Įkraunama...
Įkraunama...

Parduotuvių apgaulės - 3

QUOTE(speedy @ 2012 04 25, 08:42)
Metalas neturėtų perkaisti virinant vandenį - temperatūros ne tos  schmoll.gif
O kieno gamybos ta "šveicariška kokybė" ?



Na, kad niekaip neradau, nei ant dežutės, nei niekur kitur.
Atsakyti
QUOTE(Nu_irkas @ 2012 04 24, 21:48)
Susigundėm akcija ir pirkom Royalty Line Switzerland RL-16B-Bronze puodus. Palyginus su ZEPTER - pasirodė labai lengvi (išskyrus keptuvę). Pabandėm puodą pagal paskirtį - užvirti vandens (pas mus indukcinė kaitlentė). Viskas kaip ir tvarkoj, bet pastebėjau, kad puodo dugnas pakeitė spalvą (panašu į metalo perkaitinimą). Gal kas buvo susidūręs su tuo ir šiaip laukiu komentarų


Cia tikriausiai Miller house puodai. Turiu tokius, namie apziurinedama taip pat pastebejau, kad niekur neraso kur juos pagamino, supratau, kad likau isdurta. Viena puoda gerai pakepinau, viskas atsisveite tik patamsejo metalas. Siaip butu nieko tik dydziai truputi nelogiski ir kainos ant dezes buvo atseit vienas puoda kainuoja 600 EUR, ta nesamone taip pat naamie pastebejau butu tikrai sukele itarimu, kas cia per puodai. Mokejau 350 nezinau gal neperdaugiausiau, nors termometras ant dangcio vienas aprosojo schmoll.gif Cia buvo greitas neapgalvotas pirkinys doh.gif
Atsakyti
Taigi,
nusipirkom maxėj pašteto su spanguolėm. Pobrangis jis, bet kaip mamos dienai... rolleyes.gif Kiek valgėm, kiek liko, o šįryt vyras ėmė sumuštinius gamint ir girdžiu - šaukia iš virtuvės: ateik pažiūrėt kas per stebuklai! Nulekiu - o ten ant pašteto uždėti lauro lapai pasirodo ne tikri, o ... POPIERINIAI blink.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif lotuliukas.gif na, per plėvelę ir įpakavimą atrodė kaip tikri. Tai juokėmės ir pykom: kaip kokiais karo metais - popierių ir pjuvenas pradės į maistą dėt doh.gif
Atsakyti
QUOTE(pašnekutė @ 2012 05 09, 13:42)
Taigi,
nusipirkom maxėj pašteto su spanguolėm. Pobrangis jis, bet kaip mamos dienai...  rolleyes.gif  Kiek valgėm, kiek liko, o šįryt vyras ėmė sumuštinius gamint ir girdžiu - šaukia iš virtuvės: ateik pažiūrėt kas per stebuklai! Nulekiu - o ten ant pašteto uždėti lauro lapai pasirodo ne tikri, o ... POPIERINIAI  blink.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  lotuliukas.gif  na, per plėvelę ir įpakavimą atrodė kaip tikri. Tai juokėmės ir pykom: kaip kokiais karo metais - popierių ir pjuvenas pradės į maistą dėt  doh.gif


doh.gif doh.gif ko tik neprigalvoja. Čia jau net nagliau negu ledas prie šaldytos žuvies svoriui padidinti
Atsakyti
O mes savaitgali Norfofe nusipirkome 30 vnt pakuote kiausiniu, niu tai taip graziai supakuoto kiausinuko luksto dar nebuvau maciusi lotuliukas.gif Zinoma pikta, kad fasuotojai taip isdurineja, bet ir gan juokinga buvo. Pasitaiko kai kiausai sudusta ir lieka tuscias lukstas, bet ten matesi, kad pacio kiausinio tikrai nebuvo. Dezute sausa sausa, o lukstas labai graziai islankstytas biggrin.gif Zinoma cia ne parduotuves apgaule ax.gif
Atsakyti
Sveikos, merginos, gal kuri ką patars- internetinėje parduotuvėje buitene.lt telefonu užsakiau kokteilinę, ją pasiėmėme Elektrėnuose, parduotuvėje paprašėme, kad įjungtų pažiūrėti, ar veikia, veikė, mes parsivežėme namo, kitą dieną ploviau prieš pirmąjį naudojimą, žiūriu į instrukciją- pagal ją turi būti tarpinė gumelė tarp plakimo indo ir peiliukų, o jos nėra, skambinome ten, kur užsakėme, bet sako, kad, jei nėra pridėta, vadinasi ir neturi būti, nors instrukcijoje yra, paskui ir ten, kur atsiėmėme, tai ta moteris sakė, pasiaiškins ir perskambins. Buvome Senukuose, Aviteloj, dar kitur, kur prekiauja kokteilinėm, ir visose kokteilinėse su plakimo indu yra tarpinės- dėl sandarumo, mums paaiškino. Apskambinau servisus, sakė, kad, jeigu nurodyta instrukcijoje, kad yra tarpinė, tai ji ir turi būti.
Gal kuri turite kokteilinę gastroback 40898, ar joje yra tarpinė gumelė? Ir ką mums daryti, nes pačioje buitenėje su mumis į kalbas nesileidžia, vos ne mes patys kalti, kad tos tarpinės nėra, ir kas pikčiausia- dar akis drasko,
sakom, grąžinsime jums, grąžinkite pinigus, tai sako- elektros prekė, negrąžinama....
Tai net nežinau, nors nedaug mokėjom, 160 litų, bet ir tuos reikia uždirbti, ant kelio nesimėto.
Labai lauksiu patarimų ir nuomonių smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo akoya_lt: 25 birželio 2012 - 10:54
QUOTE(akoya_lt @ 2012 06 25, 10:48)
sako- elektros prekė, negrąžinama....

