
Visoms ačiū už siuntinukus ir mintis

QUOTE(Iruciukass @ 2011 01 18, 23:21)
Štai koks buvo papildymas. Dar 2009 m.
ISAK-556 DĖL NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO
PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO PAKEITIMO
2009 m. rugsėjo 15 d. Nr. ISAK-1831
Išdėstau 14 punktą taip:
14. Jei dalyko mokymosi pasiekimai pažymiais nevertinami, mokiniui trimestrų, pusmečių ir metinių įvertinimų skiltyse įrašomi taikomos vertinimo sistemos įvertinimai: įskaityta, neįskaityta, pp, np, patenkinamas,
pagrindinis, aukštesnysis, nepatenkinamas".
ISAK-556 DĖL NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO
PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO PAKEITIMO
2009 m. rugsėjo 15 d. Nr. ISAK-1831
Išdėstau 14 punktą taip:
14. Jei dalyko mokymosi pasiekimai pažymiais nevertinami, mokiniui trimestrų, pusmečių ir metinių įvertinimų skiltyse įrašomi taikomos vertinimo sistemos įvertinimai: įskaityta, neįskaityta, pp, np, patenkinamas,
pagrindinis, aukštesnysis, nepatenkinamas".
reikės ir man pasiteirauti valdžios dėl šio rašto

QUOTE(viga @ 2011 01 18, 17:44)
Labutis, ačiū, merginos už visus scenarijus, šaunuolės, tiek visko prikūrusios ir dar negailit, taip gali daryti tik pradinukės
Mes baigiam pusmetį 01-31, tai dar tik kitą savaitę rašysim tikrinamuosius testus. O gal jau kurios rašiusios ir galite įmesti į paštą, tiesiok smalsu ką duodate. Pas mane 3 ir 4 kl. Man vis atrodo, kad mano vaikai silpni. Na vienas tikrai yra aukšt lygio ketvirtokas, du būna viską puikiai atlieka, o būna tiesiog ,,išbarsto" žinias, nesusikaupia, du specukai, vieną žadu palikti, jam reikia susitupėti ir didžiulis tinginys, o kiti mišrūs. Su trečiokais tai katastrofa, du truputį ,,šilti", o su dviem nesusišneku, nežinau ką jie veikė dvejus metus, tik šiemet gavau juos. Dar niekaip negaliu įprasti, kad dirbu su dviem klasėm, gaila ir mano ketvirtokų ir savęs, nes degraduojam.
Na ir išsiliejau



Mes baigiam pusmetį 01-31, tai dar tik kitą savaitę rašysim tikrinamuosius testus. O gal jau kurios rašiusios ir galite įmesti į paštą, tiesiok smalsu ką duodate. Pas mane 3 ir 4 kl. Man vis atrodo, kad mano vaikai silpni. Na vienas tikrai yra aukšt lygio ketvirtokas, du būna viską puikiai atlieka, o būna tiesiog ,,išbarsto" žinias, nesusikaupia, du specukai, vieną žadu palikti, jam reikia susitupėti ir didžiulis tinginys, o kiti mišrūs. Su trečiokais tai katastrofa, du truputį ,,šilti", o su dviem nesusišneku, nežinau ką jie veikė dvejus metus, tik šiemet gavau juos. Dar niekaip negaliu įprasti, kad dirbu su dviem klasėm, gaila ir mano ketvirtokų ir savęs, nes degraduojam.
Na ir išsiliejau


Pas mane taip pat 3-4kl



Man atrodo, kad jeigu turėčiau vieną klasę, tai nebūtų ką veikti

QUOTE(vai2 @ 2011 01 19, 01:14)
Pas mane taip pat 3-4kl
Galėtume pabendrauti ir pasidalinti rūpesčiai ir vargais
Man atrodo, kad jeigu turėčiau vieną klasę, tai nebūtų ką veikti



