QUOTE(Awdrute @ 2012 05 09, 21:29)
Manau, kad svarbiausia kaip ir kur palieki. Kartą teko važiuoti į komandiruotę, sostinėje. Neapsižiūrėjus palikau VW Golf III prie bendrabučio ar kažkokio panašaus "objekto". Ryte radau nulupinėtą. BMW buvau palikus Kaune prie prekybcentrio, porai valandų, neužrakintą ir su ipodu ant panelės (labai jau išsiblaškius tądien buvau). Grįžus radau viską vietoje, tik šaltas prakaitas iš kūno dingo, kai susivokiau.
Sveikinu sveikinu!
Man irgi mažos mašinytės nepatinka, būtent dėl tų pačių priežasčių.
Man asmeniškai vairuojasi puikiai, tik pradėjo lįsti bėdos pas mano senolį.
Važiuoklę pilnai susitvarkiau, bet... ketvirtadienį pradėjo nė iš šio, nė iš to kaisti variklis. Nebuvo kam pažiūrėti, pagal mano išvardintus požymius sakė važiuot toliau, tik dasipilt aušinimo skysčio. Tai jau šeštadienį trūko aušinimo šlanga, nuvariau į pirmą pasitaikiusį serviziuką, sakė termostatas, purkštukai. Padarė diagnostiką, pakeitė termostatą. Pirmadienį - vėl kaista, užkyla rodyklė iki raudono, per 4-5min ir patekus ant raudono nusimuša vėl iki norm. temp. Pradėjo dusti bevažiuojant. Baltas dūmelis. Nebepasitikėjau jokiais serviziukais. Nuvariau į centrą. Ką jūs manot? Ogi reikėjo keisti iškart ir termomovą, prie termostato + visko pasekoje - trūkus variklio galva.
Dabar dvi savaites be mašiniuko, pragaras nusimato ir išlaidos.
Termo mova tikrai nekalta jei variklis uzkaista per 4-5 minutes

Jei "meistrai" nustate, kad kalta termo mova pakeis galva ir isleis is serviso - grisite atgal po tu paciu 4-5 minuciu. BMW radiatoriai yra didesni nei iprasta, tad "ventiliatorius" retai kada sukasi daugiau nei minimaliai - nestovint kamstyje pilnai pakanka naturalaus oro srauto, kuris susidaro automobiliui judant i prieki. Sio reikalo kaltininkas yra vandens pompa

Inzinieriai ja yra padare is dvieju komponentu - metalines ivores ir plastmasines sparnuotes. Naturalu, kad nevienalytis daiktas ilgai nelaiko, tad atsarginiu daliu gamintojai visa sia detale pagamino is metalo, to pasekoje ji laikys ilgiau nei kebulas.
Papildyta:
QUOTE(Robertastk @ 2012 05 07, 16:04)
Visu pirma - nereik kabint makaronu, kaip ir seka pasakas zmones sovietiniais laikais duru nerakindave...
Nereik juokint. Parvaziuoja su tokiom signalizacijom is vakaru masinos, kad lietuvoj niekas nemontuoja tokiu del kainu...
Antra -butent is vakaru - Vokietija, Belgija, Prancuzija, Sveicarija, Austrija - tai salys is kuriu daugiausiai pavagiama masinu, kurios labai retai sulaikomos Lietuvoj, Lenkijoj. O isvezus is ES i Ukraina, Baltarusija, Rusija galima pamirst ja su visam, kaip dazniausiai ir buna.
Nu ir galu gale, atsiprasau, bet visiskai eilinis X3 gal neypac ka domina. Zinia, kad i rytus isvaziuoja benzinines, labai galingos ir prabangios... MB GL, ML, S, BMW X5, X6, 7, AUDI Q7, A/S8 ir panasus daiktai.

, X3 nebent neuzrakinta, su rakteliais viduje ant daliu paims

O apskritai - zmones "uz ramu miega" ima automobili, kuris vagims (t.y. pompastikos ir daiktu vergams) neidomus...
Papildyta:
QUOTE(tavolaime @ 2012 05 08, 17:42)
Jo,Marakesch jau beveik atsake

3.0 dyzelinis variklis.O kodel klausiate,RobertaiTS?
Del visu tu dalyku,kuriuos cia aprasete slapukai bla bla bla ir t.t.,nesigincysiu tikrai,nes nenusimanau apie tai nieko.Tiesiog sakau,ka zinau ir tiek.Tikrai signalizacijos negirdejau.Ir patys cia pirkome du automobilius-ne vienoj jos nebuvo
Del duju tai nelabai supratau?

Juk ju cia nera,tai kam reikalinga ta iranga?
Sveicarijoje nera gamtiniu duju? Neitiketina. Kuom jie katilines kurena? Malkom?