Net nežinau, kaip į tą žiūrėti
Tarkim į filmą/knygą "Da Vinčio kodas" aš žiūrėjau visgi kaip į fantazijos kūrinį. Mane intrigavo knygos detektyvas, įtemptas siužetas, o galvoti ar negalvoti apie kūrinio neatitikimą religinėms tiesoms kažkaip man matyt nekylo noro ar pagrindo. O gal aš dar per mažai tas religines tiesas ir išmanau

, nes esu tikinti, bet nepraktikuojanti katalikė
Bet va esu mačiusi dok. filmą "Zeitgeist" ("Laiko dvasia"), manau, gal ne viena iš jūsų irgi esat jį mačiusios. Tai tas filmas tikrai religiją gerokai sudirbo (aiškino, iš kur kas atsirado, kas ką nukopijavo, kokie simboliai ką reiškia ar pasiskolinti). Net giliai tikinčiam gali sukelti šiokių tokių abejonių. Išklausiau, ką ten pasakojo, bet stengiausi pernelyg neįsigilinti. Beje, religija tai tik viena iš trijų ten nagrinėtų aštrių temų, kitos dvi kur kas įdomesnės ir aktualesnės. Pats filmas tikrai įdomus, kas nematėt, rekomenduoju.
Apie tai , ką parašei, galvoju taip: yra katalikų bažnyčios skelbiamos religinės tiesos, kurios ir
įamžintos Biblijoje, ir tikras katalikas pagal teoriją turėtų jomis tikėti. Na gal šiais laikais mes jau demokratiškesni, ir leidžiam sau vienu ar kitu aspektu suabejoti, bet ne drastiškai, ne pačiais svarbiausiais faktais.
O katalikybė tai juk viena iš krikščionybės atšakų. Kitos krikščionių religijos - tarkim, pravoslavai, stačiatikiai, mormonai, anglikonai ar. pan, tas biblines tiesas šiek tiek kitaip aiškina ir interpretuoja. Gali būti (ir yra) nemažai neatitikimų.
Mano išvada - jei tikintysis, pats nelabai gerai išmanantis tas tiesas, pradeda skaityti visokias tokias vienaip ar kitaip jo religiją interpretuojančias knygas, gali žmogus pasimesti savo tikėjimą. O gal ir nebūtinai
Bent aš tai taip suprantu
Aš čia paryškinau du tavo sakinius, nes tu iškėlei klausimą, o pradžioje pati į jį atsakei. Tai ne religinė knyga, ji nemoko mūsų tikėjimo, ir nieko neįrodo. Tai meninis kūrinys ir toks visada liks.
Žinoma kaip ir Brawn kūrinys (kiek pamenu popiežius jį buvo uždraudęs) sukėlė nemažai nesutarimų su Katalikų bažnyčia. Nors pats rašytojas buvo netikintis "who defended love as an instrument to improve the human condition." ( kuris tikėjo, kad meilė daro žmogų žmogumi).