QUOTE(Kliamka @ 2011 02 22, 19:33)
del to važinėjimosi su šeimos nariu. Manau, kad v.mokykla tiesiog nori, kad eitumėt laikyti teorijos egzaminą į Regitrą su jų mokyklos baigimo pažymėjimu, o ne su savo atestatu, todėl taip ir atsako.
Satanistės patarimai dėl sankabos neblogi, bet man atrodo, kad daugiau teoriniai nei praktiniai.

Sakykim jei mieste važiuoju 50km/h ir matau prieky raudonas šviesoforas, reikės sustot. Tai juk nepradėsiu po truputį mažinti greičio, nesivilksiu ant 40-30-20, be to jau čia išeis stabdymas varikliu. Dažniausiai privažiuojame greičiau, tada sankaba ir stabdis. Na bent jau aš taip visada važinėdavau, nemėgstu iš anksto stabdyt, nebent slidu būna - tada sutinku su ta teorija. Be to kartais, o gal ir dažnai nebūna laiko kada iš lėto stabdyt, pasitaiko kad ir 40-60 važiuojant, pvz., užkiša ir sustoja, na ir tenka staigiai stabdyt ir aišku su sankaba, nes kitaip bus žagt...
Stabdant,eiliskumas turi buti ne sankaba-stabdis,o stabdis-sankaba-stabdis.Jei,neduok Dieve,teks stabdyt ekstremaliai,jei kas uzkis,ir jei pradesi stabdyma nuo sankabos-nespesi sustot,ismynus sankaba atjungiama greiciu deze ir masina pagreiteja,del to pailgeja stabdymo kelias.Nesvarbu,kokiu greiciu vaziuoji,pirma stabdaisi stabdziu,ir gali gana intensyviai,o kai nukrenta apsukos mazdaug iki 1000rpm (pagal greicius,sorry,nezinau...

) tada jau mini sankaba,jungi neutralia (pries pat pat sustojant) ir galutinai sustabdai stabdziu.