Man atrodo, kad jeigu turėčiau vieną klasę, tai nebūtų ką veikti

Taip tik atrodo



Sveikos gyvos.
Seniai berašiau, nors skaitau nuolat.
"Užkabino" parašyti vigos ir vai2 pokalbis apie darbą su jungtine klase. Turiu 15 metų šitokio darbo patirties, tai va ir sukrutėjo širdelė... Darbas sunkus, bet, patikėkit, jis suteikia geros patirties ir mokytojai, ir vaikams. Šiemet dirbu su viena klase, tai nėra ką lyginti. Maniškiai dabar pirmokai, tai yra visokių iš šito momento iškylančių sunkumų. O jeigu tai vyresni vaikai, tai ne būtų darbas, o atostogos
Tačiau jungtinė klasė turi ir savo pliusų. Didesnieji globoja mažiukus, ir taip jie greičiau adaptuojasi, o mokytoja turi daaaaug pagalbininkų. Vaikai įpranta savarankiškai dirbti, susikoncentruoti į savo veiklą.
Tikrai kartais savęs būdavo žiauriai gaila, kad turi plėšytis į daug dalių (kur dar specukai...), vienu metu dirbti nnnn darbų. Bet tikrai negalvokit, kad Jūs degraduojate. Atvirkščiai. Įgyjate tokios praktikos ir patirties! Tiesa, dirbdama su jungtinėmis klasėmis daugiausia laiko dirbi juodą kasdieninį darbą, nelabai lieka laiko madingiems ir pageidaujamiems "blizgučiams", bet kai atsiranda įdirbis, galima padaryti ir šito.
Linkiu Jums optimizmo ir tikėjimo savo jėgomis įvaldant "aukštąjį pilotažą"!
Seniai berašiau, nors skaitau nuolat.
"Užkabino" parašyti vigos ir vai2 pokalbis apie darbą su jungtine klase. Turiu 15 metų šitokio darbo patirties, tai va ir sukrutėjo širdelė... Darbas sunkus, bet, patikėkit, jis suteikia geros patirties ir mokytojai, ir vaikams. Šiemet dirbu su viena klase, tai nėra ką lyginti. Maniškiai dabar pirmokai, tai yra visokių iš šito momento iškylančių sunkumų. O jeigu tai vyresni vaikai, tai ne būtų darbas, o atostogos

Tikrai kartais savęs būdavo žiauriai gaila, kad turi plėšytis į daug dalių (kur dar specukai...), vienu metu dirbti nnnn darbų. Bet tikrai negalvokit, kad Jūs degraduojate. Atvirkščiai. Įgyjate tokios praktikos ir patirties! Tiesa, dirbdama su jungtinėmis klasėmis daugiausia laiko dirbi juodą kasdieninį darbą, nelabai lieka laiko madingiems ir pageidaujamiems "blizgučiams", bet kai atsiranda įdirbis, galima padaryti ir šito.
Linkiu Jums optimizmo ir tikėjimo savo jėgomis įvaldant "aukštąjį pilotažą"!
QUOTE(agė-melagė @ 2011 01 17, 17:04)
Laba visoms
Mūsų mokykloj dar labai nesijaučia "žieminių"ligų. Bet utėlės ir niežai
Tai vienur tai kitur vis išlenda. Vieni gerai neišsigydo, tada kitus apkrečia. Be to, vaikai mamas "dengia". tos visai nesirūpina vaikais, neperka vaistų, negydo, o vaikai sakosi, kad jau nupirko, jau ištepė ir ateina į mokyklą utėlėti, niežuoti. Čia ir įdomiau nei namie, ir pavalgę... Oi oi oi
Mūsų mokykloj dar labai nesijaučia "žieminių"ligų. Bet utėlės ir niežai

Vau, kaip baisu? mano pačios sūnus buvo prieš 2 metus parsinešęs šių gyvių. Eina velniop.

Pagaliau, sveikos, kurios neapsirgę.
Kurios serga sveikit
Smilga1972, o kodėl pas jus nukėlė auditą? Gal pinigėlių nelieka gegužiui


