Ačiū už atsakymus.
Sveikutės. Į paštą įkėliau skaidres apie A.Matutį. Gal pravers kada

Sveikos. Mes trimestro pab vertiname visus dalykus lygiais, o dorinį - pp ar np. Norėjome dailę ir kūno kultūrą vertinti taip pat, tačiau ministerijos atstovai išaiškino, jog tada reikės tėvams aprašyti vaikų gebėjimų atitikimą pagal bendrąsias pogramas. Tai kaip mat atsisakėme tokio vertinimo

Sveikos
Šiandien akis išsprogdinau, kai viena mano trečiokė pasakė, kad Lietuvos sostinė - Baltija
Liepiau pagalvot ir pasakyt, maniau, kad suklydo netyčia. Ji išpūtė akis ir nedrąsiai pasakė - Kaunas
Vos nenukritau nuo kėdės. Nežinojau, kad klasėje turiu dar ir tokių vaikų. Vis koks perliukas išlenda karts nuo karto

Šiandien akis išsprogdinau, kai viena mano trečiokė pasakė, kad Lietuvos sostinė - Baltija



QUOTE(zuzanele @ 2011 01 27, 20:21)
Sveikos
Šiandien akis išsprogdinau, kai viena mano trečiokė pasakė, kad Lietuvos sostinė - Baltija
Liepiau pagalvot ir pasakyt, maniau, kad suklydo netyčia. Ji išpūtė akis ir nedrąsiai pasakė - Kaunas
Vos nenukritau nuo kėdės. Nežinojau, kad klasėje turiu dar ir tokių vaikų. Vis koks perliukas išlenda karts nuo karto 

Šiandien akis išsprogdinau, kai viena mano trečiokė pasakė, kad Lietuvos sostinė - Baltija



Pas mane 3kl nežino, kad savaitėje 7 dienos

O vieną ketvirtokę mokiau 20-4, tai

Kur ta mūsų Lietuvėlė eina

QUOTE(vai2 @ 2011 01 27, 21:20)
Pas mane 3kl nežino, kad savaitėje 7 dienos 
O vieną ketvirtokę mokiau 20-4, tai
Kur ta mūsų Lietuvėlė eina

O vieną ketvirtokę mokiau 20-4, tai

Kur ta mūsų Lietuvėlė eina

Taigi, taigi.

Laba diena. Mano smegenys jau visai pervirė.
Reikia pagalbos. Čia netikėtai internete suradau pateiktį, kurioje parašyta, kad rutulys turi 1 sieną (???) ir tada viskas mano smegenėlėse apsivertė aukštyn kojomis. Sakydavau, kad rutulys neturi nei sienų, nei viršūnių, nei briaunų. Ar tikrai rutulys turi 1 sieną? Ir kaip tada su kūgiu bus bei ritiniu? Kiek jie turi sienų, briaunų? Ar pagrindus galima vadinti sienomis? O jei briauna neturi pradžios ir pabaigos ar tai galima vadinti briauna ir kaip suskaičiuoti, kiek jų yra, jei nėra nei pradžios nei pabaigos?


s.o.s
prašau pagalbos antrokei, gal galit duoti nuorodėlių kur vaikas galėtų pasimokyti antrai klasei skirtų dalykų, medžiagos padedančios geriau įsisavinti, vaikas dabar mokosi patenkinamu lygiu
prašau pagalbos antrokei, gal galit duoti nuorodėlių kur vaikas galėtų pasimokyti antrai klasei skirtų dalykų, medžiagos padedančios geriau įsisavinti, vaikas dabar mokosi patenkinamu lygiu

QUOTE(Kolekcionierė @ 2011 01 28, 17:28)
s.o.s
prašau pagalbos antrokei, gal galit duoti nuorodėlių kur vaikas galėtų pasimokyti antrai klasei skirtų dalykų, medžiagos padedančios geriau įsisavinti, vaikas dabar mokosi patenkinamu lygiu
prašau pagalbos antrokei, gal galit duoti nuorodėlių kur vaikas galėtų pasimokyti antrai klasei skirtų dalykų, medžiagos padedančios geriau įsisavinti, vaikas dabar mokosi patenkinamu lygiu

