As irgi galvojau, jei Vilniuje neislaikysiu,varysiu i Utena, nes vyras is ten..bet kai teko matyti Utenos gatves, tai nieko man ten lengvesnio nei trasos prie Regitros, juk nevaro nieks is Regitros i centra (Vilniuje), nebent ziuri kazkaip atlaidziau Utenoje?
Papildyta:
QUOTE(pinac @ 2010 12 13, 14:14)
Tai kad jie nesako tau koki gausi marsruta, gali nebent atsisedusi i masina paklausti bet kokia is to nauda, viskas ir taip akivaizdu, kad bus posukiai i kaire, i desine pagal papildoma, ivaziavimas i greitejimo juosta ir isvaziavimas is jos, gelezinkelio pervaza, + zenklai.
Cia beje ir yra pagrindiniai sunkumai, pvz. kaip jau kazkas rase, galima nepastebeti masinos kai suksi pagal papildoma sekcija degant raudonam, toliau gali uzvaziuoti ant linijos kai suksi i kaire, dar gali ivaziuoti i greitejimo juosta kai vaziuoju tiesiai ( masiau kaip baigesi egzas kazkam), dar nesuletinti greicio kai vaziuoji per pervaza, na ir vaziuoti leciau negu galima arba atvirksciai greiciau, nemoketi keisti pavaru, t.y. naudoti ne ta kuri reikalinga, nerodyti posukio signalu, spausti sankaba posukyje ir kt.
Geriau atsipalaiduoti ir stebeti kitas masinas/zenklus ir prisiminti viska sa sake instruktorius )
Taip, del marsruto nieko nesako iki galo, tik isedus i masina...o man tas nieko ir nepadetu, pries egzamina instruktoriuko klausinejau ar verta tuos marsrutus nagrineti, tai pasake, kad nesukciau sau galvos..o stebeciau realu eisma..vat taip
o su pinac sutinku 100 proc., i visa sita reiktu atkreitpi demesi ir bus gerai, tiesa, dar galima ivaryti i greitejimo juosta sukant i kaire..zodziu ten daug kur yra tos juostos, reikia buti atsargiam
prisiminiau, man dar teko apsisukti apsisukimo vietoje per egza..tai irgi turejau atitinkamai "issokti", kad kam pries nosi neisvaryciau

ir visur tos greitejimo juostos...teko kelis kart is ju isvaziuoti

sankryzoje ir isvaziuojant is salutinio kelio i plenta (nezinau ar ten plentas,furu nemazai buvo, reik manyt, kad plentas)