QUOTE(Labri_ @ 2011 02 01, 10:03)
Nu va, ir as jau turejau vel pirmaji pravaziavima. Tik man sunku sugaudyt viska, nepamirst begi nuzemint, oadidint atsimenu, bet jai reik nuzemint pamirstu
ir suziuret veidrodukus, su jais irgi pamirstu
na ir dar kartais is vietos negarziai isjudu. per staigiai atleidziu sankaba arba per daug gazo duodu, neaskaiciujju. tikuos,kad ketvirtadieni jau bus lengviau.
O siaip teorija planuoju perlaikyt kita savaite. Ai, bet ketbilietuose lengvesni kausimai, nei autopliuse...
Ar jums ne? Bent kai laikau pries 3 metus Regitroje, tai is autopliuso panasiau nei is ketbilietai. Gal dabar kitaip? Gal dabar panasesni is ketbilietai?


O siaip teorija planuoju perlaikyt kita savaite. Ai, bet ketbilietuose lengvesni kausimai, nei autopliuse...

Ir man taip su būdavo.. susijungiu, o greitis krenta pamirštu pavarą perjungt, aišku man primindavo. Bet paskui įsikaliau, kad posūkį reik daryti antra pavara ir prieš sankryžą visada pagalvodavau ar ne trečia važiuoju, ar reik persijungt. Ir kai stabdau įpratau žiūrėti į apsukas. Dėl veidrodėlių tai nesukau galvos.


Negalvokit kur klausimai panašūs, kur nepanašūs. Visur jie apie tą patį. Jei žinosit pagrindines taisykles tai bet kuriuos išspręsit. Pvz., prisimenu kelis kurie man buvo: du automobiliai nori persirikiuoti vienu metu, kuris turi pirmumo teisę? Baigiasi autostrados ženklas, kokiu greičiu galima važiuoti už ženklo? kaip pažymėti krovinį jei jis išsikiša už TP gabaritų? Kur negalima apsisukti? ženklas važiuoti tiesiai, kuriam pav. automobilis suka nepažeisdamas taisyklių (vienas suka i kairę, kitas į dešinę)? kaip stabdyti slidžiam kelyje lygtai buvo... kitu neprisimenu... patarimas mano: gerai išmokit greičių lentelę pirmam puslapyje.
