QUOTE(Kliamka @ 2011 02 24, 17:07)
Viskas bus gerai, ir pensininkės išlaiko.

Jei sustoji (pvz.,šalutiniam kely praleisti mašinas) tai jungi ne antrą, o pirmą, nes pradedam važiuot pirma, ne antra. Nuspaudi sankabą, stabdžius, sustoji, jungi pirmą ir dairaisi kol galėsi vėl važiuoti.

tada viskas iš pradžių. Nereikia bijot sustot šalutiniam.
Bet buvo situacijų, kad kažkaip nereikėjo visai sustot, o tik pristot, kad praleist 2-3 mašinas, ir aš kažkaip laikiau nuspaudusi ant sankabos, stabdžio ir įjungus pavarą

. Ir man taip visai patiko, nes tuomet, kai pravažiuoja mašina, tik stabdį atelidi ir varai.
QUOTE(zhydelka @ 2011 02 24, 17:08)
nu man irgi jau pareina mintis, kad niekados neismoksiu ir nesugebesiu gerai vairuoti.
Mane šita mintis kamuoja pastoviai

.
QUOTE(ellaja @ 2011 02 24, 18:39)
na, atsakysiu as vietoj Kliamkos

taip, jei tu lauki tik praleist masinu, tada ismini sankaba, jungi pirma pavara ir laikai stabdi, kad nevaziuotum, nes kai tik praleisi masina, galesi ir tu jau pajudet

kiek kitaip yra prie raudono sviesoforo - sustoji, numynus sankaba ijungi laisva pavara ir laikai numynus tik stabdi, kad masina neriedetu

gal supratai, ka cia prirasiau
Va, va, aš tą ir norėjau pasakyti, kad panašiai šiandien dariau.
Tada dar klausimas. O jeigu aš važiavau, tarkim, 3 bėgiu ir reikia va taip pristabdyt ir praleist mašiną, ar aš galiu iš 3 persijungt tik į 2, pristabdyt, su išminta sankaba ir stabdžiu (bei šiuo bėgiu) ir praleist, ar turi būtinai būti 1 bėgis? Jei būtinai 1-mas, kaip man iš to 3 atsidurt jame? Aš juk turiu į 2-rą pereit?