Papildyta:
QUOTE(b.s @ 2011 01 17, 20:14)
Ar jūs kiekvienam darbui esate susidariusios lygius, nes bendrosiose programose yra tik pusmečių lygių lentelės. Mes tai kiekvieną atsiskaitomą darbą vertiname aprašu.
QUOTE(smilga1972 @ 2011 01 17, 20:38)
Oi, ne
. Tų mano lygių niekas nemato, čia aš tik sau rašausi - juk matosi, ar vaikas moka aukštesniajam lygiui (pvz. diktantas be klaidų), ar tik patenkinamas. O testus vertinam tik balais (pagal Kiseliovus balai būna duoti) ir tėvai mato tik balus, diktante mato tik klaidas. Nieko mes neaprašinėjam jau seniai
. Ir pusmečių neaprašinėjam. Tėvams duodame segtuvus su vaikų visais tikrinamaisiais darbais ir mato, kas ko nemoka. Jeigu kyla klausimų, paaiškinam žodžiu
. Jau kelinti metai neberašinėjame disertacijų. Knygeles pasitvirtinome mokykloje tokias, kokių norėjome ir išsikovojome daugiau laiko darbui su realiu mokiniu, o ne su popieriumi. Galėsiu rytoj įkelti pasiekimų knygelės puslapį kaip pavyzdį.




QUOTE(Mergelė @ 2011 01 19, 18:49)
Dažnai rašydavom tas disertacijas sau. Vaikai dažnai rašto neperskaito, tėvams, kuriems neįdomu ir dažnai net nepaskaito. Rašydavom sau. Dabar juk kiekvieni patikrinamieji darbai turi taškų skaičių ir viskas.
Tai ar nebūtų gerai vėl vertinimas pažymiais. Juk, kai pagalvoji, vertinam lygiais, testus balais ir t.t. Mano ketvirtokai jau ,,pasiverčia" lygius į pažymį. Juk mokosi vyresnieji broliai, sesės, tai pagal juos ir save lygina. Ir tėvams tie lygiai arba lygių raidelės....

Nežinau, kuo tuoliau, tuo labiau man atrodo, kad pradinukų vertinime išradinėjamas dviratis.

Čia tik mano nuomonė. (Ir visų mūsų mokyklos mokytojų). Būtų įdomu, ką galvoja kitos mokytojos ?
QUOTE(domassss @ 2011 01 19, 19:17)
Tai ar nebūtų gerai vėl vertinimas pažymiais. Juk, kai pagalvoji, vertinam lygiais, testus balais ir t.t. Mano ketvirtokai jau ,,pasiverčia" lygius į pažymį. Juk mokosi vyresnieji broliai, sesės, tai pagal juos ir save lygina. Ir tėvams tie lygiai arba lygių raidelės....
Nežinau, kuo tuoliau, tuo labiau man atrodo, kad pradinukų vertinime išradinėjamas dviratis.
Nieko geriau nesuras už buvusius pažymius. Ir kam reikia, jei nuėję į penktą klasę gauna realius pažymius, viskas aišku ir patiems, ir tėvams.
Čia tik mano nuomonė. (Ir visų mūsų mokyklos mokytojų). Būtų įdomu, ką galvoja kitos mokytojos ?

Nežinau, kuo tuoliau, tuo labiau man atrodo, kad pradinukų vertinime išradinėjamas dviratis.

Čia tik mano nuomonė. (Ir visų mūsų mokyklos mokytojų). Būtų įdomu, ką galvoja kitos mokytojos ?
Turbūt, kad dauguma taip mąsto kaip ir jūs. Juk ir vertinimas lygiais analogiškas pažymiams: aukštesnysis - 9, 10; pagrindinis - 6, 7, 8; patenkinamas - 4, 5 ir nepatenkinamas - 1, 2, 3. Jei iš dabartinės keturbalės pereitume į dešimbalę, tuomet būtų pradinio ir pagrindinio ugdymo vertinimo dermė. Turbūt viskas būtų paprasčiau. Bet prieš vėjus nepapūsim. Galvoju, kad jau lygių įvedimas yra didelis žingsnis vertinime pirmyn. Na vis aiškiau nei tos saulutės, veidukai ir pan. Tokia mano nuomonė. Vat tokiais veidukais, saulutėm galima žaisti per mokinių įsivertinimą, o mokytojas privalo duoti aiškią ir konkrečią info tėvams. Bet kaip tą padaryti?
QUOTE(domassss @ 2011 01 19, 19:17)
Tai ar nebūtų gerai vėl vertinimas pažymiais. Juk, kai pagalvoji, vertinam lygiais, testus balais ir t.t. Mano ketvirtokai jau ,,pasiverčia" lygius į pažymį. Juk mokosi vyresnieji broliai, sesės, tai pagal juos ir save lygina. Ir tėvams tie lygiai arba lygių raidelės....
Nežinau, kuo tuoliau, tuo labiau man atrodo, kad pradinukų vertinime išradinėjamas dviratis.
Nieko geriau nesuras už buvusius pažymius. Ir kam reikia, jei nuėję į penktą klasę gauna realius pažymius, viskas aišku ir patiems, ir tėvams.
Čia tik mano nuomonė. (Ir visų mūsų mokyklos mokytojų). Būtų įdomu, ką galvoja kitos mokytojos ?

