojų atsižvelgiama.


nė vienoje mokykloje už ankstyvąjį užsienio kalbos mokymą nuo 2 klasės nereikia mokėti. už pamokas mokantys tėvai turi teisę reikalauti kokybės. anglų kalbos lygis mokykloje toks pats apgailėtinas ir nors tėvai pašūkauja, nėra kuo pakeisti anglistę. matyt, tėvai irgi turi susirasti.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo PanelėRožė: 14 birželio 2007 - 14:48
QUOTE(PanelėRožė @ 2007 06 14, 14:41)
o kas toji mistinė Dėja? suzuki kokybės ženklas su paantrašte dr.?


Deja pradejo sitas pamokeles (pamokeles todel, kad ji dirba su maziukais, o paskui kai jau tie paaugo atsirado mintis testi) ir neoficialiai vadovauja mokyklai. Kitais metais (ar dar kitais? - priklausys kiek klasiu bus Vetrungeje ir Suzuki ir jei Suzuki bus daugiau tada siais metais) ji turetu buti pavaduotoja, o Suzuki asociacijos prezidente - direktore.

Turejo buti kokybes zenklas, bet nesugebejo perzengti savo principu.


Ir tevai gali itakoti mokytoja tada kai ju nuomone sutampa su Dejos. Kitu atveju turi susitaikyti arba pasiekti, kad "Suzuki pageidaujama mokytoja" dirbtu su vaikais.


P.S.bet taip kaip Deja dirba su maziukais yra fantastika. Todel, tevai leide kelis metus vaikus i uzsiemimus, kelis metus lauke tos pacios dvasios ir mokykloje.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo #Mia#: 14 birželio 2007 - 14:52
QUOTE(PanelėRožė @ 2007 06 14, 14:41)
keista, kad gali išsikirpti gabaliuką svetimos rytų kultūros ir profanuoti ją. tai kuo užsiima ši mokykla nėra joks unikalus metodas, tiesiog žmoniškas požiūris į vaiką. tokio požiūrio dabar esama visur - ir Animoje, Valdorfe, Montesori, Steinerio darželiuose, Vėjų fėjoj, sakralinės muzikos chore ar bet kur kitur, kur dirba mylintys darbą, gerbiantys save ir kitus žmonės. naujovė yra papildomų specialistų samdymas meninio ugdymo pamokoms.

ogo, tėvai turi susirasti mokytoja. liberalizmas čia ar anarchija?




Siūlau diskusijose atskirti vienos klasės problemą ir tai, kas sudaro mokyklos esmę. Kaip sakiau, manau, kad aukščiau minėtai klasei nepavyko, ir pirmiausiai nepavyko dėl mokytojos, taip pat dėl to, kad ji keitėsi. Taip pat manau, kad tikėtis, jog mokykla įsivažiuos be problemų, arba kad kokioje nors mokykloje jų iš principo nekils, ir visi bus 100 proc. patenkinti, yra tikrai nerimta.

Dėl filosofijos/kultūros. Ar verta ginčytis dėl to, kad skatinintis ugdymas gali būti propaguojamas ir kitose mokyklose/popamokinėje veikloje (asmeniškai, turiu nekokią nuomonę apie vėjų fėjas, bet čia ne apie tai). Be jokios abejonės, Montessori, Valdorfas, Anima (kiek suprantu, nebėra šios mokyklos jau) - vieni geresnių ir šviesesnių pavyzdžių. Bet, kaip ir Suzuki, nėra jų buitis ir būtis labai lengva, taip pat nebūna kasdienybės be debesėlio.

Dėl anglų kalbos - o kas yra žinių lygis? Atvirai, aš nežinau, ką turi mokėti mano pirmokas vaikas - laisvai kalbėti visomis temomis? Iš kitos pusės, buvo anglistė, kurios darbo metodai man patiko, tačiau ji pasuko į privačią sferą ir atsisakė pamokų...

Apibendrinant - aš manau, kad yra gerų mokyklų Kaune pradinukams, tikrai nebūtina visų vesti į Suzukius. Bet dėl visos puokštės priežasčių (stipri klasė, elgesys su vaikais ir vaikų tarpusavio, galimybė dalyvauti veikloje, muzikinis ugdymas, specialistai) man kol kas ši mokykla yra geriausia. Manau, kiekvienas turėtų atrasti sau (savo vaikui) tokią mokyklą, kuria liktų patenkintas ir galėtų rekomenduoti kitiems.
Atsakyti
QUOTE(prabegom @ 2007 06 14, 14:58)
Siūlau diskusijose atskirti vienos klasės problemą ir tai, kas sudaro mokyklos esmę. Kaip sakiau, manau, kad aukščiau minėtai klasei nepavyko, ir pirmiausiai nepavyko dėl mokytojos, taip pat dėl to, kad ji keitėsi. Taip pat manau, kad tikėtis, jog mokykla įsivažiuos be problemų, arba kad kokioje nors mokykloje jų iš principo nekils, ir visi bus 100 proc. patenkinti, yra tikrai nerimta.


Cia ir esme, kad klases tevai tikejo mokykla, jos principais kol buvo mokytojos problema, bet kai buvo pradeta tyciotis is vaiku tada atsirado problema.
Tiesa, ir sita mokytoja rinkosi ne tevai (ir ju visiskai neklause ko noretu), bet tevai privalejo susiprasti, kada reikia atsisakyti mokytojos.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo #Mia#: 14 birželio 2007 - 15:03