QUOTE(perkūnija @ 2011 01 28, 21:10)
Ar galutinėse audito išvadose auditoriai rašo tik apie visą m-klos ugdymo procesą, ar tai liečia ir konkrečius mokytojus, pamokas?
Kažin ar auditoriai administracijai įvardija, kurio mokytojo pamokos pavyko, kurio ne?
Kaip kažkas ir anksčiau minėjo, išvažiuodami iš mokyklos auditoriai pateikė 10 stipriųjų (pas mus dar vieną pridėjo

) mokyklos sričių ir 5 tobulintinas. Vėliau atsiųs galutines išvadas. Tačiau jeigu jose bus konkrečiai įvardijamos klasės ir dalykai, juk nesunku atsekti, koks mokytojas tai klasei atitinkamą dalyką dėsto...
Kai pas mus auditavo, tai kiekvieną pavakarę auditoriai susitikdavo su administracija ir aptardavo, ką pastebėjo... Kas gerai, o kas ne...Manau, ir pavardes susakydavo...
Nežinau, ar taip galima daryti, bet administracija ne kartą viešai Mokytojų kambaryje aptarinėdavo įvairių mokytojų pamokas, išsakydavo auditorių pastebėjimus, įvykusius mokytojų ir mokinių konfliktus ir pan....
Po kiekvienos stebėtos pamokos auditorius turėdavo pateikti mokytojui 3 jo stipriąsias puses ir 2 tobulintinas. Tačiau buvo visaip: vieniems išsakė tik pliusus, kitiems - tik minusus... Man asmeniškai išsakė keletą pliusų, ir vieną minusą (auditorius buvo vyras, kažkokios mokyklos direktorius). Bet kažkaip švelniai pakritikavo, ne, tiksliau būtų sakyti, patarė, tad blogai nepasijutau...

Be to, visiškai su juo sutikau.