Kaip iš klausimo supratau, tikriausiai nemokytojaujate? Na tokios universalios medžiagos, kur antrokas pats sėstų ir išmoktų - dar neteko aptikti. Reikėtų žinoti, su kokiomis problemomis konkrečiai vaikas susiduria.
Nereikėtų vaiko palikti vieno prie kompiuterio ir tikėtis, kad taip pasimokius rezultatai pagerės. Jei jau pasiekimų knygelė ir kasdieniai darbai sąsiuviniuose rodo (daug klaidų, raudonuoja sąsiuvinis), kad vaikas pasiekė tik patenkinamą lygį - tai reikia rimtai pasiraitoti rankoves ir sėsti šalia vaiko ir kartu mokytis, nes tai rodo, kad vaikas nepajėgus pats savarankiškai mokytis ir jam reikalinga suaugusiojo kontrolė ir globa. Vienas pats jis nesugebės suprasti užduočių. Žinoma, už vaiką nereikia užduočių atlikti. Galbūt jis ir dėmesio stokoja - nukrypsta per dažnai nuo skirto darbo, nesusikaupia ties skirta užduotimi. Tada reikia nuolat priminti, kad turi atlikti užduotį ir paklausti, ką jis dabar mąsto, ką čia jis turi padaryti. Galbūt pradeda lįsti paviršiun atminties problemėlės. Tada reikėtų pratimų, žaidimų, užduočių atminčiai lavinti.
Dar reikia kasdien tikrinti, ar vaikas visas užduotis atliko mokykloje, kurias kiti mokiniai atliko. Jei yra neatliktų užduočių, tada jas reikia užbaigti.
Šiaip, kad pasiekti pagrindinį lygį, nereikia jokių papildomų užduočių, o atlikti tai, kas daroma klasėje. Būtina tai namuose pakartoti, įtvirtinti, pasižiūrėti, ar tikrai viską, kas buvo aiškinta per pamoką, suprato. Dažnai silpniau besimokantys vaikai namuose tėvams pasako: man mokytoja nieko neliepė skaityti. O jei jų paklausi: Ar reikia šitą tekstą mokėti gražiai perskaityti? Ar mokytoja rytoj prašys kelių mokinių gražiai šį tekstą perskaityti?, tai tada vaikas patvirtins, kad reikia mokėti.
Galima paieškoti nebent žaidimų sudėčiai iki 20, daugybos lentelei mokytis. Tai vaikas darys savarankiškai, o paskui vistiek reikia, kad suaugęs patikrintų žodžiu, ar įsisavino, tai ką mokėsi.
Jei turi skaitymo problemų, tai skaityti namuose turėtų garsiai, kad būtų galima kontroliuoti. Perskaičius tekstą reikia užduoti klausimų iš teksto (apie veikėjus, ką padarė vienas veikėjas ar kaip atrodė kitas, kur tai įvyko ir pan.). Galima prašyti, kad vaikas nupieštų tai, apie ką skaitė. Paprašyti įvardinti, kas vadovėlio iliustracijoje vaizduojama ne taip, nei buvo parašyta tekste.
Reikėtų kasdien vaikui bent po 5-8 sakinius padiktuoti ir, parašius tokį diktantėlį, paraštėje pažymėti, kiek klaidų padarė. Tada vaikas turėtų pats pabandyti tas klaidas surasti ir paaiškinti, kodėl reikia kitaip rašyti.
Galima paprašyti kartais ir tekstą nurašyti nuo vadovėlio, jei stokoja dėmesio ir daro daug nurašymo klaidų.
Na čia visko neaprašysi. Daug skirtingų problemų, daug skirtingų sprendimo variantų.
Čia įkeliu nuorodą: Žaidimai daugybai mokytis
Labai nenusiminkit. Viskas bus gerai, tik reikia įdėti daug darbo. Sėkmės.
Sveikutės


QUOTE(domassss @ 2011 01 26, 21:54)
radau ir aš bendrosiose programose sakinį:
Etikos pasiekimai neskirstomi lygiais ir nereiškia mokinio dorovingumo įvertinimo, pagal juos nederėtų mokinių skirstyti į pažangius ar nepažangius.
Etikos pasiekimai neskirstomi lygiais ir nereiškia mokinio dorovingumo įvertinimo, pagal juos nederėtų mokinių skirstyti į pažangius ar nepažangius.





O Snaudalė



Šiandien kalbėjau su viena savo mokinuke, kuri labai prastai rašo. Po atostogų tokia prasilaužusi grįžo, net stebiuosi. Klausiu, ar rašai namie? Sako, taip, rašom su mamyte diktantus, žaidžiame žaidimus, kur traukiu kokį paveiksliuką ir reikia užrašyti tai kas nupiešta , o mažesnė sesutė turi tik nupiešti. Taip pasidžiaugiau išradinga mamyte


Labas 
Visų pirma- gražaus savaitgalio- pailsėkite
Siunčiu nuorodą apie gražius pelėdžiukus skirtus Valentino dienai
http://www.first-sch.../owl_hearts.htm
čia galima atsispausdinti trafaretus
Tuo pačiu užduosiu klausimą- kaip su vaikais paminite šią dieną?

Visų pirma- gražaus savaitgalio- pailsėkite

Siunčiu nuorodą apie gražius pelėdžiukus skirtus Valentino dienai

http://www.first-sch.../owl_hearts.htm
čia galima atsispausdinti trafaretus

Tuo pačiu užduosiu klausimą- kaip su vaikais paminite šią dieną?
