QUOTE(AboveStars @ 2011 01 25, 23:35)
Oj buciau nepaprastai dekinga uz pratimelius nes kolkas mes esam nukreiptos visai kita linkme..Nesuprantu kodel surdopedagogai taip skirtingai dirba..

Man susidarė toks įspūdis, kad jūsų surdopedagogė nelabai išmano apie surdologiją, gal ji daugiau logopedė?( užkliuvo patarimas miklinti pirštukus, na šitą dalyką suprantu, kad pirštukų lavinimas padeda kalbai, bet to neužtenka, o dar tokiam mažam vaikui, manau reikia kitokių dalykų).
Na, išbandyk viską, kas ką siūlys, tikrai nepakenks, kol susirasi tinkamą surdopedagogą, gerai Edutė rašė, tikrai visur gali eiti, persirašyti, čia dėl savo vaiko sprendžia tėvai , o kiti gali tik patarti, pasiūlyti.
Beje, yra keli mokymai, gal ir dėl to skiriasi, vieni moko, kad visas darbas tik iš klausymosi, kiti, kad panaudoti visas priemones - klausos, regos, lytėjimo. Aš asmeniškai naudoju abejus, nes mokymas tik iš klausos labiau tinka implantuotiems. Beje, pastebėjau, kad mano abu vaikai nebūtinai žiūri į pašnekovo lūpas, kai klausosi ( čia daug lemia klausos lygis, be abejo ir sugebėjimas suvokti garsus). Taigi keletas pratimukų, kuriais naudojomės mes nuo pradžių.
Paimk vaiko rankytes ir plojant sakyk: LA-BAS, A - TIA ( tegu taip elgiasi ir kiti šeimos nariai - pasisveikinant, atsisveikinant).
Paimk rankytes ir skėsdamas jas į šonus, tark - AAAA, sukryžiuok ir vėl kartok...
Tardama OOO - rankytes kelk virš galvos ir linguok į šonus;
Gulinčiam vaikui mesk minkštą žaislą arba kamuolį ir tark PA .Prieš metant palaikyk, po kiek laiko, vaikas pradės laukti, kol numesi ir juoktis.
Paimk vaiko rankutėmis kaladėles ir taukšėkite;
Lieskite savo atvaizdą veidrodyje, įvardink, kas : mama, dukros vardas;
Žaisk žaidimą su jos rankytėmis KU-KU;
Veidrodyje rodyk jos atvaizdą ir pasislėpkit, kad nebematytų...ir vėl...;
Už širmos ( ar kokio baldo pasislėpus) vaidinti su žaislais, skleidžiant garsus - išlenda koks šuniukas ar kas kitas: AU,AU ir dingsta, gali ir dainuoti LIA,LIA ir vėl dingsta ( čia sukausto vaiko dėmesį, taip mokomasi dėmesį išlaikyti);
Pasisodink ant kelių vaiką ir kilnok sakydama: OP, OP, OPAPA, su lyg OPAPA perkelk ant kito kelio ir vėl: OP,OP,OPAPA -ant kito....
Na ir visada šalia viso to tariami Lingua garsai, pradžioje iš arti, kai vaikas juos supranta, skiria, atstumas tolinamas.
Jei žiūrinėjate abi knygeles ar ką žaidžiate, stenkis kalbėti jai būdama trikampyje - trikampio smaigalys - stebimas objektas, trikampio apačioje vienoje pusėje tu, kitoje - dukra , tokiu būdu lavinama mokytis klausytis.
Na, gal ir per daug išsiplėčiau, galima kitą kartą ir į AŽ, gal tikrai čia dauguma tai jau perėjo ir nėra taip svarbu. Nesidrovėk, klausk ir sėkmės, gal ką pritaikysi.