Nežinau, kuo tuoliau, tuo labiau man atrodo, kad pradinukų vertinime išradinėjamas dviratis.

Čia tik mano nuomonė. (Ir visų mūsų mokyklos mokytojų). Būtų įdomu, ką galvoja kitos mokytojos ?
Sveikutes,
musu mokykla inicijuoja vertinima pazymiais. Siuo metu vykdome teveliu apklausa, ar jie sutiktu ar ne. Ir tuomet, jei dauguma butu uz, tai nuo kitu metu vertintume pradinukus pazymiais, bet tik nuo 2 klases.
Papildyta:
QUOTE(nengute @ 2011 01 19, 20:08)
Turbūt, kad dauguma taip mąsto kaip ir jūs. Juk ir vertinimas lygiais analogiškas pažymiams: aukštesnysis - 9, 10; pagrindinis - 6, 7, 8; patenkinamas - 4, 5 ir nepatenkinamas - 1, 2, 3.
Kaip gali buti pagrindinis 6, 7, 8 ???

Nebent as kazko nezinau

mes esam informuotos, kad yra 4 lygiai. Visi tokie patys, kaip ir jus vardinot. Vat paskutinis tai NEPASIEKTAS PATENKINAMAS
QUOTE(Vildinga @ 2011 01 19, 20:16)
Sveikutes,
musu mokykla inicijuoja vertinima pazymiais. Siuo metu vykdome teveliu apklausa, ar jie sutiktu ar ne. Ir tuomet, jei dauguma butu uz, tai nuo kitu metu vertintume pradinukus pazymiais, bet tik nuo 2 klases.
Papildyta:
Kaip gali buti pagrindinis 6, 7, 8 ???
Juk jei verstume i 5bale sistema, tai 6 jau butu 3. 6tas yra patenkinamas!!!
Nebent as kazko nezinau
mes esam informuotos, kad yra 4 lygiai. Visi tokie patys, kaip ir jus vardinot. Vat paskutinis tai NEPASIEKTAS PATENKINAMAS
musu mokykla inicijuoja vertinima pazymiais. Siuo metu vykdome teveliu apklausa, ar jie sutiktu ar ne. Ir tuomet, jei dauguma butu uz, tai nuo kitu metu vertintume pradinukus pazymiais, bet tik nuo 2 klases.
Papildyta:
Kaip gali buti pagrindinis 6, 7, 8 ???

Nebent as kazko nezinau

mes esam informuotos, kad yra 4 lygiai. Visi tokie patys, kaip ir jus vardinot. Vat paskutinis tai NEPASIEKTAS PATENKINAMAS
Ne, paskutinis nepatenkinamas. Iruciukas mums visoms priminė dokumentą, kuriame galime apie tai pasitikslinti (NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO PAKEITIMAS
2009 m. rugsėjo 15 d. Nr. ISAK-1831). O dėl vertimo pažymiais, tai aš pagal aukštesnes klases imu. Bendrosiose programose prie dalykų būtent toks pateiktas balų "pririšimas" prie lygių.
QUOTE(rityte @ 2011 01 18, 21:52)
Išsiunčiau į bendrą paštą skaidres daugybai mokintis ir vis galvoju, kada jau ir aš būsiu verta pasitikėjimo



Parasykite Arden asmenine zinute, tik ji gali suteikti slaptazodi. Tokios musu taissykles

QUOTE(elimak7 @ 2011 01 19, 21:41)
Parasykite Arden asmenine zinute, tik ji gali suteikti slaptazodi. Tokios musu taissykles 

Parašiau ir jau gavau slaptažodį

