QUOTE(b.s @ 2010 11 17, 17:57)
Ta kada tie vaikai jums tą atlieka? Namie? Jei namie, tai aš įsivaizduoju kai kurių darbus, kad
. Reiktų vėl iš nauji tikrinti. Kai kam galo būtų nematyti
. O jei klasėje, tai man laiko gaila. Man atrodo, kad toks išsamus taisymas tiems, kas daro klaidų - nedidelės naudos duoda. Šiandien išmoko - rytoj pamiršo. Ir vėl trūkt už vadžių, vėl iš pradžių
.



Is pradziu taisydavom klaseje, kiekvienas savo klaidas. Duodavau darbo savarankisko tiems, kas klaidu ndarydavo arba greit istaisydavo. O tie, kas taisydavo, atidavo prie manes po viena ir aiskindavomes kartu. Velaiu, kai jau jie ismoko ir suprato ko man reikia, tai si darba atlikdavo namuose ir ne bet kaip, o kaip reikia. Nes zinojo, kad uz bet kaip atlikta darba netures partrauku. O ketvirtokams tai labai aktualu. Nauda, patikekit, buvo labai didele, ypac tada, kai jau visas taisykles ismokom.