tikrai nezinau, bet man atrodo, kad elektros preke grazinama. Bent as virduli grazinau, nes skiles pasitaike. Gal i vartotoju teises paskambinkit?
Atsakyti
QUOTE(akoya_lt @ 2012 06 25, 10:48)
..... sakom, grąžinsime jums, grąžinkite pinigus, tai sako- elektros prekė, negrąžinama....


Turite teisę per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo grąžinti nepatikusią/netikusią nuotoliniu būdu (intern., tel. ir pan.) įsigytą prekę (tai negalioja elektroniniams aukcionams, finansinių paslaugų, transporto priemonių, būsto, maitinimo ir laisvalaikio paslaugų užsakymams, taip pat programinei įrangai, skaitmeniniams/virtualiems produktams, knygoms), netgi nebūtina aiškinti priežastis. Tiesiog pristatot netikusią prekę (jei siunčiat paštu- išlaidos Jūsų), pateikiant prašymą nutraukti sutartį ir grąžinti pinigėlius (VISUS!). Įsakymas/taisyklės
Nesąžiningi pardavėjai klaidina pirkėjus, aiškindami apie negrąžinamų prekių sąrašą, tačiau tai galioja tik perkant realioj parduotuvėj (ne internetu).
Nebijokit kovoti už savo teises ir nesileiskit klaidinama. Sėkmės!
Atsakyti
QUOTE(Ne_rimta @ 2012 06 25, 15:38)
Turite teisę per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo grąžinti nepatikusią/netikusią  nuotoliniu būdu (intern., tel. ir pan.)  įsigytą prekę (tai negalioja elektroniniams aukcionams, finansinių paslaugų, transporto priemonių, būsto, maitinimo ir laisvalaikio paslaugų užsakymams, taip pat programinei įrangai, skaitmeniniams/virtualiems produktams, knygoms), netgi nebūtina aiškinti priežastis.

Jei pardavimo faktas (sumokėti pinigai, išrašytas garantinis talonas ir pirkimo dokumentas) buvo parduotuvėje, tada aukščiau minėtas straipsnis negalioja.
Atsakyti
QUOTE(Ne_rimta @ 2012 06 25, 13:38)
Turite teisę per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo grąžinti nepatikusią/netikusią  nuotoliniu būdu (intern., tel. ir pan.)  įsigytą prekę (tai negalioja elektroniniams aukcionams, finansinių paslaugų, transporto priemonių, būsto, maitinimo ir laisvalaikio paslaugų užsakymams, taip pat programinei įrangai, skaitmeniniams/virtualiems produktams, knygoms), netgi nebūtina aiškinti priežastis. Tiesiog pristatot netikusią prekę (jei siunčiat paštu- išlaidos Jūsų), pateikiant prašymą nutraukti sutartį ir grąžinti pinigėlius (VISUS!).  Įsakymas/taisyklės
Nesąžiningi pardavėjai klaidina pirkėjus, aiškindami apie negrąžinamų prekių sąrašą, tačiau tai galioja tik perkant realioj parduotuvėj (ne internetu).
Nebijokit kovoti už savo teises ir nesileiskit klaidinama. Sėkmės!

Dėkui už atsakymą, pasinaudojau aukščiau rašiusios kolegės patarimu, ir paskambinau į Vartotojų teisių inspekciją, pasakė tą patį, ką ir Jūs smile.gif Ir nesvarbu, kad mes ją atsiėmėme parduotuvėje, bet ji buvusi užsakyta nuotoliniu būdu. Ir eisim iki galo, juo labiau, kad vyras, su kuriuo kalbėjome ir per kurį užsakėme, net neatsiprašė, nepasisiūlė išsiaiškinti, kodėl nėra tos detalės, ir, jei jinai turi būti, pristatyti ją mums pagal garantiją, o dabar- rėkia, neleidžia žodžio pasakyti- daugmaž, atsiprašyk, jei mūsų prekė ne(pa)tiko. Anais metais panašiai buvo su kita svetaine, kol neparašiau registruoto laiško, net telefono nekėlė ir į elektroninį laišką neatrašė.
Atsakyti
Sveikos, iskilo klausimas, kaip būna su mėsos pasvėrimu, paprašius sumalti Maximoje, kada turi būti pasverta pries malimą ar po, nes kazkiek lieka mėsmalėje g.gif
Atsakyti
kiek teko perkant prašyti, kad sumaltų visada sverdavo po malimo mirksiukas.gif manau, kad taip logiškiausia unsure.gif
Atsakyti