QUOTE(Blogytė @ 2013 04 29, 19:05)
Domiuosi oras vanduo siurbliais, viskas kaip ir tinka, tik garantinis labai trumpas max. iki 5 metų... Ne vienas pažįstamas rinkdamasis tarp kieto kuro katilo ir šilumos siurblio būtent dėl garantijos atsisakė šilumos siurblio. Žinau viskas genda, bet kaina nemaža, tai ir garantijos norėtųsi ilgesnės. Gal žinote kokia situacija su remontu, gedimais ir pan.?
Nepainiokite garantinio termino bei tarnavimo laiko!
Padorių ŠS tarnavimo laikas yra ~20 metų. O garantija yra skirta tik tam, kad išsiaiškinti gamyklos defektus. Ir tik gamyklos brokas yra garantinis atvejis. Jei įrenginys sugenda ne dėl gamyklinio defekto, jus privalėsite sumokėti už remontą, nepaisant tuo, kad garantinis terminas nėra pasibaigęs. Taip pat - jei bus nustatyta, kad pažeista bent viena montavimo ar eksploatacijos taisyklę.
Kelių mėn. darbo pilnai pakanka, kad išaiškėtų visi defektai. Tačiau, yra organizaciniai niuansai dėl kurių suteikiamas ilgesnis garantinis terminas. Pvz. dažnai gamykla suteikia garantiją nuo pagaminimo datos, tačiau praeina keli mėn. kol įrenginys bus pateks pas klientą ir - dar keli, kol bus sumontuotas ir pradės dirbti. Be to, jei ŠS paleistas pavasarį, tai teks beveik metus laukti progos išbandyti įrenginį maksimaliame režime, kai lauke bus itin didelį šalčiai. Tam kad išvengti formalumų, t.y. - ne tikrinti kiekvienų atvejų kada iš tikro pradėta eksploatuoti įrenginį ir ar buvo susidariusios sąlygos jį pilnai išbandyti - gamykla suteikia 2 metų garantiją (nuo pagaminimo), o pardavėjai - 1 metų nuo pardavimo.
Visa kita, pvz., 5 metų garantija - tai yra tik reklaminiai žaidimai. Vis vien, realiai garantija, tiek negalioja. T.y. 5 metai duodama tik pačiam kompresoriui (bet ne galioja kitoms dalims) ir pasinaudoti galėsite tik tuo atvejų jei sugebėsite įrodyti, kad kaltas gamyklos brokas (o tuo padaryti, praktiškai, neįmanoma).
Dar labai paplitęs baeris, kai deklaruojama, kad garantija pratęsiama iki 3 metų, jei įrangą montavo "savi" specialistai. Tokiu būdu tik bandoma neutralizuoti konkurentus. Tačiau, klientui iš tuo jokios realios naudos. Pirma, defektai vis vien išaiškėja iškart po paleidimo, a jei kažkas sugenda vėliau - tai nėra garantinis atvejis. Antra, į garantinį sutartį tyčia įrašomos tokios sąlygos, kurių niekas nesilaiko ir automatiškai netenka garantijos.
Tad, kas yra tikrai svarbu - tarnavimo laikas. O garantija - tai tik reklaminiai žaidimai. Svarbu tik kad jį būtu, kad būtu pasiekiamas firmos atstovas, kuriam galima pareikšti pretenzijas jei įrenginyje kažkas negerai jau paleidimo momentu.